משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הטרנדים החמים של קישוטי ציפורניים בשנת 2023

קישוט ציפורניים הוא מנהג שהתחיל לפני שנים רבות, נמשך איתנו עד היום ומסתמן שהוא כאן כדי להישאר. כל מי שהתחילה להתמקד בטיפוח הציפורניים, בין אם רק במריחת לק ג׳ל ובין אם ממש בבניית הציפורניים, תתקשה מאוד לוותר על כך – זה אסתטי, מפנק ומשדר ייחודיות. כיום, יש לא מעט דוגמאות לקישוטי ציפורניים והרעיונות רק הולכים והופכים ליצירתיים יותר, אז מהו טרנד קישוטי ציפורניים ב-2023? הבאנו לכם מעט מהסודות של התחום.

קישוטי ציפורניים בשילוב אבנים
קישוטי ציפורניים בשילוב אבנים

איך מציירים על ציפורניים?

נתחיל מהבסיס – איך מתבצעת המלאכה המיוחדת? ראשית כל, עבור כל טכנאית ציפורניים מומלץ לעבור קורס מתאים בתחום עיצוב וקישוט ציפורניים. קורס שיעניק לכן את כל הכלים הנכונים והיעילים, שיחסוך לכן הוצאות מיותרות וחומרים שלא תזדקקו להם בהמשך הדרך. כיום, השוק מוצף בטכניקות שונות לציור על הציפורניים – לק ג׳ל, אבקת אקריל, מדבקות מעוצבות, הן רק חלק מהדוגמאות לקישוטי ציפורניים שצריך לדעת איך לעשות אותם נכון.

 

כמו כן, גם לאורך הציפורן יש משמעות כאשר מציירים על הציפורניים, ויש שיטות שונות לדעת איך מקשטים ציפורניים ארוכות או קצרות – שיטות שנלמדות בצורה הטובה ביותר בקורס. מי שמעוניינת להיכנס לתחום באופן רציני או להקפיץ את רמת הידע שלה בכמה שלבים, הקורס של רשת רוית אסף לקישוטי ציפורניים יעניק את הידע המקיף והחדשני ביותר, כך שכל אחת שתעבור אותו, תוכל לתת ללקוחות שלה את השירות המתקדם והעדכני ביותר.

מידע נוסף על קישוטי ציפורניים

אילו סוגי ציורים יש לציפורניים?

אין ספק שכדי לקשט את הציפורניים דרושים לא רק חומרים רלוונטיים, אלא גם סבלנות ומיומנות במוטוריקה עדינה. האופנה משתנה בכל רגע וכך גם הטרנדים בעולם קישוטי ציפורניים – כדי להצליח, חשוב להתעדכן בקפידה על מה שקורה בתחום, ולעקוב ברשתות החברתיות אחרי משפיענים. סלבריטאים, כוכבי רשת ומעצבי אופנה, הם האושיות ששווה לעקוב אחריהן כדי להכיר את סוגי הציורים לציפורניים החמים ביותר ולהגיע מוכנות ללקוחות שלכן.

שילוב אבנים על ציפורניים ארוכות
שילוב אבנים על ציפורניים ארוכות

הטרנדים העכשוויים בעולם קישוטי הציפורניים, נכון לשנת 2021, חולש על מגוון סגנונות. חלק מעדיפות ציורי ציפורניים פשוטים, הכוללים משחק של שניים או יותר של צבעים חלקים על הציפורן, בסגנון גיאומטרי או הפרנץ׳ הקלאסי, וחלק מעדיפות קישוטי ציפורניים מיוחדים יותר שיכולים להיות ציורים של ממש כמו חד קרן, ממתקים, תכשיטים אתניים, טקסטורות של חיות ועוד. כמובן, שיש קטגוריה שלמה של קישוטי ציפורניים עם אבנים, שבתוכה כוללת ציורים מורכבים יותר ומורכבים פחות, ועולם שלם של סוגי לקים במרקמים שונים כמו נצנצים, אבקות מטאליות, מבריק או מאט – העיקר, שווה להתעדכן במה שמוביל ברשתות החברתיות.

האם שימר עובד גם בקישוטי ציפורניים?

היופי בעולם קישוטי הציפורניים הוא ביצירתיות של השימוש במוצרים השונים. אבקת שימר יכולה לשמש לקישוטי ציפורניים, ולמעשה היא מעניקה אפקט מיוחד של הברקה על הציפורן, כמו יהלומים קטנים או הולוגרמה. ישנן אבקות ייחודיות שמיועדות לשימוש על הציפורניים ומיוצרות בצבעים שונים כדי לתת לאפקט ההברקה עוד טוויסט מעניין. ישנה טכניקה מיוחדת ליצירת אפקט ההברקה עם השימר, מה שבטוח – הציפורניים הללו יגרפו מחמאות רבות כך שזו טכניקה מעולה לשיווק מפה לאוזן ומשיכת לקוחות נוספות.

בניית ציפורניים בצבע זהב לשנת 2022
בניית ציפורניים בצבע זהב לשנת 2023

מהם המוצרים החשובים לקישוטי ציפורניים?

מעבר ללקים בצבעים שונים, ישנם כמה מוצרים שחשוב להחזיק כאשר רוצים לעלות מדרגה ברמת קישוטי ציפורניים. לרוב, את ערכת המוצרים הבסיסיים והחשובים, מקבלים בעת הרשמה לקורס מקצועי בתחום והיא כוללת מספר מוצרים: מכחולים בגדלים שונים למריחת לק על הציפורניים, אבקות מיוחדות לשימוש על הציפורניים ושבלונות שניתן לייצר מהן צורות ועיטורים על הציפורניים, ספוגיות ייעודיות בגדלים מסוימים, פינצטה מעוקלת שמיוצרת במיוחד להנחה של אבנים ומדבקות לציפורניים ועוד. את המוצרים המובילים תוכלו לבחור בחנות המוצרים של רוית אסף.

מידע נוסף על בניית ציפורניים

 

שאלות בנושא קישוטי ציפורניים:

  1. כמה זמן לוקח לבנות ציפורניים שמשדרים WOW?

בניית ציפורניים בפועל היא מאוד אינדיבידואלית. יש בונה ציפורניים שעובדת מהר ויש אחת שעובדת לאט. ממוצע של שעה וחצי עם קישוטי ציפורניים.

עיצוב ובניית ציפורניים לשנת 2022
עיצוב ובניית ציפורניים לשנת 2023
  1. מהו העיצוב הגיאומטרי המבוקש כיום בבניית ציפורניים? האם יש נוספים?

העיצוב המבוקש ביותר בבניית ציפורניים הם השיש, הפסים, עיצוב משולשים וגם גלים.

  1. שמעתי על קישוטי השיש, האם עדיין מקשטים ציפורניים בעיצוב הזה?

קישוטי השיש עדיין מאוד אופנתיים. עיצוב שיש מגיעים בגוונים שונים ובצורת מריחה שונה. הטרנדיות המובילה כיום היא שכמה שיותר וטכניקות ויותר נופח כך זה יותר טרנדי.

קישוטי ציפורניים בעיצוב אבן שיש
קישוטי ציפורניים בעיצוב אבן שיש
  1. האם נכון לשלב אבנים עם ציורי נוצה וציורים אסתטיים אחרים?

שילוב אבנים זה לא עניין של נכון או לא נכון . זה עניין של מי אוהב או לא אוהב. זה עניין של מי שאוהב ולפי טעם האנשים

  1. באיזה לק מומלץ להשתמש בקישוטי ציפורניים? לק דק ומכחול דק יכול לסייע במצב כזה?

בקישוטי ציפורניים מומלץ להשתמש בג’לים המיועדים לקישוטי ציפורניים שהם יותר סמיכים מהג’לים הרגילים ועם  מכחול דק חיצוני.

  1. איך מתאימים את קישוטי הציפורניים לשמלת הערב?

התאמת קישוטי הציפורניים לשמלת ערב תלויה בטעם הלקוחה, יחד עם זאת לפי צבע הבגד.

אם הבגד שחור או לבן יתאימו לו יותר צבעים. אם הבגד צבעוני יהיה יותר קשה להתאים ולכן נמליץ על צבעוניות יותר רכה ושקטה , הצבעים הניטרליים או הניגודים.

עיצוב_ציפורניים_2022

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים