משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור ערב זוהר

עם עליית הטמפרטורות ויציאת השמש, אנו נכנסים לעונת הקיץ, שהיא לא רק עונה של חופש וטבע, אלא גם עונה של אירועים רבים. דווקא לתקופה הקיץ חשוב לדעת איך לאפר נכון את הפנים לקראת האירוע המושלם. גם אם את האורחת, אבל גם אם גם את הכלה שתכננת את החתונה זמן רב מראש האיפור חשוב מאוד. כדי לדעת כי איפור ערב זוהר ומחמיא הוא הפתרון להשלמת מראה חגיגי ונוצץ במיוחד. מראה שיבליט את כל האלמנטים היפים בפנים שלך וידגיש את המבנה הטבעי שניתן לך, בצורה המחמיאה ביותר. כך תוכלי לצעוד אל תוך אולם האירועים מלאת ביטחון, עם הרגשה טובה ויפה מתמיד, לקטנו עבורך מידע חשוב ומעניין שכולו איפור זוהר – תתכונני לזרוח כמו יהלום.

 

מה מיוחד באיפור ערב זוהר?

איפור זוהר הוא איפור שיוצרים אותו עם מגוון של הברקות ושימרים. כך הלוק הסופי שלו מקנה עור זוהר וברק ייחודיים שהולמים במיוחד עבור אירועי ערב, ובמיוחד עבור הכלות. גם באיפור היומיומי ניתן לשלב אלמנטים של איפור זוהר, בצורה עדינה, להוסיף ברק לפגישה חשובה, אירוע בשעות הצהריים וסתם עבור חובבות איפור.

 

הייחוד של איפור זוהר מתבטא בהדגשת העיניים ועצמות הלחיים – שם לרוב, נאיר ונבריק כדי להחמיא באופן הטוב ביותר לתווי הפנים הטבעיות, וליצור מראה מתוח וזוהר. כמו כן, בשל השימוש בנצנצים ובמבריקים שונים, זהו איפור זוהר בחושך ולכן מתאים מאוד למסיבות, לאירועים, להופעות מוסיקה ותיאטרון ולמקומות שבהן עושים משחק עם אור וצל.

 

איפור ערב זוהר לערב מושלם

 

מה ההבדל בין איפור מט לבין איפור נוצץ?

כשמדובר באיפור ערב זוהר, צריך להוסיף הברקה מסוימת לאזורים הבולטים של הפנים על מנת לתת את האפקט הזוהר. לכן, איפור מט אינו יכול להיות זוהר בפני עצמו, אלא יש צורך להוסיף עליו טאצ׳ים מבריקים ומקצועיים כמו שימרים נוזליים או מוצקים, צלליות מבריקות או אודם מנצנץ.

 

לעומת זאת, איפור נוצץ עושה שימוש כבר בבסיס שלו. אלמנטים מבריקים כמו מייקאפ נוזלי עם אפקט מנצנץ או שימר נוזלי מתאימים לבליטות הפנים וגם לאזור הצוואר והמחשוף. מה שבטוח – על טעם ועל ריח אין מה להתווכח – יש שאוהבות את האיפור הזוהר שלהן עם המון נצנצים והברקות, ויש כאלו שאוהבות את האיפור הזוהר על בסיס מט שהוא עדין יותר.

כלה עם איפור זוהר
כלה עם איפור זוהר

למה איפור זוהר מיועד?

בעולם האירועים, עושים שימוש נרחב באיפור ערב גלאם כדי להשלים את הטוטאל לוק ליוקרתי וחגיגי. איפור ערב זוהר מתאים הן כשהלבוש מהודר מאוד ועשיר באבנים ונצנצים, והן כאשר הלבוש הוא עדין וקלאסי, כך שהאיפור מקפיץ את ההופעה הכוללת והופך אותה לחגיגית. איפור ערב מתאים לכלה שמתחתנת בערב או בצהריים, והוא מתאים גם לאמא, לאחות ולדודה החוגגות.

בנוסף, איפור זוהר מוביל גם במסלולי דוגמנות ותצוגות אופנה, הביקוש אליו נרחב מאוד, לכן כדי להיכנס לעולם הביוטי באופן מקצועי ולהרוויח רבות מכישרון איפור, כדאי ללמוד את סודות האיפור הזוהר מבפנים.

דוגמא לאיפור לאירוע או חתונה
דוגמא לאיפור ערב זוהר לאירוע

למה מומלץ ללמוד איפור זוהר?

לאפר את עצמך באופן עצמאי שונה מאוד מלאפר אחרות, ובמיוחד אם תרצי לגבות על העבודה שלך תשלום ראוי. כשאת מאפרת את עצמך, את יודעת בדיוק מה האזורים שתרצי להבליט ומה את אוהבת להדגיש בפנים שלך יותר. אמנם, כדי להציע את עצמך כמאפרת המתמחה באיפור גלאם, יש צורך בהבנה מעמיקה של יסודות האיפור הבסיסי ולהבין איך לשדרג את המראה עם איפור זוהר.

 

איפור כלות לדוגמא, חובה לתת דגש על עמידות האיפור – בדרך כלל, כלות צריכות להיות מוכנות ביום החתונה שלהן החל מהבוקר, ולאחר מכן הן יוצאות לצילומים ורק אז צועדות תחת החופה. לרוב, מרגע החופה מתקיימת מסיבת ריקודים שיכולה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה, ובקיצור – במשך יום שלם האיפור של הכלה צריך לעמוד ולתת את תפקידו באופן המחמיא והיפה ביותר.

איפור זוהר פשוט גורם למהפך
מהפך במראה בזכות איפור זוהר

 

איפור מורכב לרוב ממים ומפיגמנט, כאשר רוב המוצרים מכילים גם סיליקון ולחות ששומרים על עמידות ומוסיפים ליציבות של האיפור. ישנם גם מוצרים שהוסיפו להם ויטמינים ומקדם הגנה לשמירה מיטבית של עור הפנים. כדי לאפר כלה ביום חתונתה, או אפילו את אחת החוגגות, יש צורך בהכרה יסודית של מוצרי האיפור ותכולתם. סיבה נוספת, נוגעת לעובדה שלכל אחת מבנה פנים שונה ויש צורך לדעת בדיוק אילו מקומות להדגיש ובאילו גוונים לעשות שימוש כדי להחמיא ביותר ללקוחה.

 

איפור ערב זוהר לערב מושלם

איפה ללמוד איפור זוהר?

אצל רוית אסף ניתן ללמוד איך לאפר, ובקורס עשיר ומקיף מגלים את הסודות הקטנים של איפור זוהר. מאפרת טובה צריכה לדעת לא רק להתאים את המוצרים הנכונים לעור של הלקוחה ולהבליט את תווי הפנים הטבעיים שלה, אלא גם להתאים את האיפור לאירוע, לבגד שהלקוחה לובשת ולמזג האוויר הנתון באותו יום. להלן מספר תשובות חשוב לדעת על איפור זוהר.

 

איפור ערב זוהר עם אודם אדום
איפור ערב זוהר עם אודם אדום

 

איך מלמדים איפור זוהר? מה מיוחד באיפור זוהר וגלאם לעומת איפור בסיסי?

איפור זוהר הוא איפור שמשתמשים בו עם הרבה הברקות ושימרים, מדובר על מוצרים שגורמים לעור להיות יותר מבריק.

 

האם איפור גלאם מיועד לכלות או גם למקרים נוספים?

בדרך כלל איפור כלות כולל גלאם משמעותי יותר כי מדובר באירועים נוצצים. אבל גם אירועי במה כוללים גלאם וזוהר בגלל תאורה והופעה על הבמה.

איפור גלאם מיוחד
איפור גלאם ייחודי ומתאים במיוחד לכלות

 

מה הבדל בין איפור מט לאיפור נצנצנים בהקשר לאיפור זוהר?

איפור מט אינו יכול להיות זוהר ולכן לשם איפור מט צריך להוסיף הברקות יותר מקצועיות כמו שימרים נוזלים.

 

מהו הרכב האיפור שמשתמשים בו בהתייחסות לנושא של איפור זוהר?

כפי שצויין איפור מורכב לרוב ממים ופיגמנט. ברוב המוצרים יש שימוש בסיליקון ולחות ששומרים על עמידות האיפור לאורך זמן. אך בתוך הפורמלה מוסיפים ויטמינים, לחות ואף מקדם הגנה ששומרים על העור ועל בריאותו.

 

בקורס איפור של רוית אסף לומדים איך להתאים את האיפור בכל התנאים הקיימים, בין אם מדובר בתנאי התאורה השונים ובכל סוגי האור, ובין אם מדובר באזור הגיאוגרפי בו יתקיים האירוע. כשאת פונה ללמוד איפור זוהר מקצועי, אל תשכחי שבסופו של דבר, כרטיס הביקור שלך הוא בעצם את ולכן התוצר הסופי שלך ילווה את שמך לשנים רבות – דאגי שהידע שברשותך יהיה המקצועי, העדכני והטוב ביותר.

איפור זוהר לכלות
איפור זוהר לכלות

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים