משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

עיגולים שחורים, כהויות מתחת לעיניים, אדמומיות ופיגמנטציה – איך מכסים?

שחורים וכהויות מתחת לעיניים? פיגמנטציה? עור אדמומי? פצעונים? תכירי את הקונסילרים שיעלימו את פגעי העור

העור שלנו מושפע מגורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש או שיזוף יתר שעלולים לגרום לכתמי פיגמנטציה אך גם משינויים הורמונאלים, גיל וגנטיקה. גם אם התברכת בגנטיקה משובחת ולא סבלת מפצעונים או חצ’קונים בגיל ההתבגרות, סביר להניח שהגיל יתן אותותיו וכן תיראי במראה פתאום כהויות מתחת לעיניים, כתמי פיגמנטציה כתוצאה מהריונות או חשיפה יתרה לשמש בגיל צעיר, גוון עור אפרורי  או אדמומיות בפנים. אז מעבר להקפדה על ניקיון והזנת העור בלחות, יש לנו דרך לטשטש ואף להסתיר כל פגם שיטחי בעור בעזרת איפור! – קונסילרים מתקנים, או בשמם הלועזי קורקטורים.

 

סוגי קונסילרים :

הקונסילר, כמו המייקאפ תפקידו ליצור גוון עור אחיד. אלא שהקונסילר מרוכז יותר ברמת הפיגמנט ולכן מיועד לאזורים ספציפיים הדורשים כיסוי מלא ואחיד. אין צורך למרוח את הקונסילר על כל שטח הפנים, בשביל זה מיועד המייקאפ. היות והקונסילר מיסודו נועד לאזור העיניים (עפעף עליון ליצירת גוון אחיד וכבסיס להנחת צללית ועפעף תחתון לכיסוי כהויות), אזי מומלץ להשתמש בקונסילר סיליקוני (עמיד בעל אפקט ליפטינג), דק וקליל על בסיס מים או בקונסילר בעל מרקם עבה יותר להסתרה של צלקות או כתמים בפנים.

קונסילר מתקן Corrector (קורקטור) – נועד להסוואה של פגמים והבדלי גוון בפנים ומגיע בכמה גוונים.

קונסילר בגוון עור הפנים – משמש להארות והצללות.

כשאנחנו רוצות להסתיר כהויות מתחת לעיניים, זו תהיה טעות לשים קונסילר בהיר יותר. ראשית יש ל”תקן” את הכהות בעזרת קורקטור. כך יש לנהוג לגבי כל פגעי העור הדומיננטיים שדורשים כיסוי ספציפי לפני המייקאפ. קונסילרים בגוון העור (מבהיר עד כהה) יאירו לנו אזורים גבוהים בפנים (גשר האף, רכות, מצח) או יצרו הצללות וחיטובים (שקע הלחי, צידי האף ומסגרת הפנים).

קונסילרים להצללות והארות

מימין – קונסילר טבעי להצללות, משמאל – קונסילר טבעי להארות

 

אז במידה ויש מה לטשטש או להסתיר, להלן המדריך לקורקטורים הרלוונטיים:

עיגולים/ כהויות מתחת לעיניים:

לרובנו יש כהויות כחלחלות ולכן הקונסילר המתקן יהיה בגוון כתום אפרסקי (ככל שגוון העור כהה יותר, כך הכתום יהיה כהה יותר). לנשים עם גוון עור בהיר מאד/ שקפקף, לרוב הכהויות תהינה סגלגלות ולכן להן מתאים קונסילר מנטרל בגוון צהוב.

יש לזכור שהעור סביב העיניים דק מאד ולכן מאד חשוב להקפיד על הזנה וריכוך העור, לכן יש למרוח קרם לחות ובמידת הצורך גם קרם עיניים. מרחי את הקונסילר המנטרל (אפרסק כתמתם או צהוב) בטפיחות על העפעף התחתון בצורת סי והדביקי בעזרת האצבע כך יתקבל גוון אחיד.  לאחר מכן מירחי מייקאפ על כל הפנים ומתחת לעיניים האירי בקונסילר בהיר יותר בחצי טון – טון אחד מגוון עורך, כך תקבלי את ההארה הנדרשת.

אדמומיות ופצעונים:

יש הבדל בין עור אדמומי, לרוב באזור הלחיים לבין פצעונים או חצ’קונים.

אדמומיות היא נטייה של העור ונטרולה יעשה ע”י קונסילר בגוון ירוק. בעזרת מברשת מורחים את הקונסילר על כל האזור האדום (לרוב אזור הלחיים) ומעל את המייקאפ בגוון העור. מומלץ להשתמש במייקאפ קליל על בסיס מים/ נטול שומן דק ועמיד וכמובן להימנע מסומק בגווני הוורוד שיבליט את האדמומיות. יש להשתמש בברונזר ועדיף במרקם קרמי למראה שזוף וחיוני.

במצב של פיצעונים / חצ’קונים, הנחת הקונסילר היא נקודתית. היות וזו לא אדמומיות שטוחה, אזי צריך להבין שאין שום דרך “להשטיח” את החצ’קון ולכן, שלא כמו במצב של אדמומיות שניתן להסתירה באופן מלא, אם מדובר בחצ’קון ולא פיצעונים אדמומיים, אזי לרוב יספיק קונסילר בגוון העור נקודתי רק על החצ’קון ולכן במצב כזה מורחים קודם את המייקאפ על כל הפנים ואז רק מעל החצ’קון קונסילר בגוון העור ומטשטשים את הגבולות שלו כך שיטמע במייקאפ.

כיסוי כהויות מתחת לעיניים - לפני ואחרי

כהויות ואדמומיות – לפני ואחרי

 

הסתרת פיגמנטציה וכתמים כהים:

פיגמנטציה נראית בצורת בתמים כהים על הפנים כתוצאה משינויים הורמונאלים, גיל, הריון, חשיפה לשמש וגנטיקה. לרוב יופיעו הכתמים על עצמות הלחיים, שפה עליונה, מצח ומעל קו הגבות ולרוב אינם חולפים מעצמם. בעזרת קונסילר מתקן צהוב ניתן לטשטשם ואף להסתירם. במידה ומדובר בכתמי פיגמנטציה קלילים שבראשית דרכם, ניתן להשתמש בקונסילר נוזלי בעל מרקם דק לכיסוי מלא, אך אם כתמי הפיגמנטציה כהים ועמוקים יותר, מומלץ להשתמש בקונסילר מוצק ואטום שיתן כיסוי מלא יותר ומעל להניח מייקאפ בגוון העור.

 

כיסוי פצעונים ושחורים מתחת לעיניים - לפני ואחרי

סיכוי פצעונים ושחורים מתחת לעיניים – לפני ואחרי

שימוש בקונסילרים מתקנים, יעזור לאיפור להראות יפה ואחיד יותר. לפני האיפור חשוב להקפיד על ניקיון והזנת העור. זיכרו: איפור מושלם יראה על עור פנים מטופח.

בהצלחה…

 

אוהבת להתאפר ומעוניינת ללמוד איפור בצורה מקצועית? הכנסי לעמוד קורס איפור מקצועי לקבלת פרטים והרשמה

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים