משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

חגיגת ט”ו בשבט פרחוני 2023

לקראת ט"ו בשבט החלטנו לחגוג עם אווירה פרחונית מיוחדת במינה, בתמונות הבאות תוכלו להתרשם מאיפור פרחוני מורכב. הנשים מוצגות בלבוש בגדים בהירים וחגיגיים ומעוטרות בפרחים ועלים שונים. 

תמונה פופולרית מציגה איפור מבריק עם שפתון אדום מודגש, המשלים את הצבעים העשירים של הצמחייה המקיפה אותה. 
איפור פרחוני הכולל שפתון אדום וגבות שחורות
איפור פרחוני הכולל שפתון אדום וגבות שחורות

תמונה נוספת מציגה את רוית אסף עם צללית עדינה בעיניים, שפתון ורוד ושיער גלי. רוית לבושה בשמלה לבנה וטהורה, מה שמוסיף לתחושה החגיגית הכללית והשמחה שהחג מייצג. 
רוית אסף בלבוש חגיגי לטו בשבט
רוית אסף בלבוש חגיגי לטו בשבט

 

מראה חגיגי במיוחד
מראה חגיגי במיוחד

לבסוף, לוק באיפור טבעי, בחורה ג'ינג'ית עם עיניים כחולות ושיער גלי, שבחרה במראה טבעי. למרות האיפור המאופק שלה, היא עדיין משדרת תחושת יופי ואלגנטיות, המשקפת את מהות ט"ו בשבט ואת חגיגת הטבע וההתחדשות שלו.

איפור טבעי ועיניים כחולות
איפור טבעי ועיניים כחולות
התמונה הבאה מראה ​​נערה צעירה עם שיער אדום תוסס, עם שילוב פרחים אדומים בשיער. חיבור ויזואלי זה לעולם הטבע מבליט את נושא ט"ו בשבט, החוגג את התחדשות של הטבע. האיפור של הנערה הצעירה מדגיש עוד יותר את החיבור הזה, עם שימוש בסומק ורוד על לחייה ושפתון אדום מבריק המשקף את צבעי הפלורה שמסביב. תוספת של ריסים ונצנצים מעל עיניה מוסיפה נופך של זוהר, לוכדת את רוח החגיגה שבלב החג. בסך הכל, התמונה הזו תופסת בצורה מושלמת את מהות ט"ו בשבט ואת הקשר שלו ליופי ולפלא של הטבע.

פריון והתחדשות בטו בשבט 2023
פריון והתחדשות בטו בשבט 2023
 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים