משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טרנדים וגווני לק ג’ל ב-2024

שנת 2024 לפנינו ובהחלט הגיע הזמן לדבר קצת על טרנדים בתחום האופנה והביוטי, ובפרט בתחום עיצוב הציפורניים והגוונים הטרנדיים. בשנה האזרחית הקרובה ככל הנראה יופיעו מגוון צבעים ושלל עיצובים שתוכלו לעצב בעצמכן בבית, לצד עיצובים מורכבים יותר וספציפיים לחובבות התחום. אז אם הפטיש שלכן הוא ציפורניים, הגעתן למקום הנכון

עיצובים גיאומטריים על הציפורן

עיצובים גיאומטריים על הציפורן כוללים צורות המתאפיינות בקווים ישרים ושילובי צבעים בולטים. בגדול, האפשרויות הן בלתי מוגבלות. הטיקטוק והאינסטגרם מוצפים בסרטוני הסבר על עיצובים שונים ומגוונים. אז מדוע כדאי גם לכן לשלב עיצובים גיאומטריים על הציפורן? ראשית, כי זו אחלה דרך להפוך את הציפורן למושכת את העין ואומנותית מבלי להשתגע עם צורות ואיורים. שנית (ואולי זה הפרמטר הכי חשוב) במקרים רבים ניתן לעצב את הציפורניים לבד עם עזרים שיש בבית. בקיצור, מומלץ ביותר. שימו לב שעיצוב ציפורניים עם צורות גיאומטריות זקוק בד”כ לשטח פנים גדול, כלומר לציפורניים ארוכת יחסית, אז שווה לקחת זאת בחשבון.

גוון לק ג'ל כחול עם צורות גיאומטריות

נצנצים בגדלים שונים

נראה כי נצנצים ובכלל שילובי אבנים על הציפורן הולכים ללוות אותנו מהשנה החולפת לשנה החדשה. נצנצים הם תוספת קלאסית ואלגנטית שתמיד כיף להוסיף לעיצובי הציפורניים, ובשילוב עם חומרי לק ג’ל האיכותיים והחדשים שיש היום, ניתן לשחק עם הכמויות, מרקמים וכד’. לעדינות יותר מבינינו, אלה שמעדיפות עיצובים עדינים, נשיים ואלגנטיים – ניתן לשלב לק ג’ל עם שכבה דקה של נצנצים (או כמות קטנה יחסית שמגיעה כבר בתוך החומר), בגימור פנינה או דומה לו. לאלה שמעדיפות מראה בולט ובעל נוכחות, ניתן לשלב שכבת נצנצים גדולה יותר כמובן, או סוגים שונים של נצנצים. בנוסף, נציין שניתן לשלב אותם רק בציפורניים מסוימות, או רק על החלק העליון (פרנץ’). אגב, זה עוד עיצוב שניתן להשיג בקלות בלי לצאת מהבית.

להרשמה לקורס לק ג’ל ברוית אסף

בדומה לנצנצים, גם אבני חן ימשיכו איתנו לעונה הקרובה

אבני החן ילוו אותנו בטרנדים שונים בעונה הקרובה וכנראה בשנת 2024 בכלל, לא רק בציפורניים. ניתן יהיה למצוא אותן על שמלות, קישוטי ראש ושאר אקססוריז. את אבני החן ניתן למצוא ולשלב בעיצובי מגוונים, אולם בשונה מהשימוש בנצנצים למשל, רצוי לשלב אותן בעיצוב ציפורנים ארוך יחסית עם מקום רב לעיצוב. אבני החן הן דרך מקורית ביותר ליצור עיצובים ייחודיים ומקוריים וכנראה שנראה לא מעט כאלה ב-2024. אבני החן יכולות להיות משולבות הן בעיצובים “משוגעים” ו”מוגזמים” והן בעיצובים סולידיים יותר. בכל אופן, הרשתות החברתיות כבר מתחילות להיות מוצפות בסרטונים על סגנונות שונים ואומנותיים במיוחד.

הטרנד המטאלי

מדובר בטרנד מגוון ביותר, שכולל כל עיצוב שמעניק לציפורן מראה מתכתי יותר. בפרט, צבע הכסף שולט בעיצובים רבים שהחלו להופיע לאחרונה ובשילוב עם אבנים בסגנון מתכת, פרנץ’ מטאלי ועוד, ניתן לקבל מגוון רחב של תתי סגנונות. בפרט, שימו לב לפרנץ’ המטאלי. אמנם פרנץ’ אף פעם לא יוצא מהאופנה, אולם בכל הנוגע לטרנד המטאלי אין ספק כי גם מי שפחות מתחברת לציפורן שלמה בסגנון, תוכל ליהנות מפרנץ’ עדין וכסוף.

מיקרו פרנץ’

מיקרו פרנץ’ הוא מעין חיקוי של הפרנץ’ המוכר והאהוב, אבל בחצי אורך. יש כאלה יכנו אותו כפרנץ’ עדין, אולם בכל אופן ע”פ חלק מהעיצובים שהופיעו לאחרונה נראה כי השילוב בין מיקרו פרנץ’ לקווים עדינים וצבעוניים על הציפורן יהוו טרנד בפני עצמו. אם רוב הטרנדים שהצגנו לעיל התאימו בעיקר לציפורניים ארוכות יחסית, כאן מדובר בטרנד שמתאים בעיקר למי שמעוניינת בציפורן קצרה אך מטופחת, עם נגיעות אלגנטיות של צבע. מצד אחד, מדובר בטרנד מעניין ומרענן, מצד שני הוא בהחלט מתאים לכל אחת. למען הסר ספק, מדובר בצבע לא על הפרנץ’ עצמו, אלא בזריקות צבע או פסים על שאר אזורי הציפורן מה שמשאיר את החלק העליון של הציפורן לבן וקלאסי.

השפעה אסייתית

אם אתן עוקבות אחרי המאמרים שלנו, אולי שמתן לב שאנחנו דואגים להוסיף גם מגוון טרנדים שמגיעים למערב מהתרבות האסייתית, בעיקר מתרבות הקיי-פופ, אבל לא רק. עיצובי הציפורניים ב-2024 יכללו גם שימוש במדבקות ציפורניים בעיצובים ציוריים למיניהם, החל מדמויות של חיות חמודות, דרך לבבות וסמיילים ועד לקווים צבעוניים ופשוטים יחסית. האם מדובר בטרנד שמתאים לכל אחת? תלוי את מי אתם שואלים. האם מדובר בטרנד ססגוני ומיוחד? התשובה החד משמעית היא כן. בכל מקרה, חשוב לנו רק להניח את זה כאן😊 מדבקות ציפורניים הן לא רק לעצלניות, סתם שתדעו.

גווני לק ג’ל טרנדיים ב-2024

  • כתום וירוק – השילוב בין כתום לירוק הוא או מעולה ממש, או גרוע ממש. עם זאת, שני הגוונים האלה כנראה יופיעו כל אחד בנפרד או אפילו ביחד עם מגוון עיצובים בשנת 2024. באשר לגוונים הספציפיים, כן מדובר על הגוונים הבוהקים יותר ולפעמים זוהרים. מטאלי ופנינה – בהמשך לעיצובים הספציפיים, גוונים מטאליים, בוהקים וגווני פנינה גם כנראה יככבו בשנה הקרובה. עם או בלי נצנצים, אך ללא ספק עם אפקט בוהק שיגרום לציפורן כולה להיראות כמו אבן חן אחת גדולה.
  • אדום, חום ואפור לחורף – עוד מוקדם לדבר על האביב, אולם בכל הנוגע לחורף הקרוב נראה כי הגוונים שישלטו יכללו גם אדום, חום ואפור בדומה לשנים קודמות. מתמונות רבות ועיצובים חדשים, אנחנו מנחשים שטרנדים רבים שציינו יכללו עיצובים דווקא בגוונים האלה.
  • וורוד עדין וורוד עתיק – אי אפשר לדבר על טרנדים בציפורניים מבלי להזכיר את הצבע הוורוד אשר הופיע במגוון טרנדים בשנים קודמות. בהקשר לטרנדים אחרים בעולם האופנה, כמו הטרנד הרומנטי וכד’, גווני הוורוד יהיו פחות בוהקים, אלא שקטים יותר (וורוד עתיק, וורוד בייבי בהיר יחסית וכן הלאה).

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים