משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טרנד הדבקת ריסים משתלט על עולם האיפור

מכירות את המראה החתולי המופלא שמתקבל מהדבקת ריסי מניפה ארוכים ושחורים, כזה שמגדיר , מעצב ומרים את העין שלך מבלי צורך בטכניקות איפור מסובכות …

המשרטטים מחדש את צורת העין, זהו כוחו של הדבקת ריסים קבועה, ואנחנו כאן כדי לספר לכם בדיוק איך הטרנד הזה התחיל ולאן הוא הולך בעתיד.

 

טרנדים שונים בעולם הטיפוח נוטים להיעלם באותה המהירות שבה הגיעו, אולם נראה כי טרנד טיפוח הריסים כאן כדי להישאר. בישראל, כמו בשאר העולם, משפיעניות רבות החלו להעלות למודעות טכניקות שונות להדבקה מקצועית של הריסים המהווה פתרון מקצועי, עמיד ויעיל יותר לטיפוח הריסים, לעומת המסקרה המוכרת לכולנו (וכבודה במקומה מונח) ואף ההדבקה הביתית של הריסים. הדבקת ריסים מקצועית וקבועה מתאימה לכל אחת, גם לאלה שבד”כ פחות מתחברות לעולם הטיפוח והיופי ומן הצד השני, מדובר במקצוע משתלם ומניב ביותר לכל מי שכבר עוסקת בתחום הביוטי ומעוניינת להגדיל את סל השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה.

לפני ואחרי הדבקת ריסים
לפני ואחרי הדבקת ריסים

על ההיסטוריה של איפור, הדבקת ותפירת הריסים

לא נגזים אם נציין שהדבקת ריסים הוא טרנד שמלווה אותנו כבר תקופה ארוכה יחסית ובעולם הביוטי והטיפוח יש לו מקום של כבוד. התחום, שרבים נטו לזלזל בו במשך הזמן, מהווה כיום תהליך בסיסי ונפוץ שנשים רבות לא מוותרות עליו, בכל גיל ובשלבים שונים של החיים. אז מהו הסוד של הדבקת ריסים?

נדבר על כך באריכות מיד, אולם חשוב לזכור שטיפוח והארכת הריסים איננה ממש המצאה של העת המודרנית. איפור עיניים וריסים היה קיים כבר מהעת העתיקה, וידוע שבמהלך מאות השנים האחרונות נשים מצאו דרכים רבות להדגיש את אזור העיניים בדגש על שולי העפעפיים והריסים, בין היתר על ידי צביעתם בחומרים שונים, מריחת שמנים ואף (תחזיקו חזק) תפירת ריסים שהוכנו משיער אדם לעפעפיים. משמח לדעת שהיום ישנם כמובן פתרונות מועילים ויעילים יותר, שרק הולכים ומשתכללים עם השנים.

טיפוח הריסים: הטרנד שתופס תאוצה בישראל ובעולם

חיפוש קצר בגוגל יראה לכן שבר רפאלי דיי הביאה את טרנד טיפוח הריסים לקדמת הבמה בארץ, בדגש על הרמת ריסים, מה שהוביל לעליית הפופולאריות גם של טכניקות אחרות כמו הלחמת ריסים, שזירה והדבקות בשיטות חדשניות עוד. אם עד אז נשים רבות הסתפקו במסקרה בלבד, והמתקדמות אף טיפחו את הריסים שלהן עם שלל מוצרי טיפוח והארכה טבעיים, כיום נשים רבות כבר מכירות את טכניקות טיפוח הריסים השונות: הרמה, הלחמה, הדבקה ושזירת ריסים. מאז ואף במקביל, החלו להופיע עוד דוגמאות רבות של משפיעניות וסלבריטאיות אשר הכניסו את טיפוח הריסים שלהן לשגרת הטיפוח הקבועה.

תהליך הדבקת ריסים
תהליך הדבקת ריסים

מהם היתרונות בהדבקת ריסים ובהלחמת ריסים?

למרות שישנם הבדלים מהותיים בין השניים, בכל זאת לשני התהליכים יתרונות דומים שיכולים להועיל לכל אחת ואחת:

  • בבסיסם של שני התהליכים עומדת הוספת ריסים מלאכותיים. מבחינה מעשית, ריסים מלאכותיים הם פתרון נהדר לכל מי שמרגישה שהריסים שלה דלילים, לא הולמים את פניה, או פשוט – לא מתחברת למסקרה.
  • ריסים מלאכותיים, תאמינו או לא, יכולים לא רק להחמיא לפנים, אלא גם לשנות מעט את הפרופורציות של הפנים, ליצור אשליה של מבנה עיניים שונה ולהוסיף רעננות לכל מראה.
  • בין אם את מאוד מתחברת לאיפור ולא יוצאת מהבית בלי מייקאפ, שפתון וכד’, ובין אם את מעוניינת במראה טבעי ללא השקעה כל בוקר – תוספת ריסים מלאכותיים יכולה להתאים לך, שכן בכוחם להוסיף חן כאמור לכל מראה, גם לכאלה שמעדיפות את המראה הטבעי והלא – מתאמץ, וודאי לאלה שמעדיפות ריסים מודגשים ובולטים.
שלבי הדבקת ריסים בבית ספר לאיפור
שלבי הדבקת ריסים בבית ספר לאיפור

 

 

שלבי הדבקת ריסים בבית ספר לאיפור
שלבי הדבקת ריסים בבית ספר לאיפור

איזו טכניקה של הלחמה או הדבקת ריסים נשים מעדיפות?

מכיוון שכולנו יודעות שלעיתים טרנדים לחוד ומציאות לחוד, צריך לענות על השאלה – מה עדיף, הדבקה או הלחמה? ובכן, הדבקת ריסים היא שיטת הדבקה ביתית, כלומר הדבקה שכל אחת יכולה לבצע בעצמה. ישנם מוצרים שונים, מקצועיים יותר או פחות, אך בגדול הדבקת ריסים היא תהליך שבו ריסים מלאכותיים מודבקים על גבי הריסים הטבעיות בעזרת דבק אשר יורד במסיר איפור מיוחד  לשולי העפעף, ללא הדבקה לריסים עצמם. משך הזמן שהדבקה כזו מחזיקה היא מספר שעות עד יום שלם בד”כ, כך שבגדול יש לחדש את ההדבקה כל יום.  היום שיטת ההדבקה החדשנית מאפשרת להשתמש בדבק בטוח אשר מחזיק מעמד בין שבוע – לשבועיים ובנוסף נכנסו לשוק סוגי ריסים חדשים הנקראים ריסי משי שמאפשרים מראה קרוב מאד למראה של הלחמת ריסים .

הלחמת ריסים היא טכניקה מקצועית המצריכה הכשרה של ממש, וכוללת הדבקה של ריסים אחד או קבוצה של מספר ריסים  מלאכותיים לריס אמתי אחד בלבד , התהליך אורך כ-שעתיים – שלוש  ומחזיקה כ3-4  שבועות, בערך  (אם כי משך הזמן עשוי להשתנות) אופן ההסרה אצל המקצועית בלבד עם חומר ייעודי. הדבקת ריסים היא טכניקה שבה מוסיפים ומאריכים לפי הצורך את המראה של הריסים הטבעיות ליצירת המראה שנבקש  , התהליך אורך כ חצי שעה ומחזיק כשבוע עד שבועיים

וניתן להורדה עם מסיר איפור ייעודי וגם ניתן להסיר אצל המקצועית .

 

ומהצד המקצועי – איך את יכולה להרוויח מהטרנד?

הכשרת תחום ריסים בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף” הינה הכשרה איכותית ומקיפה, אך בו בזמן גם קצרה וקולעת אשר מיועדת לכל מי שכבר עוסקת במקצועות היופי ומעוניינת להציע ללקוחותיה שירות נוסף ואטרקטיבי, שכאמור – מתאים ממש לכל אחת. הדבקת ריסים איננה מסתכמת במפגש בודד, אלא יש צורך להגיע לטיפולים נוספים, בערך אחת לשבועיים או אחת לכמה שבועות על מנת להדביק מחדש את הריסים, מה שמבטיח למי שעוסקת בתחום הכנסה יציבה. בנוסף, תוכלו למצוא בבית הספר קורסים נוספים הנוגעים לטיפוח הריסים, הגבות ועוד, כך שמי שמעוניינת יכולה להמשיך, לצמוח ולהתפתח בתחום הביוטי.

 

שאלות ותשובות על הדבקה והלחמת ריסים

כמה עולה הדבקת ריסים קבועה?

עלות הדבקת ריסים 150-250 תלוי בוותק הטכנאית, אזור גאוגרפי, מספר טיפולים או חד פעמי.

מהו סגנון הדבקת ריסים המומלץ?

ניתן לבחור בהדבקת ריסים מראה קליל וארוך יותר ועד מראה ריסים צפופים ומלא יותר ואף שילובי מראות מעניינים לקבלת עיין חתולית / מתוחה / פתוחה / מורמת .

האם יש אורך מומלץ של הריסים?

שילוב של אורכים יעניק מראה טבעי בין 10-12 מ”מ

האם הדבקת ריסים פוגעת בריסים הטבעיים?

לא נגרם נזק לריסים וזאת נבטיח על ידי שימוש בחומרים המותאמים להדבקה של הריסים ומתן הנחיות מדויקות ללקוחה לטיפול בריסים בבית

האם ניתן להדביק ריסים באופן חד פעמי?

בהחלט, ניתן להדביק ריסים באופן חד פעמי.

מה הדרך המומלצת להסיר ריסים מודבקים?

ניתן להסיר ריסים מודבקים עם חומר הסרה שמתאים לדבק שהטכנאית משתמשת ניתן לרכוש בפארמים או בחנויות מיועדות.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים