משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור עם נצנצים – טיפים ודוגמאות לאיפור המושלם

 

איפור עם נצנצים

 

איפור נצנצים מעלה לנו תמיד אסוציאציות של איפור מוגזם, צבעוני, מבריק וכזה שמתאים יותר לפורים.

השנה אנחנו רואים המשכיות של המגמה גם בבגדים. שיטוט קצר בחנויות מציע לנו שפע של חולצות, שמלות ומכנסיים כולם עם בגדים מבריקים ומנצנצים, אשר מתאימים יותר לבילוי במועדון או במסיבת ריקודים סוערת. עולם האופנה כבר מזמן הפך להיות פתוח יותר, החוקים של מה הבגד הנכון ליום ומה הבגד הנכון לערב כבר לא קיימים וזה לגיטימי ללבוש ג’קט מחויט עם נצנצים גם לעבודה.

במקרה כזה, על האיפור המשלב נצנצים, להיות עדין ונקי ולא מוגזם מידי. גם אם מדובר בשמלת ערב סקסית מבד מבריק. שילוב של עור זוהר ומבריק עם איפור גליטרים מנצנץ עם צלליות בגוון טבעי.

איפור ערב בעזרת איפור נצנצים

איך איפור עם נצנצים משתלב עם אופנת האינסטגרם?

תרבות האינסטגרם הביאה איתה  יצירתיות רבה, בכל מה שקשור לאיפור. לוקים של בגדים ואיפור מושכים את העין, גורפים הרבה לייקים ותגובות ונראים יפה בפיד או בסטורי,, אך לא רלוונטיים לעולם האמיתי.

כאן אין גבול ליצירתיות, ואפשר לעוף עם הדמיון לכל הכיוונים. כמו למשל האואטפיט העשוי כולו מבד מבריק ומנצנץ כאילו עשוי משריון קשקשים. האם את יכולה לדמיין את עצמך הולכת עם זה למסיבה? ((-:

שמלת ערב מנצנצת

איפור נצנצים לאינסטגרם הפך להיות ז’אנר בפני עצמו. ראינו את הטרנד של שפתיים מאופרות בגליטרים של https://www.instagram.com/vladamua/

או דוגמאות נוספות של מאפרים רבים, אשר החלו ליצור איפור גליטרים, כולל הדבקה של מדבקות בצורות ובגדלים שונים על השפתיים.

איפור נצנצים על השפתיים – דוגמאות ושלבי האיפור

איך לשלב איפור נצנצים בעבודה על השפתיים? להלן מס’ דוגמאות, כולל תיאור השלבים השונים של האיפור.

דרך אחת היא לעשות את זה בצורה פשוטה מכיוון שהמדבקות הקטנות של הכוכבים המנצנצים נדבקות מעל ליפגלוס שקוף.

מדבקות נצנצים

הדבקת מדבקות נצנצים על השפתיים

איפור ועיצוב שפתיים עם מדבקות נצנצים

את עבודת האיפור הזו יצרה המאפרת שלנו, בוגרת קורס איפור מקצועי וקורס איפור אומנות, ספיר מהצרי. שגם נתנה לנו את כל שלבי בניית הלוק.

תהליך עיצוב השפתיים בעזרת איפור נצנצים

1. תחילה נשפשף מעט את השפתיים בעזרת מגבת על מנת להוריד את היובש, השפתיים צריכות להיות נקיות.

2. נמרח גלוס שקוף ובעזרת דפי זהב (foil) נדביק ליצירת המראה.

3. ננקה את שאריות הזהב מסביב השפה ליצירת מראה אחיד.

4. לסיום נתחום את השפתיים עם עפרון/איילינר שחור להעצמת המראה.

תיחום שפתיים

טיפים למראה המושלם של העיניים בעזרת איפור עם נצנצים

גם איפורי העיניים לא נשארו מאחור. במקום צלליות אבקה מוזהבות, ניתן לעוף עם הדמיון על ידי הדבקה של אלמנטים מנייר זהב דק על העיניים במגוון צורות וצבעים ואז מתקבל איפור בגימור נצנצים.

 

איפור עיניים עם נצנצים

משחקים של הדבקת נייר זהב על הגבות וריסים מוזהבים, עם איילנר נצנצים דק, מצטלמים מדהים לאינסטגרם. חלק נכבד מעבודותיהם של המאפרים הוא גם לייצר איפור שמושך הרבה מאוד תשומת לב, לייקים ותגובות בחשבון האינסטגרם שלהם. הרשתות החברתיות, נותנות את הבמה לפרסום גם אם  איפור הנצנצים אינו מיועד לשימוש יומיומי, למעט פורים.

שימוש באיפור בגוון נצנצים לעיניים

מתי מומלץ להשתמש באיילנר עם נצנצים?

כדי להתאפר עם גליטרים בצורה מעודנת יותר, כזו שמתאימה לעולם האמיתי ולא רק לאינסטגרם, פס של איילנר נצנצים דק בצבע זהב יעניק נגיעה של זוהר ונצנוץ, גם לאיפור מעושן בגוונים כהים של שחור ואפור.

איילינר נצנצים

את האיילנר הנוצץ את יכולה ליצור מעצמך, אם תערבבי צללית מבריקה בצבע זהב או כסף או צלליות בצבעים שונים עם ג’ל מיוחד איתו אפשר לערבב צלליות אבקה וליצור צללית קרם. עם המג’יק טאץ’ מליין מוצרי האיפור המקצועי של “רוית אסף” תוכלי ליצור גם קו איילנר מבריק וכמו כן צללית נצנצים.

דוגמאות לשימוש בלק נצנצים

גם בטרנדים של קישוטי הציפורניים, הגליטרים הפכו להיות להיט. להלן מס’ דוגמאות לשימוש נכון בלק נצנצים:

לק נצנצים בצבע כסף מכיל אבקת נצנצים ומשתלב נפלא עם מזג האוויר המקפיא של החורף. לק נצנצים בצבע זהב מתאים לאירועים חגיגיים או למראה קלאסי ויוקרתי.

לק נצנצים

שימוש בנייר זהב מאפשר יצירת וריאציות רבות של עיצובים, מעל לק ג’ל בצורת חותמות והטבעות. אפשר להוסיף את קישוטי הציפורניים עם מעל לק המשלב אבקת נצנצים.

מדבקות נוצצות לציפורניים

מדבקה בגוון זהוב מנצנץ לציפורניים

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים