משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

התמחות בבניית ציפורניים – טרנדים וטיפים חשובים

תמיד חלמתן על התמחות בבניית ציפורניים? אם כן, עכשיו זה הזמן לעשות זאת. בשנים האחרונות תחום בניית הציפורניים התפתח והפך לפופולארי במיוחד. לצד טרנדים ועיצובים חדשים שללא ספק לוקחים את היצירתיות לקצה, ניתן ללמוד טכניקות וגישות שונות ומגוונות לבניית ציפורניים שיסייעו לכן להיות נשות המקצוע הטובות ביותר בתחום.

 

 

על הפופולאריות של בניית ציפורניים

קשה לשים את האצבע על התקופה המדויקת שבה זה קרה, אולם אין ספק כי כיום אנחנו חיים בעולם שבו לטרנדים מתחום בניית הציפורניים יש נתח מאוד משמעותי בתעשיית הביוטי העולמית. אם בעבר ציפורניים ארוכות נחשבו לעיתים למשהו וולגרי ואף מבוגר, אפשר לומר שהיום זה לגמרי ההיפך. בכל מקרה, אין ספק כי לבניית ציפורניים ישנם המון יתרונות אסתטיים:

  • ציפורניים הן אקססוריז – לא סתם אקססוריז, אלא כאלה שיכולים להשתלב בכל לוק, בגל סגנון ולמעשה גם בכל גיל.
  • קל יותר מתמיד – חומרים חדשים בתחום בניית הציפורניים, כמו פוליג’ל ושאר קישוטים ומכשירים , הפכו את תחום בניית הציפורניים לנגיש הרבה יותר. בניית ציפורניים כיום היא קלה, מהירה יותר ביחס לעבר וללא ספק יצירתית יותר.
  • יתרון אסתטי משמעותי – חשוב לציין שלצורת הציפורניים הנכונה יש השפעה רבה על מראה היד בכל והציפורניים בפרט. ציפורניים יכולות להעניק לאצבעות מראה צר וארוך יותר, לתקן מראה של ציפורניים פגומות ועוד.

 

 

יצירתיות עד אין קץ

אין ספק כי החלק הכיפי שבבניית הציפורניים היא האפשרות לביטוי עצמי ולתרגול היצירתיות, הן מצד המעצבות עצמן והן מצד הלקוחות. ניתן למצוא כיום עיצובים שמרניים יותר, כמו טרנד ציפורן הבלרינה או השקד הקלאסי, וטרנדים שמרניים פחות כמו צבעי ניאון לקיץ, עיצוב בסגנון דמויות קרטון (cartoon) וכן הלאה. אגב, בעקבות סרט הברבי שיצא לאחרונה החלו כל מיני תתי טרנדים של עיצוב ציפורן בסגנון ברבי כשהצבע השולט הוא כמובן וורוד.

 

דוגמאות לטרנד בלרינה - עיצוב ובניית ציפורניים
דוגמאות לטרנד בלרינה – עיצוב ובניית ציפורניים

 

היצירתיות המתבטאת בבניית הציפורניים היא אחת הסיבות בזכותן התחום נחשב לאחד מהתחומים הבודדים שלא יושפעו ממהפכת ה-AI ושאר מהפכות טכנולוגיות הדוהרות אלינו בסערה. בזמן שבינה מלאכותית יכולה לצייר ציורים בסגנון המאה ה-19, או לכתוב סיפורים בעצמה, כדי לשרטט ולצייר על ציפורן עדיין צריך יד אנושית, ולכן מדובר באחד המקצועות שיש בהם “מוגנות” רבה בעתיד הדיגיטלי.

 

איך מתאימים את הציפורן ללקוחה?

היצירתיות האמיתית של בונות ציפורניים מקצועיות מתבטאת קודם כל ביכולת להעניק ללקוחה את הציפורניים המחמיאות והתואמות ביותר לטעמה. ישנן לקוחות שמגיעות מראש עם תמונות של סגנון רצוי מהאינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט ומה שביניהם, ויש כאלה שמגיעות עם רעיון כללי מה שמשאיר למעצבת המון מרחב ליצירתיות. הנה כמה טיפים שיסייעו לכן להתאים ללקוחה את הציפורניים המושלמות.

  • הכל מתחיל בצורת הציפורן – צורת הציפורן היא הפרמטר המרכזי שמשפיע על המידה בה הציפורן תחמיא ללקוחה, כלומר לצורת היד, האצבעות הציפורן עצמה. חשוב להציג בפני הלקוחה כמה אפשרויות של צורות, גימורים ואורך, ולהסביר מה האפקט של כל צורה.
  • גוון – גוון הוא הפרמטר השני שצריך לקחת בחשבון. גם לגוונים מטבע הדברים, יש השפעה רבה על מראה הציפורן והיד. היות שבניית ציפורניים נשארת לתקופה ארוכה, חשוב שהלקוחה תבחר גוון אחד או מספר גוונים, שתהיה מרוצה מהם גם כמה ימים ואף מספר שבועות.

 

 

מדבקות, אבנים וקישוטים

נכון שציפורניים הן אקססוריז בפני עצמן, אבל אם אפשר להוסיף עוד, אז למה לא? קישוטים לציפורניים ומדבקות הן דרך מצוינת להשיג עיצוב רצוי מבלי להשקיע יותר מדי זמן באיור, מריחה או צביעה. ישנם שני סוגים עיקריים של מדבקות ששווה להכיר: האחד הוא מדבקה המהווה את בסיס העיצוב, כלומר מעין עיצוב מוכן שמודבק על הציפורן וניתן להתאמה לפי גודל הציפורן, הצורה וכד’. לא מדובר בציפורן מלאכותית מפלסטיק, אלא על מדבקה דקה וגמישה שעליה בד”כ מניחים שכבת ג’ל שקופה. הסוג השני הוא מדבקות לעיצובים ספציפיים יותר, החל משכבת הפרנצ’, דרך דמויות שונות ועד לעיצובים כמו פרחים, צורות, פסים ועוד.

 

שילוב אבנים בעיצוב ובניית ציפורניים
שילוב אבנים בעיצוב ובניית ציפורניים

 

כלים מקצועיים וטכניקות בניית ציפורניים

עמידות הציפורן ומראה הציפורן מושפעים קודם כל מהטכניקות והכלים שבהם נעשה שימוש. בדיוק כמו בציור, בפיסול וגם באיפור – ישנה משמעות רבה לאיכות החומרים, למכשור ולכלי העיצוב עצמו. מברשות לבניית ציפורניים למשל, הן מבין הכלים החשובים ביותר בבניית הציפורניים. מברשות ושאר כלי ציור ישפיעו על מידת הדיוק של הנחת חומר הבסיס, איכות הגימור, עצם יכולת האיור של הציפורן ואף יותר מכך. אולם, בונות ציפורניים מנוסות יעידו כי ישנה חשיבות לא רק לסוג המברשת או עובייה אלא גם לטכניקת ההנחה של החומר באמצעות המברשת. צריך לדעת כיצד להניח כמות מדויקת של חומר ולעגל, ליישר, לעצב ועוד. ציוד נוסף ששווה להשקיע בו הוא המכשור החשמלי, החל משיוף ועד למנורת ייבוש. המכשור צריך להיות איכותי, עמיד לאורך זמן, יעיל ונוח לשימוש (הן מצד אשת המקצוע והן מצד הלקוחה).

בעניין זה נדגיש שטכניקות, אופן השימוש בכלים וגישות שונות לעיצוב הציפורן הן רק חלק מתכנית הלימודים בתחום. מומלץ למי שמעוניינת להתמחות בתחום, ללמוד בבית ספר ייעודי למקצועות היופי והטיפוח ולא לסמוך רק על מדריכים חינמיים, חומרים או מכשור פשוט.

 

שאלות ותשובות

1. מה הטרנדים החמים לשנת 2023 בבניית ציפורניים?

צורות הציפורניים הטרנדיות לשנת 2023: בלרינה, שקד והציפורניים הקצרות. הטרנדים בעולם הקישוטי ציפורניים הן קישוטי ג’ל ותל מימד.

 

2. האם צריך ידע מוקדם בשביל להירשם לקורס בניית ציפורניים?

לקורס בניית ציפורניים אין צורך בידע מקדים, יש צורך בתשוקה למקצוע, רצון להצלחה, ואימון ופרקטיקה. במהלך הקורס מלמדים את הכל מ0.

 

3. למי מתאים קורס בניית ציפורניים?

קורס בניית ציפורניים מתאים לכל מי שרוצה לעסוק במקצוע באופן ראשי וישיר או בהכנסה נוספת. מתאים לעיסוק בבית או לעבודה בקליניקה או לפתיחת מכון. בנוסף הקורס מאוד מהנה ומומלץ לכל מי שרוצה להעשיר וליהנות מקורס העשרה מקצועי.

 

4. האם בניית ציפורניים פוגעת בבריאות הציפורן?

פגיעת הציפורן על ידי בניית הציפורן נעשית כאשר העבודה אינה מקצועית או יסודית. יש שלבים וטאץ לשמירה על הציפורן. בנוסף, יש חשיבות להבין האם צריך מוצרי היפו אלרגני. לכן, יש חשיבות לבחור את הטכנאית ציפורניים לפי סוג התעודה ומקום לימוד מקצועי

 

5. מה הכלים שאיתם עובדים בבניית ציפורנים?

בניית הציפורניים יסודית ומקצועית נעשית עם מספר רב של כלים: הכלים העיקריים: מכונת שיוף, סט מניקור רוסי, תנור עיקור לסטריליזציה ולהגייניה , חומרים לעבודה באקריל, חומרי עבודה בפולי ג’ל וג’ל, מוצרי קישוטי ציפורניים, מכחולים, כרית להנחת ידיים, פצירות, ושואב אבק שולחני לשמירה על ניקיון והבריאות.

 

6. מהם סוגי המניקור שקיימים היום?

מניקור רוסי הנעשה על ידי מכונת שיוף וראשים המיועדים לכך. מניקור עם מרכך עור הנעשה עם צבתית מקצועית או מספריי מניקור וללא מכונת שיוף , מניקור טלק הנעשה על ידי המכונת שיוף וטלק הסופג את השומניות שיש בעור לעבודה יסודית וטובה יותר. מניקור רטוב- מניקור בשיטה הישנה יותר, כף היד מונחת בתוך קערה עם סבון ומים חמים לריכוך הקוטיקולה, המשך העבודה נעשה על ידי צבתית או מספריים.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים