משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור פורים!! כל מה שחשוב לדעת לפני שמתאפרים

רוית אסף – רשת בתי ספר למקצועות האיפור והיופי מציגה – המדריך הבטוח והנוצץ לפורים…

כמו בכל שנה מביא איתו חג פורים שפע של רעיונות לתחפושות ולצד התחפושות האהובות, אחת ההנאות הגדולות בפורים היא ליצור דמויות באמצעות איפור אומנותי ויצירתי. אבל רגע לפני שאתם קונים איפור מיוחד, או מתחילים לצבוע את הפנים, יש כמה דברים שכדאי לדעת בבחירת האיפור והשימוש בו למען בריאותכם ושמירת עור הפנים והעיניים שלכם. האיפור התמים והנוצץ הנמכר ברשתות או באונליין, עלול להיות לעתים מוצר מסוכן לא פחות מהנפצים או כל חומר רעיל. אז רגע לפני שאתם קונים שלל מוצרים ואיפור לפורים, שימו לב:

  1. תווית “באישור משרד הבריאות” על המוצר! אם קניתם באונליין, אז שימו לב שיש אישור תו תקן אמריקאי FDA.
  1. תאריך תפוגה! מוצרים נוזליים כמו מייקאפים ושפתונים, לרוב שימושיים עד שנה וחצי מרגע פתיחתם.
  1. הגיינה!! אם בחרתם לנסות שפתון בחנויות איפור, אז לא ישירות על הפנים. נקו את השכבה העליונה במטלית לחה ושימו על היד, כך תראו את הגוון וגם תחושו את החומר ועמידותו. לגבי צלליות עיניים, אותו כנל או מעט עם האצבע ולא עם מכחולים משומשים שבחנות.

ואם בחרתם להתאפר אצל מאפר מקצועי, שימו לה שהמברשות עברו חיטוי (מאפר מקצועי אמור לנקות את המברשות שלו מלקוח ללקוח), שהשפתון לא נמרח לכם ישירות על השפתיים, אלא באמצעות מכחול נקי וכנל המסקרה, בעזרת אפליקטור חד פעמי.

  1. רגישויות לחומרים! ילדים שאינם רגילים לאיפור או מבוגרים, עלולים להיות רגישים לחומרים מסויימים ולכן לא לצבוע מיד את כל הפנים, אלא נסו על היד או באזור קטן ומוסתר לפני, כמו מאחורי האוזן או בעורף ורצוי כמה ימים לפני כדי לראות כיצד העור מגיב.
  1. נצנצים!! בפורים אנחנו אוהבים לנצנץ, אבל הנצנצים שמוכרים בחנויות שאינן חנויות איפור מקצועיות, אינם בהכרח איכותיים, לא נדבקים ועלולים להיכנס לעיין וליצור דלקות ואי נוחות. לכן עדיף להשתמש בצלליות נצנצים שגרוסות דק ונדבקות. בכל מקרה מומלץ לשים על העין קונסילר או צללית משחתית ומעליה את הנצנצים.
  1. מוצרי אפקטים!! הדבקת ריסים או שפמים רק עם דבק מקצועי שקונים בחנויות איפור. כל שימוש בדבק אחר אסור ומסוכן. לצביעת הפנים והגוף השתמשו בצבעים על בסיס מים (ולא על בסיס שמן) הם נמרחים בקלות, מתייבשים ומוסרים בקלות ע”י שטיפה במים.
  1. ניקיון!! הכי חשוב בתום חגיגות פורים להסיר את כל האיפור ע”י מסירי איפור ייעודיים ולא מגבונים שעלולים לשפשף ולשרוט את הפנים ולשטוף במים. לאחר הסרת האיפור, יש למרוח קרם לחות להזנת העור.

שיהיה פורים שמח, מבדח ובטוח…

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים