משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מראה האיפור של רשת רוית אסף לסילבסטר 2020

מתכננות לצאת לבילוי בערב הסילבסטר של שנת 2020? המאמר הבא בשבילכן.

יוני אסף, מאפר בכיר ברשת רוית אסף ומורה מוביל בקורס איפור מקצועי ובקורס איפור אמנותי, בחר ליצור מראה המשלב איפור אלגנטי ומאופק (אך סקסי) מצד אחד ומצד שני איפור מטאלי ונוצץ המתאים למסיבה.

“בחרתי באיפור של עיניים מעושנות, המתאים ליציאה לבילוי בערב חורפי קלאסי בסילבסטר. על כך הוספתי גם תוספת קטנה של צללית כסופה ומנצנצת שנותנת לאיפור מראה שובב ובועט, שמתאים בול אם את מתכוונת להמשיך אחר כך גם למסיבה.

בין המוצרים שאיתם איפרתי את לירון הדוגמנית לקראת הסילבסטר, השתמשתי במייק אפ נוזלי מסדרת פרפקט טאץ’ מס’ 3 של רוית אסף ובאודם נוזלי עמיד מאט מס’ 22 של רוית אסף, וליצירת מראה מבריק יותר, הוספתי טיפה של ליפגלוס שקוף של רוית אסף.

בפן האישי, אני מסכם עשור שלם של עשייה ענפה ברשת רוית אסף, אשר במהלכו לימדתי מאות תלמידים שהפכו למאפרים מצליחים בתעשייה. יצרתי מראה שמדגים את האיפור החדש, כי אני פותח את העשור החדש עם הערכה גדולה לנשים החזקות והעוצמתיות שיודעות שצריך גם לשמוח ולהשתובב כמו ילדות.”

 

איך להתאפר לסילבסטר 2020

 

איפור לסילבסטר

איפור: יוני אסף

צלם: עומר שפירא

דוגמנית: לירון אלביליה

עיצוב שיער: מעיין צדוק

סטיילינג: כפיר כהן

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים