משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

10 נקודות חשובות בעת בחירת מכללה ללימוד מקצועות היופי

מבחינה עסקית, יצירתית ושיווקית, תחום הביוטי הוא מהבולטים ביותר בשוק המקצועות של ימינו וללא ספק כזה שטומן בחובו פוטנציאל רב מבחינה כלכלית, מקצועית ועוד. לכן, זה לא מפתיע שהשוק מוצף בקורסים ותוכניות לימוד רבים כ”כ, שהאתגר בתחום מתחיל עוד בבחירת המכללה הנכונה והמקצועית ביותר. אם גם אתן מתחבטות בשאלה, אספנו עבורכן 10 נקודות משמעותיות למחשבה, כאלה שיסייעו לכן לבחור את המכללה הנכונה עבורכן מכל הבחינות.

 

    1. מוניטין והסמכה – אם היינו צריכים להצביע על הנקודה החשובה ביותר ברשימה הזו, נראה כי מוניטין על כלל מאפייניו היה הנקודה הראשונה. מאפיינים כמו הכרה ע”י ארגונים בעלי שם, וותק, תגובות חיוביות וכד’ – כל אלו עשויים להצביע על העובדה כי מדובר במכללה איכותית ובעיקר, כזו שתתגאו להציג אותה בקו”ח ובכל מקום בו תדרשו לספר על המוסד הלימודי בו למדתן. בכלל, בעולם שבו מכללות צצות כפטריות אחרי הגשם ולא תמיד יש לכן את היכולת לבחון ממבט ראשון איזו מכללה באמת איכותית ואיזו לא, כדאי לבחון מי עומד מאחורי המכללה, האם מדובר באישיות וותיקה בתחום, פרסונה מוכרת בעלת רזומה עשיר ונוכחות אמיתית בתעשייה או שזה פשוט לא המקרה. בנוסף, בדקו האם בוגרי המכללה באמת משולבים בתעשייה שאליה אתן מכוונות. בית הספר למקצועות היופי של רוית אסף הוא דוגמא טובה למכללה בעלת שם בתעשייה, שבוגריה לוקחים חלק בצוותי הביוטי במגוון תוכניות טלוויזיה, אירוויזיון, תוכניות ריאלטי, כך יש להם מקפצה מדהימה לתעשיית האופנה, האיפור והיופי.

אווירת לימודים במכללה למקצועות היופי – רוית אסף

 

2. לוקיישן– מיקום של המכללה לתחבורה ציבורית, חניה, ובכללי- שהמכללה תיהיה כמה שיותר קלה להגעה. ולמה? חשיבות ההגעה למכללה היא קריטית בעיקר שמדובר על ענף הביוטי, ענף הדורש למידה על ידי פרקטיקה והתנסות ולא רק בתיאוריה. הקורס רץ ואיתם יש לנו את החיים, ובמידה וזמן הגעה למכללה תהיה ארוכה ומורכבת, נאלץ לא ללכת לשיעורים וזאת תקלה! ולכן, דעו, ככל שהמכללה קרובה אליכן ונגישה ההצלחה שלכן טובה יותר!

 

תעודה רוית אסף בסיום קורס
תעודה רוית אסף בסיום קורס
  1. סילבוס עשיר אך ממוקד – הסוד בבחירת מסלול הלימוד הנכון לכן הוא מחד, מסלול אשר יעניק לכן את כל הידע הרלוונטי למקצוע, אולם מאידך יהיה מספיק עשיר ו”עמוק”, כזה שיעניק לכן ידע מקיף גם בתחומים אחרים הנוגעים למקצוע. למען הסר ספק, כדי להתמקצע באמת בתחום הביוטי והאסתטיקה, זה לא מספיק רק להכיר תחומים בצורה שטחית כמו שאולי היינו רגילים בעבר, אלא צריך ללמוד גם ידע מתחומים מקבילים כגון: טכנולוגיות שונות, סוגי חומרים, בריאות וכמובן שהרשימה עוד ארוכה, תלוי תכנית ותלוי עניין. אגב, הסוד טמון באיזון בין המיקוד בתחום המסוים, לבין ההקשרים הנכונים והמדויקים לאותם תחומים אחרים.
סניף רוית אסף במודיעין
סניף רוית אסף במודיעין

 

  1. טכנולוגיות וחדשנות בתחום – בהקשר לנקודה הקודמת, כמו בכל שאר התחומים בעולם גם מקצועות היופי מתאפיינים בחדשנות הבאה לידי ביטוי במגוון תחומים, החל מתחומים טכניים כמו מכשור או טכניקות טיפול, דרך ציוד מתקדם, ועד לנוסחאות של חומרים ושאר ידע מתחומי הכימיה והביולוגיה. היינו יכולים לכתוב עוד הרבה על מיקומה המשמעותי של חדשנות במקצועות היופי, אולם בכל הנוגע לעניינו, חשוב למצוא מכללה אשר תחשוף אתכן לידע החדש ביותר בתחום על מנת שתוכלו להעניק את הטיפולים הטובים ביותר ללקוחותיכן בעתיד.
  1. סגל מנוסה – סגל מנוסה יכול לעשות את ההבדל הדק בין תכנית אפקטיבית ללא אפקטיבית, או במילים אחרות, בין תכנית שבאמת תסייע לכן באופן מעשי לבין ידע שיישאר אי שם בתחומי התיאוריה. מהו סגל מנוסה? סגל שכולל אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחום שאותו הם מלמדים. הניסיון יאפשר להם להעניק לכן ידע אמיתי מהחיים, לרבות דוגמאות נפוצות שבטח תתקלו בהן, או שאתן עשויות להיתקל בהן במהלך העבודה השוטפת. עבודה במקצועות היופי על כלל סוגיהן, מחייבת היכרות עמוקה עם כל המאפיינים האנושיים הנוגעים למשל לסוגי עור, אסתטיקה והרמוניה בסוגים שונים של מבני פנים וכן הלאה. ידע מהתחומים נרכש רק על ידי התנסות אמיתית וניסיון של שנים, ובקיצור ללא סגל מנוסה, יהיה לכן קשה לצאת מהלימודים עם ידע מספק.

 

  << להרשמה ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות לחצו כאן >>

  1. כיתות שאינן עמוסות – אז נכון, כל תחום (כמעט) נלמד טוב יותר בקבוצות קטנות מאשר בקבוצות גדולות. אולם, דווקא בגלל שמקצועות היופי כאמור אינם תיאורטיים בלבד, ישנה חשיבות ללימוד בקבוצות קטנות יחסית. כיתות שאינן עמוסות יאפשרו לכן להתייעץ באופן אפקטיבי יותר, לבצע התנסויות מעשיות, יעניקו למרצים ולמורים אפשרות לענות על שאלותיכן לעומק ובכלל, יאפשרו לכן ליהנות מאווירה רגועה יותר שוודאי תסייע ללימוד.
כיתת לימוד סניף רוית אסף בבאר שבע
כיתת לימוד סניף רוית אסף בבאר שבע
  1. הדרכה מעשית – במילים אחרות, המשמעות של הדרכה מעשית היא אפשרות להתנסות עם לקוחות אמיתיים. ככל עוד שתתנסו יותר עם לקוחות, כך תצאו מהקורס עם ידע רב יותר ועם ניסיון (וביטחון עצמי) שיסייע לכם כבר בתחילת העבודה. למען האמת, עדיף להתחיל לצבור ניסיון כבר משלב הלימודים ולא רק בעת העבודה עצמה, כך שכל התנסות שכזו תקדם אתכן עוד צעד ועוד צעד אל עבר ההתמקצעות שאתן מצפות לה.
הדרכה מעשית - סניף רוית אסף בתל אביב
הדרכה מעשית – סניף רוית אסף בתל אביב
  1. ידע מקצועי מהתחום העסקי – אין ספק כי עיסוק במקצועות היופי הוא בעל פוטנציאל עסקי רב, וניתן להתפתח בו לכיוונים רבים ומעניינים, בכל זאת בעולם של ימינו לא מספיק רק להיות מקצועית בתחום עצמו, אלא יש צורך הולך וגובר בהתמקצעות בתחומים אחרים הנוגעים לפן השיווקי והעסקי יותר של העבודה. חשוב לבחור במוסד לימודי אשר לא מזלזל בחלק המשמעותי הזה ומביא אותו לידי ביטוי גם בתוכנית הלימודים, בייעוץ, או הכוונה.

 

  1. גישה – ובכן, חשוב להדגיש עניין שלא כולם מדברים עליו והוא האווירה במכללה, הגישה של צוות ההוראה ובכלל האופי של המוסד כולו. בסופו של יום, חשוב ללמוד במקום בו תרגישו בנוח (בכיתה, עם הסגל וכד’), מקום שבו ניתן לפנות למורים או למרצים בחופשיות ומקום בו תוכלו לדעת שאתן מקבלות ערך מוסף אמיתי. גישה איננה משהו שאפשר למדוד בהכרח, אבל בהחלט אפשר להתרשם מן המכללות הקיימות בשוק ולהחליט לאיזו אתן הכי מתחברות. אגב, נושא הקשור לכך באופן ישיר הוא החדשנות בעולם הטרנדים. נסו למצוא מכללה שיודעת להתאים עצמה לטרנדים קיימים ואף להפגין נוכחות, מקצועיות וייחודיות בגישה.

 

  1. גמישות בשעות לימוד – גמישות בשעות לימוד הוא פרמטר חיובי ומשמעותי ביותר בבחירת מקום לימודים בעולם של ימינו, בו רובנו עסוקים ממילא באלף ואחד עיסוקים המתחרים על הזמן, הקשב ויכולת ההתמדה שלנו. מסלול לימודים גמיש או גמיש יחסית מבחינת השעות הוא אידאלי לנשים רבות המתחזקות משפחה, עבודה במשרה חלקית או מלאה, או פשוט עסוקות בתחומים נוספים ולא מעוניינות להפסיק בזמן הלימודים.

 

הפרטים הקטנים – עד כמה המכללה מקפידה על סטריליזציה? האם סביבת הלימודים היא באמת הגיינית? שאלות כאלה ונושאים הנוגעים לניקיון בכלל הם סופר חשובים ויכולים להצביע על מידת המקצועיות של המכללה ובכלל, על מידת האכפתיות של המכללה לנושאים שאולי נתפסים אצל חלק כלא חשובים. בכל אופן, בחרו במכללה ששמה דגש עקרוני על סביבת עבודה נקייה, ציוד סטרילי ובריאות כעיקרון.

  << להרשמה ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות לחצו כאן >>

אם אתן בדרך חדשה אל קריירה מלהיבה בעולם הביוטי, אל תקחו בקלות את הבחירה בצעד הראשון שלכן. ככל שתשכילו לבדוק, לשאול, להתעניין ולהשוות, והתאם לכך לבחור את המוסד המתאים ביותר עבורכן, כך תוכלו להבטיח ידע, הצלחה ואריכות ימים בקריירה מבטיחה ומשגשגת. בהצלחה!

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים