משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלו

איפור בולט – אאוט, איפור מתוחכם – אין

מבין כל הדוגמאות שסרקנו, המגמה הבולטת ביותר שעולה היא מגמת איפור כלות העדין והמתוחכם, שהיא במידה רבה ההיפך מאיפור הכלות המוכר לרבות מאיתנו. אם בעבר מטרת האיפור הייתה לגרום לכלה “לבלוט”, כיום הדגש הוא על יצירת מראה הרמוני, רומנטי ונקי. חלק מהטרנדים בתחום בהחלט שמים דגש על אזורים מסוימים בפנים, אולם באופן מתוחכם ורק כזה שמשתלב בקונספט הרצוי למראה. אומני איפור שונים מספרים שאזור הגבות הינו חשוב במיוחד ביצירת המראה, כשהמטרה היא ליצור גבות בעלות מראה צפוף ואחיד. אומנים אחרים, שמים דגש על אזור השפתיים עם שימוש נכון בצבעים בולטים יחסית כמו גווני וורוד שונים ואפילו אדום, אבל לא גוונים בעלי נוכחות חזקה מדי.

בכל מקרה, חשוב להבין כי האתגר האמיתי באיפור של שנת 2024 הוא לגרום לכלה להיות הכי יפה והכי זוהרת, מבלי להשתמש בטכניקות שטחיות יחסית או ברורות מאיליהן. המון עיצובים מדברים בשפה של פשטות ואלגנטיות, נקיות ורומנטיקה (שמיד נדבר עליה).

פנינים ורומנטיקה מכל עבר

למרות שרומנטיקה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מעולם החתונות, נראה כי השנה הטרנד ללא ספק עולה שלב עם שילוב פנינים, פפיונים ושאר תוספות לשמלות כלה, לעיצוב השיער ובהתאם – גם לאיפור. עיצובי השמלות עצמם הם מאוד רומנטיים ואף נראה כי ההשראה הינה מעט וינטג’ עם נגיעות של שנות ה-70 (גם בעיצוב השיער), אופי הבדים ונופך המראה כולו.

באשר לפנינים – היות שכבר החלו להופיע מגוון עיצובי שמלות כלה עם פנינים ושאר אבני חן לבנות ועדינות המשתלבות מעולה עם התחכום שהזכרנו למעלה, כנראה שנראה יותר ויותר סגנונות איפור כלות שמשלבים פנינים עדינות, בעיקר באיפור העיניים (בצידי העיניים כמעין דמעה, כמסגרת לעפעפיים וכד’). שימו לב לעובדה שהפנינים בד”כ יהיו משולבות גם בעיצוב השיער, כך שיש לקחת זאת בחשבון (היזהרו משימוש יתר).

אפשרות נוספת היא נצנצים שמהווים במידה מסוימת תחליף לפנינים ואכן, ניתן לשלב אותם באזורים שונים, החל משילוב עדין בכל אזור הפנים המעניק נופך חלומי למראה כולו. תת אפשרות אחרת היא פשוט לשלב את הנצנצים באזורים מסוימים, כמו עצמות הלחיים, איפור העיניים, כמובן השפתיים ובקיצור, אין גבול ליצירתיות. אגב, חשוב להבחין בין שימוש בנצנצים היוצרים מראה מעט רטוב, לבין יצירת מראה זוהר. בואו נאמר שעל הרצף, איפור הכלות שאנו מדברים עליו נוטה יותר לכיוון הזוהר.

 

 

דגש על עור נקי ובריא

עור נקי כידוע, הוא הבסיס לכל איפור מוצלח בכל סגנון שהוא. עם זאת, עור נקי מהווה במידה רבה גם מראה וסגנון בפני עצמו, מכיוון שהוא משדר טבעיות והרמוניה. הדגש באיפור כלות בשנת 2024 הוא לא בהכרח על אזורים מסוימים או סגנונות מסוימים, אלא יותר על נופך ועל מה שהמראה משדר. בהתאם, גם ישנו דגש על הבסיס הטבעי לאיפור ועל החומרים שבהם ייעשה שימוש בעת האיפור כדי להעצים את המראה הרצוי. החומרים יהיו יותק קרמיים או נוזליים, בעלי מראה עדין כאמור. הגוונים הינם טבעיים יותר (וורודים עדינים – חומים, בהתאם לגוון העור) ועל שימוש נכון במוצרים כמו סומק, אודם ואף מסקרה.

צלליות

גם הצלליות ימשיכו באותו סגנון המתכתב עם כל מה שהזכרנו לעיל, לא רק מצד הצבעים, אלא גם מצד המרקמים, האפקטים ומידת הדגש על האזור כולו. כלל, גבות מסודרות וצפופות יחסית מחייבות הדגשה אלגנטית של אזור העיניים וזה בדיוק מה שאנו צפויים לראות. כמובן שכל הסגנונות הקלאסיים יקבלו כנראה פרשנות עכשווית, אך ישמרו על הקו הכללי של התחכום.

טרנדים נוספים שכדאי להכיר:

  • אקססוריז לראש ולשיער – טרנד משמעותי ביותר אשר עשוי להשפיע על האיפור בשנת 2024 הוא האקססוריז. ישנם כאלה לאמיצות יותר שבניינו, כמו כובעים גדולים ורחבים, ולאמיצות פחות כמו קשתות עם פנינים ויהלומים, כתרים ועגילים גדולים ובעלי נוכחות. בכל אופן, קחו בחשבון שכל סגנון איפור שתבחרו יהיה חייב להיות מותאם גם אל האבזור.
  • פרחים, קצפת ומלמלה – איפור נקי ומתוחכם זה דבר אחד, אולם חשוב לא לבלבל אותו עם סגנון מינימליסטי. עיצוב שמלות הכלה בשנת 2024 יהיה ככל הנראה דיי רחוק ממינימליזם, עם שלל סגנונות ותוספות לשמלת כלה כגון פרחים רבים, יהלומים, קשירות ועוד. בקיצור, גם אם האיפור יהיה עדין יחסית, זה לא אומר שגם עיצוב השמלה יהיה כזה.

זרקור אל היילי ביבר

למרות שעבר לא מעט זמן מאז שהיילי ביבר הייתה לכלה בעצמה, איכשהו היא הצליחה לגבש לעצמה סגנון אשר אומץ בחום על ידי מעצבים ומאפרים כאחד, ועל פי תחזיות שונות בעולם הטרנדים נראה כי הסגנון הייחודי שלה הולם במיוחד את הסגנונות שאנו עתידים לראות בעונת החתונות הקרובה. מדוע? ובכן, גם אם נשים בצד את השמות היצירתיים שהטרנדים שלה מקבלים (או שהיא נותנת אותם בעצמה, לא ברור), המאפיין המשותף לכולם הוא שהיא אף פעם לא “מגזימה” או מפריזה בלוק האיפור שלה. תמיד כל מוצר מונח במקום, גם אם הסגנון כולל כמה שלבים מורכבים בדרך, עדיין התוצאה תמיד נראית טבעית וללא ספק, הטאצ’ הייחודי שלה כולל גם הרבה זוהר שמאוד הולם את סגנונות האיפור לכלות בשנת 2024, אז אם חיפשתן השראה, דוגמאות, הסברים או סרטונים, אתן יודעות את מי לחפש.

קורס איפור מקצועי ברשת בתי הספר רוית אסף

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים