משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

סטיילינג לגבר: 10 טיפים איך להתלבש בסטייל

סטיילינג לגבר זה עולם שמשתנה בהתאם לאופנה ולזמן, הגברים המודרניים מזמן כבר מודעים לטיפוח ולאהבה לבגדים. ואפשר להבין זאת, הרגשה חיצונית טובה ונעימה מייצרת הרגשה טובה פנימית ובעיקר ביטחון עצמי וייחודיות.

השקיעו ביסודות המתאימים היטב: התחילו בכך שיהיה לכם אוסף של יסודות מתאימים לסטיילינג מקצועי בארון הבגדים שלכם. מדובר על פריטים כמו חליפה מחויטת, כמה חולצות אלגנט וחולצות יומיומיות, ג’ינסים איכותיים וחולצות טריקו מגוונות.

בכתבה הזאת ניתן לכם 10 טיפים לאיך להתלבש יפה בסטייל ייחודי לגברים.

10 טיפים איך להתלבש בסטייל ולהשאיר חותם בנוכחות שמורגשת:

טיפ ראשון: התאמת הבגדים

שימו לב להתאמה: התאמה נכונה היא קריטית. ודאו שהבגדים שלכם לא צמודים מדי ולא רפויים מדי. כשזה מגיע לסטיילינג לגברים, כלל בסיסי אחד בולט מעל השאר: התאמה של הבגדים שלכם. ללבוש תלבושות שאינן צמודות מדי ולא רפויות מדי היא המפתח. בגדים צמודים מדי עלולים להיראות לא מחמיאים ולא נוחים, בעוד שבגדים רפויים מדי יכולים לתת רושם של רשלנות, לעתים קרובות מסתירים במקום לשפר את מבנה הגוף.

חשוב למצוא את האיזון המושלם, להבטיח שהבגדים שלכם נוחים וישקפו הן את החוש האופנתי והן את תשומת הלב לפרטים. הפתרון להשגת איזון זה טמון לרוב בתפירה. חייט טוב יכול לגרום לבגדים שלך להתאים בצורה מושלמת, בין אם זה לבוש רשמי או פריטי קז’ואל כמו ג’ינס וחולצות. במיוחד למי שמבנה גופו אינו עומד במידות הסטנדרטיות, התפירה יכולה לשפר משמעותית את המראה והנוחות של הלבוש. בגדים מחויטים לא רק עוזרים ליצור צללית מחמיאה אלא גם להגביר את הביטחון שלכם, לשפר את ההתנהגות הכללית. לכן, השקיעו בתפירה טובה – לצעד הקטן לכאורה הזה יכול להיות השפעה עמוקה על הסגנון האישי והביטחון העצמי.

לשדר את הסטייל האישי שלך בכל מקום ובכל מצב
לשדר את הסטייל האישי שלך בכל מקום ובכל מצב

טיפ שני: השקיעו במראה והתאמת חליפה מחויטת

התאמת חליפה מנצחת: השקעה בחליפה מצוידת היטב היא דבר חשוב ביותר. התמקדו בהתאמה לרוחב הכתפיים, מכיוון ששינויים בחזה ובמותניים קלים יחסית. בחרו בחליפה קלאסית בעלת שני כפתורים בבצבע כהה. חליפה היא הקנבס עבור אינדיבידואליות וביטוי הסגנון האישי, אז התמקדו באופן שבו אתם לובשים את החליפה, לא רק בתווית שבתוכה.

טיפ שלישי: פריטים מנצחים

בחרו בפריטים נצחיים: שלבו פריטים נצחיים בארון הבגדים, כמו בלייזר מחויט, חולצה לבנה קלאסית, ז’קט עור מצויד היטב וזוג נעלי שמלה איכותיות. ניתן לערבב ולהתאים פריטים אלה ליצירת תלבושות מסוגננות שונות.

טיפ רביעי: בגדים בשכבות

ניסוי עם שכבות: כשזה מגיע לסטיילינג לגברים, התנסות בשכבות יכולה להביא מימד חדש לגמרי ללבוש שלכם. שכבות מציעה הזדמנות לשחק עם טקסטורות, צבעים ודפוסים שונים, תוך הוספת עומק ועניין ויזואלי לאנסמבל שלכם. במקום להיצמד לחולצת טריקו פשוטה או מכופתרת, השכבות מאפשרות ליצור מראה מורכב אך מגובש שניתן להתאים לכל אירוע. לדוגמה, תוכלו לשלב סוודר סריג שמנמן על חולצה מכופתרת, תוך שילוב של נוחות סתמית עם אלגנטיות רשמית. לחלופין, ז’קט עור מחוספס מעל חולצת טריקו רכה ופשוטה יכול ליצור מראה עצבני אך נגיש. שכבות היא לא רק גישה מעשית להתמודדות עם תנאי מזג אוויר משתנים; זו גם דרך אמנותית לבטא את הסגנון האישי שלכם ולהרחיב את המלתחה שלכם. על ידי שליטה באמנות השכבות, תוכלו להבטיח שהסגנון שלכם יישאר צדדי, דינמי ובאופן מובהק לאופי שלכם.

סטייל מחוספס בשימוש בשכבות
סטייל מחוספס בשימוש בשכבות

טיפ חמישי לסטיילינג: התאימו אביזרים

אביזר מתאים: אביזרים יכולים להעלות את הסגנון שלכם. שקלו להוסיף לתלבושות שלכם שעון איכותי, חגורה מסוגננת, עניבה קלאסית או ריבוע כיס. רק זכרו לשמור על זה באופן מינימלי ומגובש עם המראה הכללי שלכם. לשילוב של שעון, שלבו גם שעון קלאסי או יוקרתי בהתאם לטעם שלכם. שעון הוא יותר מסתם שעון, זו הצהרה על הסגנון האישי שלכם. בחרו שעון שאתם באמת אוהבים, בהתחשב גם באסתטיקה וגם בפונקציונליות. דגמי ספורט קשוחים בצבעים מגוונים הם אידיאליים ללבוש יומיומי. שימו לב לגודל ולעומק של השעון, וודאו שהוא מתאים לפרק כף היד בנוחות ומשלים את המראה הכללי.

שמירה על סטייל מחויט ומעונב ושימוש בשעון תואם
שמירה על סטייל מחויט ומעונב ושימוש בשעון תואם

טיפ שישי: בחירה נכונה של צבעים

שחקו עם צבעים ודוגמאות: אל תפחדו להתנסות ולשלב צבעים ודוגמאות. שלבו נקודות צבע דרך אביזרים או נסו שילובי דפוסים שונים כדי להוסיף אישיות דרך גוון צבע חדש. עם זאת, שימו לב לאיזון צבעים ודפוסים למראה מגובש. חשוב לציין כי השתחררו מהפלטה המסורתית של גווני האפור והשחור ואמצו צבעים המתאימים לגוון העור שלכם ולאישיות שלכם. אל תפחדו לשלב גוונים כמו ירוק, ורוד, חרדל וכחולים בהירים יותר בתלבושות שלך. מתינות היא המפתח. פופ של צבע בבגד אחד יכול ליצור אמירה בסגנון עוצמתי מבלי להכריע את המראה הכללי ואפילו היא יכולה להחמיא בצורה משמעותית.

טיפ שביעי: טיפוח הגבר

ענייני טיפוח: כשזה קשור לסטיילינג לגברים, מרכיב שלעתים קרובות מתעלמים ממנו אך הוא חיוני – מדובר על טיפוח. הפרטים העדינים יותר כמו תסרוקת מטופחת, זקן גזוז בקפידה וציפורניים נקיות וגזורות יכולים להעלות משמעותית את המראה הכללי. טיפול בשיער על ידי בחירת תסרוקת מחמיאה ושמירה עליו באופן קבוע נותן את הטון לסגנון האישי שלכם (למידע נוסף על תספורות לגברים). אם יש לכם זקן, הקפדה על מטופח ומעוצב יכולה להוסיף אופי ייחודי ללוק שלכם. זקן עלוב, לעומת זאת, יכול לגרוע מהסגנון הבלתי דופי שלך.

באופן דומה, ציפורניים מסודרות ונקיות עשויות להיראות כמו פרט קטן, אבל הן מדברות רבות על ההיגיינה האישית שלכם ועל תשומת הלב לפרטים. אלה אלמנטי הטיפוח הקטנים לכאורה שמתחברים יחד ליצירת תמונה מלוטשת ומעודנת. זכור, הסגנון האישי שלך אינו מוגבל לבגדים שאתם לובשים; זה מקיף כל היבט של המראה הכולל. ככזה, שילוב שגרת טיפוח מוצקה באורח החיים שלך הוא צעד חיוני לקראת שיפור הסגנון והמותג האישי. לקריאה נוספת על טיפוח גבר.

טיפ שמיני: תהיו הכי קז’ואל

התאימו את בגדי הקז’ואל שלכם: אפילו עם תלבושות קז’ואל, כוונו למראה משולב היטב. בחרו בחולצות טריקו מצוידות, ג’ינס רזה או ישר, ומכנסיים קצרים מחויטים. למרות סגנון הover size הימנעו מבגדים גדולים או רחבים שיכולים לגרוע מהסגנון שלכם או עלולים לא להחמיא לכם. בנוסף תזכרו כי סגנון אמיתי מגיע מבפנים, אז תתלבשו בצורה שמתיישרת עם האני האותנטי שלכם. הימנעו מלעקוב אחר טרנדים ובמקום זאת צרו מלתחה שתציג את האישיות והאינדיבידואליות הייחודית שלכם. יהיו חופשיים לנכס את הסגנון שלכם בביטחון, שכן אייקוני סגנון אמיתיים הם אלה שמחבקים את הבגדים שלהם כעור שני, לא רק כתחפושת.

לשחק אותה קז'ואל עם ז'קט תואם
לשחק אותה קז’ואל עם ז’קט תואם

טיפ תשיעי: שילוב הנעלה

שלבו נעליים בצורה חכמה: כשמדובר ביצירת מלתחה משכנעת, אי אפשר להפריז בחשיבות של הנעלה שנבחרה בקפידה. השקעה במגוון זוגות נעליים באיכות גבוהה היא אסטרטגיה חכמה לשיפור הסגנון הכללי שלכם. זוג הנעליים הנכון יכול באמת לעגן תלבושת, ולהוסיף את הטאץ’ המושלם למראה הכללי. שקלו לרכוש כמה סגנונות מפתח. לדוגמה, זוג נעלי עור קלאסיות, נעלי ספורט או אוקספורד. כל זוג יכול להביא טעם מצוחצח ומתוחכם ללבוש הרשמי. נעלי ספורט קז’ואל, לעומת זאת, מציעות מגע קליל ללא מאמץ וניתן לשלב איתם כמעט כל דבר, מג’ינס ועד מחויט. זוג מגפיים מסוגננים, בין אם מדובר במגפי קרב מחוספסים או מגפי צ’לסי אלגנטיים, יכולים להוסיף מידה מסוימת של קשיחות לאישיות שלכם. על ידי בחירה קפדנית של ההנעלה שלך לכל אירוע, והבטחת כל זוג שהם יהיו גם תכליתיים וגם איכותיים, תוכלו להשמיע אמירה סגנונית חזקה תוך כיסוי רחב של אירועים חברתיים.

שילוב הסטיילינג הפרטי לגבר לא רק בבגדים אלא גם בהנעלה
שילוב הסטיילינג הפרטי לגבר לא רק בבגדים אלא גם בהנעלה

טיפ עשירי: סגנון אישי

תלמדו לייצר את הסגנון האישי שלכם: התנסו עם סגנונות ומגמות אופנה שונות כדי למצוא את מה שהכי מתאים לכם. קחו השראה מאייקוני אופנה או חקרו בלוגים ומגזיני אופנה שונים. פתחו את הסגנון הייחודי שלכם המשקף את האישיות שלכם כזה שיגרום לכם להרגיש בטוחים ומייצר לכם חתימת זהות בלבוש. למידע נוסף על קורס סטיילינג אישי גם לנשים שלכן.

אופנה היא סובייקטיבית, אז אל תהססו להתאים את העצות הללו כך שיתאימו להעדפותיך האישיות ולסגנון החיים שלכם.

 

כתיבה: אלעד שורתי- מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים