משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מהי תסרוקת כלה מומלצת ב-2024?

תסרוקת כלה היא ללא ספק חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהלוק הכללי של הכלה. תסרוקת טובה, שמחמיאה לתווי הפנים של הכלה ומתאימה ללוק הכללי שלה גם תסייע לשדרג את ההופעה של הכלה באופן משמעותי ולגרום לה להיראות יפה וזוהרת במיוחד. אז מהי תסרוקת כלה המומלצת ביותר? לפניכן כל מה שצריך לדעת על תסרוקות לכלות לשנת 2024.

איזה שינויים חלו בתסרוקת כלה 2024 לעומת תסרוקת כלה 2023?

בשנת 2024, אנו רואים חזרה אחורה בזמן, אל עבר שנות ה-70, ולכן השנה תסרוקות הכלה הפופולריות ביותר יהיו תסרוקות המשלבות שיער פזור במראה טבעי ונפוח, בסגנון פארה פוסט. אלה שפחות אוהבות את הטרנד, יוכלו לבחור בתסרוקות כלה שמשלבת צמות. תסרוקות כאלה מככבות בתצוגות האופנה, ומשלבות צמות יחד עם שיער אסוף או פזור. המראה המרושל גם הוא נחשב לטרנדי במיוחד השנה, ומתאפיין בתסרוקות שנראות כאילו הן לא לגמרי “עשויות” – עניין המעניק להן מראה רומנטי וקליל יותר. דוגמא טובה לכך היא צמה שקלועה באופן לא מושלם, שיער שנראה כאילו נאסף ברישול וכדומה. יש לציין שהטרנדים האלה תקפים גם לתסרוקות ערב.

התאמת תסרוקות ועיצובי שיער ליום החתונה
התאמת תסרוקות ועיצובי שיער ליום החתונה. תמונות להמחשה מאתר Pixabay

תסרוקות כלה: האם עדיף שיער פזור או אסוף ומהי התסרוקת המתאימה ביותר לחתונה?

באופן עקרוני, אין דבר כזה “התסרוקת המתאימה ביותר לחתונה”, שכן את התסרוקת חשוב מאוד להתאים לכלה ולתווי הפנים שלה, ולא בהכרח לטרנדים המשתנים. עבור כלות עם פנים עגולות, למשל, בדרך כלל נבחר בתסרוקות של שיער אסוף מעלה, באופן כזה שיוצר “אורך” בלוק הכללי ועוזר למתן את הצורה העגולה של הפנים. תסרוקת טובה נוספת עבור פנים עגולות היא שיער פזור, שמסייע במסגור הפנים בצורה טובה. עבור כלות שהפנים שלהן מוארכות ורזות, לרוב נעדיף תסרוקות של שיער פזור ומלא נפח, שיעזרו ליצור אשליה של פנים מעט מלאות ועגולות יותר.

בנוסף להתאמת התסרוקת לתווי הפנים של הכלה, רצוי גם להתאים את התסרוקת לעונה שבה החתונה נערכת. בקיץ, למשל, לרוב נעדיף תסרוקות קלילות יותר, שאסופות ברישול, כך שגם אם תהיה לחות רבה באוויר – היא לא תהרוס את התסרוקת.

דוגמאות טובות לתסרוקת כזו הן צמה מרושלת שנופלת על כתף אחת, שיער פזור שבו קלועה צמה מרושלת, שיער אסוף ברישול כך שכמה קצוות ממנו נופלות מהתסרוקת וכדומה. בחורף, לעומת זאת, בדרך כלל נעדיף מראה יותר מוקפד ו”קלאסי” – שיער אסוף באופן מהודק בשילוב קוקו גלי, או לחילופין, שיער פזור אך מוקפד מאוד בעיצוב שלו – כמו למשל גלים מודגשים ושילוב של תכשיטים לשיער.

האם כדאי לשנות את התסרוקת בין שלב החופה לשלב הריקודים והשמחה?

ניתן בהחלט ואף רצוי לשנות את התסרוקת בין שלב החופה לשלב הריקודים והשמחה. באופן כללי, כאשר נתכנן תסרוקות כלה שיער פזור לרוב יהיה אידיאלי לשלב הריקודים והשמחה. על אף שניתן בהחלט לבחור בתסרוקת של שיער פזור גם לחופה, ולהישאר עם אותה התסרוקת לאורך כל הערב, אלה שמעוניינות לגוון יוכלו להתחיל בתסרוקת אסופה ומרושלת, ולאחר החופה לפזר את השיער וליהנות ממראה טבעי ו”חופשי” יותר, עם שיער שנופל ברכות מטה.

עיצוב שיער וקליעת צמות
עיצוב שיער וקליעת צמות. תמונות מאתר Pixabay

מספר שאלות לעיצוב שיער לכלות:

מהי תסרוקת הכלה המומלצת ביותר ב2024?

אין כלה אחת שלא מחכה וחולמת על היום הגדול שלה לכל אחת יש בראש את החלום על איך היא רוצה להיראות ביום החשוב בחייה , ואנחנו כאן בכדי להגשים לה אותו.

לכן תמיד נקשיב לכלה ולקו שלה ונכוון אותה בהתאם לתסרוקת שהכי תתאים למבנה פניה, סוג השיער, והפרופורציות למבנה הגוף ובכל זאת , התסרוקת המומלצת ביותר לשנת 2024 היא ללא ספק: מוברש פתוח ונקי , שנותן מראה קליל זוהר וצעיר ומתאים לרוב הכלות .

מהו עיצוב השיער המומלץ ביותר לכלה ביום החתונה?

בעיניי ככלל , קודם כל להתאים את התסרוקת למבנה הפנים של הכלה ולוויז׳ן שלה , לאחר מכן לכוון אותה ללוק קליל שייתן לה מראה צעיר ולא מבגר , בהכרח נלך על סגנון יותר נקי ויותר פתוח שמאוד מתאים לתקופה.

אני תמיד אומרת לכלות שלי – אנחנו נבחר תסרוקת שכשאת תסתכלי על תמונות החתונה שלך בעוד 10 שנים את תגידי איזה מזל שעשיתי ככהמשהו שתמיד יהיה לה כיף להסתכל עליו ולהגיד זה בול מה שרציתי .

איך כלות שוזרות את הצמה בשיער?

בשנת 2024 בהמשך לשנת 2021 וגם 2022 ו-2023 ללא ספק ממשיכים עם הקו הנקי של שזירת שיער הכוללות תסרוקות קלילות ומרושלות שנותנות את המראה ה״לא מתאמץ״ . שיער אסוף מאוד ואלגנטי , אסוף מרושל, ביץ׳ וויבס, מוברש פתוח , תוספת קלילה בולטת הם של סיכות עדינות או גבסניות(פרחים קטנים) שנותנים מראה עדין, נסיכתי וחלומי.

האם עדיף שיער פזור או אסוף ומהי התסרוקת המתאימה ביותר לחתונה?

אין תשובה אחת שתתאים לכולן בנושא תספורת לפני החתונה. השאלה היא לא מה התסרוקת המתאימה ביותר לחתונה אלא מהי התסרוקת המתאימה ביותר לכלה.

הדבר החשוב ביותר בנוגע לתספורות הוא תיאום ציפיות, כנות ומקצועיות השיקול הראשון שלנו צריך להיות – העונה בה הכלה מתחתנת והאם זו חתונת צהריים או ערב.

בעונת הקיץ נעדיף להקליל כמה שיותר ולאסוף עד כמה שאפשר , לדוגמה : שיער אסוף נקי ומוקפד, אסוף נמוך מרושל , גולגולמעוצב מרושל, קוקו מוברש , קוקו גבוהה עם צמה ועוד, בהתאם למבנה הפנים ולסגנון הכלה במידה והכלה לא רואה את עצמה עם אסוף נציע לה לאסוף את החלק הקדמי של השיער לדוגמה : מוברש עם צמות בצדדים או לתפוס חלק מהשיער בצורה שתיראה טבעית אבל עדיין תשמור על הקו שלה.

האם כדאי לשנות את התסרוקת בין שלב החופה לשלב הריקודים והשמחה?

כדאי ואף רצוי לצרף ליווי לכלה לשלב החופה והריקודים , וכמובן לשנות את התסרוקת בהתאם.

בשלב זה כלה שהתחילה עם פזור נעדיף לאסוף לה לחלק זה של הערב בכדי שיהיה לה קל ונח לרקוד ולה תולל מבלי שהשיער ייהרס או יפריע לה במהלך שלב הריקודים 

כלה שהתחילה עם אסוף נוכל גם לפתוח חצי מהשיער או לשנות מעט את התסרוקת ולהקפיץ לה את הלוק. חשוב שהמעצבת שיער תתכנן מראש זמני עבודה שהכלה תיהיה מימנום זמן עסוקה בשינוי התסרוקות

האם כדאי לי לספר את השיער לפני החתונה?

בשום פנים ואופן לא לספר לפני החתונה.

כחלק מתיאום הציפיות שלנו אני אגיד לכלה לא לגזור את השיער לקראת החתונה אלא אם זו התסרוקת הקבועה שלה. במידת הצורך ובהתאם לתסרוקת נגזור באותו היום מה שצריך.

איך מרימים את השיער לקראת החתונה?

מבחינת הרמת שיער זה תלוי בעיקר בשיער של כל אחת האם הוא מתולתל חלק , עבה או דק , אבל נשתדל לא להשתגע עם דברים חדשים ומשונים לפני החתונה , לא להתפרע עם צבעים ולא להחליק אותו הרבה עם מכשירים לנסות לתת לו לצמוח ולהתחדש עד התאריך המיועד.

כשנגיע לתאריך תמיד אמליץ להוסיף תוספות שיער שאוטומטית מקפיצות את הלוק ונותנות זוהר , אורך ועובי לפי הצורך .

האם כדאי לצבוע את השיער לקראת החתונה או להשאיר את הצבע הטבעי?

תמיד נעדיף להשאיר גוון כמה שיותר טבעי וכמה שיותר תואם למקור זה תמיד יהיה מתאים ונכון לכלה לכל תקופת זמן.

נשמור על הטבעיות של השיער , מקסימום נוסיף גוונים עדינים לשיער הארות קטנות לשיער או צבע אחיד ונקי למי שחייבת לצבוע .

תמיד אפשר לשלב גוונים גם עם תוספות שיער ולאו דווקא על השיער עצמו

כמה זמן לוקח לעצב את השיער לפני החתונה?

עיבוד השיער והכנת התסרוקת לפני שלב האיפור , ועיצוב התסרוקת וסיום לאחר שלב האיפור. בדרך כלל נתחיל לעבוד על השיער כשעתיים לפני האיפור ולאחר מכן נמשיך ונסגור את התסרוקת לאחר 

שלב האיפור כשהכלה כבר רואה את הלוק הסופי. תסרוקת כלה בממוצע לוקחת כ3-4 שעות ותלות תוספות, סוג השיער, סוג התסרוקת.

היום המרגש - הכנה לקראת החתונה

אילו מוצרים משלימים יגרמו לשיער להיראות מושלם באירוע?

ישנם מספר מוצרים שיאפשרו לכלה ליהנות משיער יפהפה במיוחד בערב החתונה:

  • מסכה לשיער – שימוש במסכה טובה לשיער מספר חודשים לפני החתונה, יגרום לשיער להיראות בורק ובריא יותר.
  • סרום לקצוות מפוצלים – באופן עקרוני, רצוי לגזור את קצוות השיער מספר שבועות לפני החתונה על מנת להעניק לו מראה רענן ובריא יותר, אך אם אין אפשרות לעשות זאת – שימוש בסרום לקצוות מפוצלים יספק מענה הולם. הסרום יצפה את השערה ויסייע באיחוי ה”רווחים” שנוצרים בין הרעפים שלה כתוצאה מפגיעה בקרטין, וכך למעשה יגרום לה להיראות בריאה ובורקת יותר.
  • ספריי לשיער – הספריי יסייע בשמירה על התסרוקת לכל אורך הערב.
  • אביזרים לשיער – אביזרים כמו סיכות או תכשיטים ייחודיים המיועדים ספציפית לשיער, ישדרגו כל סוג של תסרוקות לאירועים ויגרמו להן להיראות יפות ויוקרתיות יותר.

טיפול בקצוות מפוצלים רגע לפני החתונה? האם הדבר אפשרי?

איך משלבים איפור ערב עם תסרוקת כלה?

על מנת להתאים את האיפור באופן אידיאלי לתסרוקת כלה, חשוב מאוד להמשיך את אותו קו שהתחילה התסרוקת או להמשיך את אותו קו שהתחיל האיפור:

  • המראה ה”נקי” – עבור כלות שמעוניינות במראה כמה שיותר “נקי”, ניתן להתאים תסרוקת כלה מרושלת, אסופה או פזורה, יחד עם איפור טבעי ומינימלי, שמשלב שפתיים דומיננטיות. באיפור כזה, באזור העיניים והלחיים נשתמש בגוונים טבעיים, ורודים או חומים בהירים, המותאמים לגווני העור של הכלה, יחד עם הדגשה של קו הריסים באמצעות אייליינר ועישון קל בזווית של העין, על מנת ליצור עין חתולית ומורמת. השפתיים יהיו מודגשות בצבע אדום או צבע דומיננטי אחר, שיחמיא לגוון העור של הכלה וישתלב בהרמוניה עם שאר גווני האיפור.
  • המראה הזוהר – עבור כלות שמעוניינות במראה זוהר ומלוטש יותר, ניתן להתאים תסרוקת כלה מוקפדת – כמו למשל שיער פזור שמעוצב באופן מדויק, יחד עם איפור “גלאם”: אייליינר בולט, שפתיים נוצצות, צלליות גליטר בעיניים ועוד. על מנת למנוע מהאיפור להיראות כמו “קרנבל” שלם על הפנים, חשוב לבחור באלמנט אחד – העיניים, השפתיים או אף הלחיים, להדגיש אותו בלבד ולהימנע מהתפזרות.

קרדיט: אלעד שורתי – מנהל הדרכה ופיתוח עסקי

זהר חרזי- בוגרת הרשת ומעצבת שיער לכלות

 

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים