משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מיקרובליידינג – כל מה שצריך לדעת

גבות מעוצבות המשתלבות בצורה הרמונית עם מראה הפנים הן חלומן של נשים רבות בארץ ובעולם. כיום, בעזרת טיפולים מתקדמים ובייחוד טיפול מיקרובליידינג ניתן להשיג בקלות את מראה הגבות המושלם, והוא אפילו יישמר לאורך זמן. מהם שלבי הטיפול? מדוע כל אחד מהם חיוני להצלחה? ומה חשוב לדעת בטרם הטיפול?

מה זה מיקרובליידינג? מה ההבדל בינו לבין טיפולים אחרים בתחום?

מיקרובליידינג היא שיטת עיצוב גבות פופולאריות במיוחד, ולא בכדי. היא מבוססת על החדרת צבע באמצעות ציור שיערות בשכבה העליונה של הדרמיס, כלומר בשונה מקעקוע או טכניקות דומות, הצבע לא מוחדר עמוק לתוך העור. המכשור שנעשה בו שימוש אינו חשמלי והצבע המוחדר לעור נשאר בד”כ לתקופה של עד שנה או יותר. המיקרובליידינג הוא מעין שילוב בין טכניקות איפור גבות לבין טכניקה ספציפית של איפור קבוע למחצה. נשים רבות בוחרות דווקא בטיפול זה לעומת הטיפולים המקבילים האחרים, לאור תוצאותיו הטובות ושאר יתרונותיו שאת רובם נציין מיד.

הטיפול המושלם לעיצוב גבות קבוע במראה טבעי

לשיטת עיצוב גבות בשיטת המיקרובליידינג יש כמה יתרונות מרכזיים:

  • הצבע נשאר על העור לתקופה ממושכת, אולם עדיין יורד בסופו של דבר. במילים אחרות – אם חלילה לא תהיו מרוצות, עדיין תוכלו לעצב את הגבה בצורה שונה בעתיד.
  • עיצוב הגבות הינו ייעודי לקבלת מראה טבעי. כל טכניקת עיצוב הגבות בשיטה, החל משרטוט הגבה הרצויה ועד לציור השערות עצמו ומילוי הגבה, נועדו כדי להעניק מראה של גבה טבעית ומלאה, ולהימנע ממראה מלאכותי.
  • הטיפול עצמו נעשה תוך אלחוש המקום, כך שהוא כמעט ואינו מורגש או כואב, וגם אינו מצריך תקופת החלמה משמעותית אחריו.

טיפול מיקרובליידינג +שימוש באיפור קבוע

מהם שלבי הטיפול העיקריים?

לטיפול מיקרובליידינג יש כמה שלבים קריטיים, אשר כל אחד מהם משפיע על הצלחת הטיפול כפי שנסביר מיד. עם זאת, חשוב לדעת שהטיפול בד”כ לא אורך יותר משעה וחצי-שעתיים (תלוי בסוג הגבות הרצוי ובמראה הגבות הטבעי של הלקוחה) כך שלא מדובר בטיפול ארוך מאוד.

1. הכנת האזור לטיפול: ניקוי

השלב הראשון משתנה בין אשת מקצוע אחת לאחרת, אולם בגדול המטרה של השלב הראשוני היא להכין “קנבס” נקי לגמרי לטיפול. ראשית, אזור הגבות ינוקה לגמרי, לעיתים יוסרו שיערות פה ושם כדי שהגבה הטבעית תיחשף באופן הברור ביותר, כלומר צורתה הטבעית, האזורים המלאים יותר לעומת הדלים יותר בשערות, פגמים בולטים בגבות (חתכים, קרחות, גבה אחת הנמצאת הרבה מעל\מתחת לשניה) וכן הלאה. חשוב לציין שהגבות של כולנו אינן סימטריות באופן טבעי ולכן מדובר בתופעה מוכרת ונפוצה למדי.

2. מדידה, שרטוט והכנה לצביעה בעזרת סרגלים מיוחדים וסימון שאינו קבוע

השלב החשוב ביותר בהכנת האזור למיקרובליידינג הוא מדידת אזור הגבות. מבט חטוף בחנות האונליין של רוית אסף במוצרי הגבות ומיקרובליידינג יראה לכן סרגל וכלים אחרים שבהם נעשה שימוש בשלב זה. מיקום הגבות, עוביין, אורכן ושאר פרמטרים שכאלה צריכים להיות מותאמים באופן מלא לאזור המצח, האף ולמעשה לכל אזור הפנים. השלב הזה יכול לקחת זמן מה משום שישנם שלבים שונים המושפעים מהנתונים הטבעיים של כל אחת ואחת. לצד שלב הציור עצמו, זהו השלב החשוב ביותר לקבלת מראה גבות מושלם והרמוני.

3. הרדמה (לפני או אחרי השרטוט)

ישנן כאלה המעדיפות לאלחש את האזור לפני השלב הקודם, בעוד שיש כאלה שיעדיפו אחריו. בכל אופן, כדי לאפשר נוחות מקסימלית ללקוחה ולמזער כאב, עקצוצים ועוד, יונח על האזור חומר מאלחש ייעודי. ההרדמה אינה משפיעה מיד ולכן בשלב זה ייעשו הכנות אחרונות לטיפול עצמו, כגון שרטוטים נוספים או בקשות שונות של הלקוחה.

4. ציור השערות בשיטת מיקרובליידינג

לאחר כל השלבים לעיל, הגיע השלב המשמעותי, שהוא כמובן ציור השערות עצמן. שלב זה אינו בהכרח ארוך, אולם חשוב לדעת שהוא משתנה מלקוחה ללקוחה, שכן כמות השערות המצוירות תלויה בנתונים הטבעיים של הלקוחה.

האם צריך להתכונן לטיפול מיקרובליידינג מראש?

אין צורך להתכונן לטיפול, אם כי עור בריא ואזור נקי עד כמה שניתן תמיד עוזר. ישנן לקוחות המעדיפות להעניק לאשת המקצוע יד חופשית בכל הנוגע לעיצוב, בעוד שיש כאלה שמגיעות עם סגנון שאותו הן מעדיפות. לאחר שבחרתן באשת המקצוע הנכונה, מומלץ לשוחח על המראה הרצוי, לשלוח תמונות לדוגמא שאהבתן ואולי לבחון סגנונות חדשים שיהלמו את מראה הפנים.

מה עוד חשוב לדעת, בייחוד מצד מי שמעוניינת בטיפול?

הסברנו זאת בקצרה למעלה, אולם חשוב להדגיש שטיפול מיקרובליידינג אינו טיפול קבוע, אלא קבוע למחצה. לכן, כדי לשמור על מראה רענן של הגבות מומלץ לקבוע תור לבדיקה ומילוי כל 3-4 חודשים, בייחוד לאחר הטיפול-שניים הראשונים, ע”מ לוודא שהצבע אכן ממוקם כראוי, העור מגיב טוב לטיפול ואין בעיות נוספות.

טכניקת המיקרובליידינג היא ייחודית ובד”כ נלמדת בנפרד לקורסים חופפים נוספים (יש נשות מקצוע שאף מתמחות בכך). לכן, בעת הבחירה במקום הנכון לעשות בו את הטיפול, מומלץ לברר קודם מהי ההכשרה שקיבלה הקוסמטיקאית והאם הושרה לתחום זה בבית ספר או מכללה מומלצים ומקצועיים.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים