משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

להיראות מדהים עם תוספות שיער

טיפוח השיער וחשיבותו אינם המצאה חדשה של העת המודרנית. מאז ומעולם (וייתכן שאף משחר האנושות) טיפוח השיער נחשב לחלק בלתי נפרד מטיפוח המראה. לצד טיפוח השיער הטבעי, תוספות השיער מהוות פתרון מומלץ ואפקטיבי במיוחד, בייחוד לאור החידושים והטכניקות החדשות בתחום.

שיער ארוך, מבריק ומלא היה מאז ומעולם משאלתן של נשים ונערות ברחבי העולם. תרבויות באזורים גיאוגרפיים שונים לחלוטין פיתחו שיטות טבעיות להארכה, טיפול וטיפוח השיער על מנת שיהיה בריא, מלא ומרשים יותר. גם בזמננו, השיער נחשב לסמל יופי ולכן אין פלא שנשים רבות תרות אחרי פתרונות להשגת מראה שיער מלא יותר, כשאחד הבולטים שבהם הוא השימוש בתוספות שיער, אשר ללא ספק יכולות לשדרג את המראה, בין אם מדובר בשיער אסוף או פזור, ובין אם השיער חלק, גלי או מתולתל.

תוספות שיער בגוונים שונים
תוספות שיער בגוונים שונים

באילו מקרים מומלץ להשתמש בתוספות שיער?

קיימות תוספות שיער זמניות וקבועות, ובעלות עמידות משתנה של השיער. אם בעבר תוספות שיער היו מוגבלות יחסית, הן מבחינת מראה השיער והן מבחינת כמות השיער, כיום ניתן להשיג מגוון רחב של תוספות שיער שנועדו לפתור בעיות רבות ומגוונות:

  • תוספת שיער לשם עיבוי שיער טבעי – ההמלצה החד משמעית, עוד בטרם השימוש בתוספות לשיער, היא טיפוח השיער הטבעי. עם זאת, קיימים מגוון גורמים המשפיעים על סוג השיער הטבעי, קצב צמיחתו ועמידותו לעיצוב. ישנם מקרים בהם השיער דליל או דק, מקרים בהם הלקוחה סובלת מנשירה רבה הנמשכת לאורך זמן. בנוסף, מקרים בהם השיער הטבעי לא אורך בקצב הרצוי, דבר המקשה על השגת מראה מסוים או עיצוב שיער באופן כללי. כך או כך, תוספות השיער נועדו לסייע במקרים כגון אלו ודומים להם, ובעיקר לאפשר ללקוחה את החופשיות בהשגת המראה הרצוי, ללא תלות בגורמים שונים.
  • תוספות שיער לכבוד אירוע מסוים – נשים רבות בוחרות להשתמש בתוספות שיער לטובת אירועים מיוחדים המחייבים עיצוב שיער מושקע ומוקפד, למשל תסרוקות ערב, תסרוקות כלה לחתונה ועוד. גם כאן, ישנה חשיבות ליכולת לעצב את השיער ללא הגבלה למרות שמדובר בערב בודד או באירוע בודד.
  • סיוע בהסתרת קרחות – נשים רבות סובלות בשלבים שונים של חייהן מהופעת קרחות באזורים שונים, עקב נשירת שיער כתוצאה מגורמים הורמונאליים, גנטיים ושאר מצבים בריאותיים. במצב כזה, נשים רבות בוחרות בלית ברירה להגביל את עצמן לתסרוקות או תספורות מסוימות אשר מסתירות את הקרחות, אך אינן מאפשרות להן חופשיות וספונטניות בכל הנוגע למראה השיער. גם במצב כזה, הוספת תוספות שיער, לרוב דווקא באזור הפדחת, יכולה לשפר פלאים את המראה, להוסיף חיות לשיער ולהסתיר אזורים רצויים.

תוספות שיער בגוון בלונדי

איך ניתן לשנות את המראה בעזרת תוספות שיער איכותיות?

  • שיקיות ואופי – גם תוספות שיער בכמות קטנה, כמו למשל תוספות שיער צבעוניות, שילוב גוונים, הוספת או עיבוי פוני וכד’ יכולות לשפר פלאים את המראה הכללי ולהוסיף אופי וייחודיות לכל תספורת ולכל סגנון.
  • משיער דליל לשיער מלא ומרשים – אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשיפור המראה היא טיפוח השיער. בעזרת תוספות שיער איכותיות ניתן להשיג מראה שיער בריא יותר, מלא וארוך.
  • תסרוקות ללא הגבלה – בעזרת טכניקות מתוחכמות במיוחד לחיבור התוספות, ניתן לא רק להאריך את השיער, אלא לפתוח מגוון אפשרויות לתסרוקות, דבר שממילא לא מתאפשר כאשר השיער קצר, דליל, דק או פגום.
שיער שופע בעזרת תוספת שיער
שיער שופע בעזרת תוספת שיער

איך לשמור על מראה שיער טבעי עם תוספות שיער?

על תוספות השיער להיות דומות ככל הניתן, הן בצבע, הן בעובי והן בתחושה, לשיער הטבעי. עיצוב שיער עם תוספות שיער, אף לפני החיבור או ההדבקה עצמה, צריך לכלול תהליך מקצועי של התאמת התוספות ללקוחה, שכן כולנו מכירות “תקלות” למיניהן היוצרות מראה מלאכותי ולא אסתטי בעליל. גם לטכניקה של השימוש בתוספות שיער ישנה חשיבות רבה למראה השיער, שכן טכניקות מסוימות יעניקו ללקוחה חופשיות רבה יותר בעיצוב השיער לעומת אחרות ולצד זאת, כמובן שהעניין תלוי גם בסוג העיצוב הרצוי.

מראה השיער עם תוספת שיער בגוון בלונדי
מראה השיער עם תוספת שיער בגוון בלונדי

האם תוספות שיער יכולות לפגום בשיער הטבעי?

תוספות שיער אינן אמורות לפגום בשיער הטבעי, אולם הדבר תלוי בשיטת החיבור, ההדבקה או ההלחמה. חלק משיטות חיבור תוספות השיער, בייחוד עבור תוספות קבועות, מחייבות שימוש בחום ובחומרים שללא ידע מספק ושימוש נכון, עלולות לפגום בשיער ובשורשי השיער, או לגרום לבעיות בהמשך.

חשוב לציין, כי גם תחזוקה לא נכונה של תוספות שיער יכולה לפגום בשיער הטבעי לאורך זמן, לרבות שימוש בחום רב מדי באזור הדבקת\הלחמת התוספות ושימוש בחומרים הפוגמים בתוספות ובשיער עצמו. חשוב לציין שבקורס עיצוב השיער ב-“רוית אסף” ניתנת הכשרה ייעודית בתחום אשר נועדה לא רק ללימוד סוגי התוספות הקיימות, אלא גם להכרת טכניקות החיבור וההדבקה השונות וחידושים הקיימים בתחום. המטרה הינה להעניק לבוגרי הקורס יתרון מקצועי משמעותי בעולם עיצוב השיער.

אילו סוגי תוספות שיער קיימות?

ניתן לחלק את עולם תוספות השיער לשני סוגים עיקריים: תוספות מלאכותיות ותוספות טבעיות, כלומר תוספות המבוססות על שיער טבעי. למרות שניתן לחלק את תוספות השיער למגוון תתי סוגים, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת בנושא. ככלל, תוספות השיער הטבעיות עדיפות על תוספות מלאכותיות, בייחוד כאשר מדובר על תוספות קבועות שמטרתן היא להחזיק על השיער לאורך זמן. שיער טבעי, גם אם הוא לא השיער המדויק של הלקוחה, “מתנהג” כמו השיער הטבעי ועמיד יותר. בנוסף, הוא בד”כ גם יהיה נעים ורך יותר. לעומת זאת, תוספות השיער הסינטטי יהיו לרוב פחות עמידות, פחות נעימות ורכות למגע, ולעיתים קרובות אף ייראו פחות טוב, לעומת תוספות השיער הטבעי. לכן, ככל שמטרת התוספות הינה להחזיק על השיער זמן רב יותר, מומלץ להשתמש בתוספות שיער טבעי ובאיכות הטובה ביותר. לעומת זאת, אם מדובר על צורך חד פעמי שלא מחייב שיער טבעי, ניתן להשתמש גם בתוספות שיער סינטטי ואיכותי עד כמה שניתן.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים