משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

לק ג’ל: צבעים וגוונים לחורף 2023

ברגע שמתחילים להרגיש קצת קריר והטמפרטורות יורדות, אנחנו מחליפים בארון את קולקציית הבגדים שלנו לקולקציית חורף. זה כבר לא סוד שכמו שאנחנו מחליפים את הבגדים אנחנו גם מחליפים את הבחירות שלנו בצבע הציפורניים.

בשנים האחרונות טיפוח הציפורניים הפך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו וכל עונה ותקופה בשנה מביאה עימה חידושים וטרנדים שאנחנו חייבות למרוח על הציפורניים, הצבעים השולטים נבחרים בקפידה ובהתאמה מלאה לבגדים ולאיפור. הציפורניים הם לגמרי אקססוריז משלים ובלתי נפרד מהלוק שלנו.

אז מה הוא צבע לק ג’ל שהולך לשלוט בעונת סתיו-חורף 2023?

השנה הסתיו קצת התארך והחורף הגיע באיחור קל, אבל שלא תטעו, הצבעים שהיו פופולאריים בסתיו לגמרי ממשיכים איתנו לחורף ואפילו הולכים ומשתבחים.

החורף מגיע ומביא עימו אווירה קרירה וסגורה וברגע שזה קורה אנחנו רק מחפשים איך להתחמם, מחפשים את הדברים שיגמרו לנו להרגיש שחם, אנחנו מחפשים את זה בבגדים שלנו, בכרבולית מול הטלוויזיה או בחיבוק עם אדם אהוב. הגוונים שהולכים לשלוט בחורף הקרוב הם צבעים בגוונים יותר חמים בעלי עומק שיגרמו לנו לחשוב ולהרגיש “חם”, החורף אנחנו נוכל לראות בחירה מעניינת של צבעים שלא ראינו כל כך בחורפים האחרים. בדרך כלל אנחנו נוטים לחשוב כי כאשר מדובר בחורף גווני הצבעים שנבחר יהיו קרים יותר ובלי גיוון בגוונים. כך היה בחורפים הקודמים, בחירת הצבעים הייתה שקטה, עם צבעים חומים שכמובן שלטו והשחור שלא ויתר ותפס את מקומו המכובד. אך החורף הזה אנחנו רואים יותר ויותר גוונים חמים וגוונים חיים של צבעים. צבעים עם פיגמנט חזק ועמוק, המון קישוטים וציורים.

צבעי לק ג'ל לחורף 2022
צבעי לק ג’ל לחורף 2022,

Brown gel polish – צבע לק ג’ל מושלפ לחורף

איך אפשר לעבור את החורף בלי ציפורניים וכמובן בלי לק ג’ל בצבע חום? כבר כמה שנים שהצבע החום על כל גווניו שולט בחורף, אנחנו פותחים את החורף עם צבע לק ג’ל חום שוקולד אסטטי ואלגנטי שמתאים לכל אירוע ולכל סגנונות הלבוש החורפיים. שלא תטעו אומנם הגוון חום שוקולד אכן שולט החורף אך גם הגוונים האחרים לא פחות פופולאריים ממנו, חום קפה, חום בהיר וכולם פה כדי להפוך את החורף שלנו לחמים ונעים.

עוד גוון צבע לק ג’ל שנוכל לראות מטפס אל על בשורות הטרנדים החמים הוא הגוון חום חמרה, צבע שלא כל כך היה פופולארי ונדחק לצדדים בשל הנטייה לחשוב כי הגוון שלו פחות סקסי, בחורף הזה אנחנו הולכות לראות אותו המון. הגוון לק ג’ל חום חמרה הינו צבע שמתאים כל כך לעלי השלכת של הסתיו והוא אכן התחיל ותפס תאוצה בסתיו. נוכל לראות אותו בבגדים שלנו יותר ויותר ובאיפור היום יומי שלנו. וכמו שהוא נכנס חזק בבגדים כך הוא גם נכנס חזק לעולם הציפורניים. החום חמרה לגמרי פה כדי להישאר והוא לא הולך לעזוב אותנו בזמן הקרוב.

צבעי לק ג'ל בגווני פסטל
צבעי לק ג’ל בגווני פסטל

Bottle green gel polish – לק ג’ל ירוק בקבוק

צבע לק ג’ל ירוק בקבוק, מזנק והופך להיות הטרנד החם בחורף הזה לשנת 2023, עם המון שיק הצבע העמוק של הירוק הבקבוק נותן הרגשה של חמימות אותה אנחנו מחפשים בחורף. באופן כללי הירוק הפך להיות חלק בלתי נפרד מהציפורניים שלנו, הוא תופס אותנו בקיץ בגרסה הפסטלית שלו וממשיך איתנו לחורף בגרסה עמוקה וחמה יותר של גוון ירוק בקבוק.

Wine red wave nail polish color – לק ג’ל בצבע יין אדום

צבע הלק ג’ל האדום יין בהחלט נותן קפיצה בחורף 2023. חג המולד המזוהה כל כך עם הצבע האדום מגיע אלינו כל שנה ומבשר את בואו של החורף, בעקבות חג המולד הרבה נשים טוענות כי אדום זהו צבע של חורף, אך זה לא מדויק. האדום הוא צבע רב עונתי הוא יכול להתאים לנו לקיץ ויכול להתאים לחורף, ניתן לומר כי האדום הוא צבע של מצב רוח. בחורף הזה אנחנו הולכות לראות הרבה את האדום בשלל גווניו אך הגוון שהולך לנצח ולעקוף את כולם הוא האדום יין, אדום דם, אדום עמוק ובעל אופי.  התוספת שתהיה מלווה לאדום היא הנצנצים שחזרה בענק בחורף הזה, אדום יין בשילוב נצנצים מגיע בתיאום מושלם עם חג המולד ואנחנו רק יכולים לקוות שהוא לא יעלם בקרוב ויישאר אייתנו לעוד הרבה שנים.

צבע לק ג'ל אדום יין
צבע לק ג’ל אדום יין

Black gel polish color – לק ג’ל בצבע שחור

ואחרון חביב, האהוב על העולם ועם הסדרה ונסדי של נטפליקס נהנה מעוד ועוד דרישה, הצבע שאי אפשר בלעדיו, הצבע שחוזר אלינו כל חורף ואף פעם לא הולך הוא הצבע השחור. זה שאי אפשר לשנות את הגוון שלו, שכל פעם שנבחר בו לא משנה אם הציפורניים קצרות או ארוכות הוא יהיה מושלם. בין אם הוא עם טופ מבריק או טופ מאט, גוון הלק ג’ל השחור.

הצבע הלק ג’ל השחור נקי כל כך, הוא אלגנטי וסקסי. ואנחנו… אנחנו לא יכולות בלעדיו.

החורף הזה הוא שוב חוזר בענק אך כמובן שעם טוויסט קטן – כי אם תשלבו אותו עם נצנצים הוא יפרוץ את הגבולות שלו ויהיה הצבע המושלם בתבל.

כמובן שאם את מרגישה חוסר חיבור או רצון לצבוע את הציפורניים בגווני צבע כהים וחמים תוכלי תמיד למרוח גוונים בהירים שנשארים איתנו עוד מהחורף הקודם.

צבעי הניוד, חום ניוד וורוד ניוד אלה הצבעים שעדיין מזוהים ופופולאריים באיפור ובפרטי הלבוש החורפיים שלנו, הם לגמרי לא הולכים להיעלם לנו בחורף הזה אלא רק יתעצמו ויישארו מושלמים בדיוק כמו שהם.

אז למעט הצבעים החמים ששולטים בסתיו ובחורף של 2023 טרנדים חדשים שתופסים אותנו כבר לגמרי מוכנים אליהם בחורף הזה, הלוא הם קישוטי ציפורניים.

צבעי ג'לו לחורף 2022
צבעי ג’לו לחורף 2022

טרנדים לקישוטי לק ג’ל 2023

אפקט הסוודר, בו אנחנו ניצור ציור על ציפורן של הלקוחה ונגרום לו להיראות כמו סוודר סרוג. זהו אפקט שהגיע ותפס לתאוצה לפני כמה שנים, בקיץ הוא דועך ונעלם, בכל חורף אנחנו רואים אותו חוזר שוב ושוב ובכל חורף אוהבים אותו ונהנים ממנו כאילו הוא רק עכשיו התחיל. כמובן שהוא מתפתח משנה לשנה והיום אנחנו יכולים לראות כי הוא לא רק סוודר, נוכל לראות אותו בציורים אחרים כמו לבבות או דובים.

ציורים של פתיתי שלג, קטנים או גדולים. אולי זה בגלל סופת השלגים שמשתוללת או אולי בגלל שזה פשוט וקל לצייר אותם. פתיתי השלג הלבנים החלו להופיע על גבי הציפורניים שלנו, נוכל לראות אותם ציור פשוט או בשילוב מושלם עם אפקט הסוודר שמבליט אותם החוצה וגורם להם להיות פשוט מושלמים. פתיתי השלג בשילוב עם גוון הלק אדום יין שהזכרנו קודם לכן או על כל גווני הניוד שמתחשק לנו.

ואיפה הכחול רויאל אתן שואלות… הוא איכשהו מצא עצמו השנה יורד למטה ופחות טרנדי בחורף הזה. נראה כאילו לקהל הישראלי קצת נמאס מהכחול רויאל, אותו לא הפסקנו לראות שנים קודם לכן. הישראליות מחפשות תחלופה עם גוונים אחרים של כחול. השנה נפגוש את הכחול-אפור שאם תשלבו אותו עם טופ מאט קטיפתי ואולי קישוט נחמד מעליו הוא לגמרי לוקח את מקומו של הכחול רויאל שבואו נודה כי קצת עבר זמנו. כחול-אפור הוא בדיוק הגוון שמתאים לאופי של החורף הזה, הוא נותן תחושה של חמימות ועומק, הוא משלים את הלוק הסקסי והנקי שאנחנו מחפשים והוא מתאים כמעט לכל פרטי הלבוש שלנו, מה שעוזר לנו לא להיות מוגבלים, כי כמו שכבר אמרנו, הציפורניים הם לגמרי אקססוריז משלימים ללוק הסופי שלנו. והכי חשוב ולא לשכוח: צבע הלק ג’ל מעביר מסר. מה המסר שלך?

לקריאה נוספת על גווני לק מומלצים

בואו להכיר גם את גווני הלק ג’ל לאביב 

לק ג’ל צבעוני לגברים

איך מסירים לק ג’ל בבית

מה הם צבעי הציפורניים לחורף 2023?

הצבעים שיעשו לנו את החורף 2023 הם חום על כל גווניו, ירוק בקבוק, אדום יין, שחור וכחול

 

האם מזג אוויר קר משפיע על לק ג’ל?

אין קשר בין עמידות הלק ג’ל לבין מזג האוויר, יש קשר עבור הטכנאית, מזג האוויר משפיע על סמיכות החומר, בחורף החומר הופך לסמיך יותר ולכן צריך לדעת לעבוד איתו, ולעשות שכבות דקות בחורף

 

איזה צבע ציפורניים מומלץ לחורף?

צבע ציפורניים מומלץ לחורף הוא כל צבע שיגרום לך להיראות מיוחדת גם בלוק חורפי. וכל צבע שיגרום לנו להרגיש קצת יותר חם אבל עדיין ונוח

 

אילו צבעי צבע ציפורניים פופולריים עכשיו?

הצבעים הפופולארים ללק ג’ל נכון לעכשיו הם חום שוקולד, אדום יין, שחור וירוק בקבוק

 

מה אסור לעשות עם לק ג’ל לציפורניים?

אסור להשתמש עם שכבות עבות מידי, לגעת בעור של הלקוחה, עלול לגרום לאלרגיות

 

מה הם החסרונות של לק ג’ל?

החסרונות ללק ג’ל הם שימוש לא נכון של הטכנאית בלק ג’ל שלעתים עלולה לגרום לאלרגיות ומחלות ציפורניים אצל הלקוחה

 

למה צבע חום ללק ג’ל אהוב כל כך בחורף 2023?

צבע חום מתחבר לנו לתחושה חמימה ונעימה וזה בדיוק מה שכולם מחפשים בחורף. בנוסף, החום מתחבר לסטייל החורפי ומייצר ידיות אסטטיות, נקיות ויפות שמשתלבות עם גל מעיל וצעיף.

 

קרדיט כתבה: גל יניב- מרצה ברשת רוית אסף, אלעד שורתי- מנהל הדרכה ופיתוח עסקי רשת רוית אסף, רון שקל- מנכ”ל לילה מילאנו.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים