משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מהי הארכת ריסים ומה חשוב לדעת?

ריסים ארוכים ומחמיאים מהווים משאלת לב של נשים רבות בכל העולם, וניתן אף לומר כי זהו אידיאל יופי חוצה תרבויות ויבשות. בעשרות השנים האחרונות פותחו מוצרים רבים וייעודיים להענקת מראה ריסים מרשים ובולט, ביניהם מסקרה מסוגים מגוונים וריסים מלאכותיים, בשנים האחרונות גם הטרנד החדשני – הארכת ריסים מלאכותיים, או שזירת ריסים. בשיטה זו, הריסים מודבקים אחד אחד לריסים הטבעיים, תוך התאמה מלאה לנתוניה הטבעיים של הלקוחה, לטובת קבלת מראה הרמוני ומרשים של הריסים.

מראה עשיר ושופע עם הארכת ריסים
מראה עשיר ושופע עם הארכת ריסים

שאלת השאלות: האם ניתן להאריך ריסים באופן טבעי?

מראה הריסים (עוביים, צבעם, אורכם וכד’) מושפע בראש ובראשונה מהגנטיקה שלנו, בדיוק כמו סוג השיער, מראה העור וגוון העיניים. לכן, למרות שיש לא מעט דרכים מגוונות להשפיע לטובה על מראה הריסים, כל הדרכים הטבעיות נוגעות בהכרח למניעת נשירה, בריאות סיב השיערה עצמו ושמירה על מראה ריסים בריא (במסגרת הנתונים הטבעיים). הנה כמה דרכים למניעת נשירה ושמירה על בריאות הריסים:

  • מניעת נשירת ריסים – נשירת ריסים, כאשר מדובר על נשירה מסיבית יחסית, יכולה להשפיע על מראה הריסים (לרבות על אורך הריסים). קיימות סיבות רבות שמשפיעות על תדירות נשירת הריסים, כגון שימוש באיפור, תכשירים וגם הסרת איפור בצורה אגרסיבית. אם התחלתן לסבול מנשירה נקודתית, נסו לבודד את הסיבה.
  • שימוש בשמן קיק – שמן קיק הוא ככל הנראה תרופת הסבתא המוכרת ביותר לטיפול בנשירת שיער וריסים ושיפור מראה השיער. ישנן דעות שונות לגבי מידת היעילות שלו לשיפור מראה השיער (או הריסים), אולם בתחום הרפואה הטבעית מיוחסות לו תכונות רבות של טיפול בעור, מניעת דלקות ושאר יתרונות שמסייעים באופן ישיר ועקיף לבריאות השיער והריסים.
  • בעיות בריאותיות – מראה השיער ובהקשר שלנו גם מראה הריסים, יכול להצביע על בעיות בריאותיות שונות. נשירה בפרט, הינה אחד הסימנים שיכולים להעיד על בעיות בריאותיות וגם על תנודות הורמונאלית בשלבים שונים של החיים.
מראה מושלם עם ריסים ארוכים
מראה מושלם עם ריסים ארוכים

הארכת ריסים באופן מלאכותי

לשמחתנו, קיימים פתרונות רבים להארכת ריסים באופן מלאכותי, או חצי-מלאכותי, ובראשם טיפול “הארכת ריסים” או “שזירת ריסים”, בו נתמקד במאמר זה. הארכת ריסים מקצועית היא סוג טיפול חדשני הכולל הדבקת ריסים בודדים בצמוד לריסים הטבעיים, בהתחשבות מלאה בסוג הריס הטבעי, אורכו, עוביו ועוד. תהליך שזירת הריסים אורך עד כשעתיים בממוצע (לטיפול בודד) ובסופו, ריסים שהולחמו משולבים בריסים הטבעיים. התהליך הייחודי, מבטיח מראה הרמוני של הריסים הנשמר לאורך זמן רב יחסית (כמה שבועות לרוב).

הייחודיות בטיפול זה, נובעת מרמת הדיוק של הלחמת הריסים. ככל שהטיפול מבוצע באופן מקצועי ומותאם יותר ללקוחה, כך התוצאה תיראה טבעית ופחות מלאכותית. בנוסף, שיטות מסוימות של הלחמת ריסים או הארכת ריסים יכולות אף להעניק מראה מחמיא יותר של העין (שיפור זווית העין, מראה העפעף ועוד). התהליך לרוב אינו כואב והוא אינו פולשני, אבל יכול לכלול אי נוחות זמנית.

דרך אחרת המתאימה יותר למי שאינה מעוניינת להתחייב להארכת ריסים ארוכת טווח, היא הדבקת ריסים מלאכותיים באופן עצמאי. ריסים אלה מגיעים בערכה ייעודית, מיועדים לשימוש ביתי-עצמאי של הלקוחה וניתנים לרכישה במגוון גוונים, אורכים ועובי. ריסים אלה בד”כ מיועדים להדבקה על העפעף ישירות, וניתן להוציא אותם בקלות יחסית.

דוגמא לתהליך הארכת ריסים
דוגמא לתהליך הארכת ריסים

שאלות שבטח שאלתן את עצמכן על הארכת ריסים:

 

האם הטיפול מתאים רק למי שמעוניינת במראה ריסים בולט?

התשובה היא בהחלט לא, שכן לריסים תפקיד חשוב באסתטיקה של הפנים. הטיפול מומלץ לכל מי שמעוניינת בשמירה על מראה ריסים הרמוני ומטופח, ללא תלות בנתונים הטבעיים.

 

האם ניתן לשמור על מראה הריסים גם לאחר כמה שבועות מהטיפול?

לאחר זמן מה מהטיפול, קיימת נשירה טבעית של הריסים המודבקים. בהתאם, יש לתחזק את מראה הריסים כל כמה שבועות, או להגיע לטיפול מלא לאחר נשירת כל הריסים המודבקים. בפועל, לקוחות רבות מעדיפות לתחזק את הריסים פעם בחודש ואף אחת לשבועיים, שכן זו הדרך המומלצת לשמירה על מראה טבעי ומטופח של הריסים המודבקים.

 

האם הריסים מלאכותיים?

כן, הריסים שבהן נעשה שימוש אינם מבוססים על שיערה טבעית (מסיבות ברורות), עם זאת, הם עשויים מחומרים איכותיים שנועדו לדמות באופן מושלם את המראה טבעי, לצד היותם נוחים מאוד מבחינת התחושה. בכל אופן, מראה הריסים הטבעי מושפע ממספר גורמים, ביניהם איכות הריסים המלאכותיים, אולם גם טכניקת ההדבקה ודיוק הטיפול עצמו.

 

מה ההבדל בין שזירת ריסים מקצועית להדבקת ריסים מלאכותיים באופן עצמי?

שזירת ריסים או הארכת ריסים הינה למעשה פתרון ארוך טווח (בין שבועיים עד 6 שבועות) ומקצועי, שנועד לתת מענה למי שמעוניינת בשמירה ותחזוק ריסים ארוכים ומטופחים. הדבקת ריסים עצמאית מלאכותיים הינה פתרון זמני יותר שנועד בד”כ לתת מענה לאירוע או לזמן מסוים באופן נקודתי.

 

האם לאחר טיפול הארכת ריסים צריך להשתמש במסקרה?

באופן כללי, טיפול הארכת ריסים מייתר את השימוש במסקרה, שכן המראה המתקבל הינו מראה של ריסים עבים, מודגשים ובולטים יותר. עם זאת, יש לציין שהדבר תלוי ברצון הלקוחה ובנתוניה הטבעיים. בקורס שזירת ריסים הקלאסי של רוית אסף, מושם דגש משמעותי על התאמת הריסים ללקוחה מבחינת העובי והאורך, ביחס לריסיה הטבעיים של הלקוחה. ישנן לקוחות שיעדיפו קבלת מראה עדין יותר וטבעי, לעומת לקוחות שמעוניינות במראה מודגש.

קרדיט:

רוית אסף – מאפרת ובעלת רשת למקצועות היופי

אלעד שורתי – מנהל הדרכה ופיתוח עסקי

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים