משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

עיצוב הסטיילינג שלך: טיפים חיוניים לבחירת בגדים המותאמים למבנה הגוף שלך

החלטנו לעשות לך סדר בכל מה שקשור ללבוש יפה ובסטייל. בחלק הראשון נסביר על גזרות הגוף השונות לנשים ובחלק השני של הכתבה ניתן המלצות לבנות סטייל שתמיד ישאיר חותם.

רבות מאתנו שואלות את עצמן, איך להתלבש בסטייל, איך להתלבש יפה, איך להתלבש בסטייל לעבודה, איך להתלבש בסטייל בקיץ או בחורף, מה מחמיא לנו ומה פחות ועוד. לפני ההמלצות לאיך להתלבש יפה או איך להיות הסטייליסטית של עצמך אנחנו צריכות להכיר את סוג מבנה הגוף שלנו. חשוב לציין שמבנה גוף יכול להשתנות בהתאם לגיל, אחרי לידות, דיאטות שונות וכמובן עיצוב וחיטוב. כך, שבכל פעם יש להבין לעומק מה הסוג מבנה גוף שלנו ומה מתאים לנו מבחינת הגזרות. וכמובן!  לבוש בסטייל צריך להיות נוח ונעים על הגוף. אז לזכור תמיד- את הכי יפה שנוח לך.

התאמת הלבוש למבנה הגוף
התאמת הלבוש למבנה הגוף

צורות גוף השונות והמלצות לבוש בסטייל בהתאם למבנה הגוף

רוית אסף - סיווג סוג גוף - שעון חול
רוית אסף – סיווג סוג גוף – שעון חול

מבנה גוף צורת שעון חול:

הדגשי את המותניים המוגדרים שלך על ידי לבישת בגדים מצוידים המדגישים את הקימורים שלך. בחרי בשמלות מעטפת, חולצות חגורות וחצאיות או מכנסיים בגזרה גבוהה כדי להציג את קו המותניים שלך.

בחרו ז’קטים ובלייזרים מחויטים שנוגעים במותניים, שמלות וחולצות עם מחשוף V כדי למשוך את תשומת הלב למותניים שלך וליצור איזון.

מבנה גוף צורת אגס:

הדגשי את פלג הגוף העליון שלך על ידי לבישת חולצות עם מחשופים מעניינים, כגון צווארי סירה או סגנונות מחוץ לכתף. בחרי בשמלות ובחצאיות בגזרת A או בהתאמה והתרחבות שמתרחבות מהמותניים כדי לאזן את הירכיים.

בחרי תחתונים ומכנסיים בצבע כהה יותר כדי למזער את תשומת הלב בפלג הגוף התחתון. שקלי ללבוש מכנסיים או מכנסיים רחבים כדי ליצור מבנה מאוזן יותר.

מבנה גוף צורת תפוח:

צרי אשליה של מותניים מוגדרים על ידי בחירת שמלות וחולצות עם סגנונות אימפריה או מעטפת. בחרי בחולצות שמסתובבות או זורמות מהחלק האמצעי. שקלי ללבוש מכנסיים או חצאיות בגזרה גבוהה כדי להאריך את הרגליים.

בחרי בגדים עם דוגמאות או פרטים אנכיים כדי למשוך את העין כלפי מעלה.

מבנה גוף צורת מלבן:

צרי אשליה של עקומות על ידי הוספת נפח או הגדרה לאזורים מסוימים. בחרי בחולצות עם סלסולים, פפלום { מתייחס לחלק עליון של לבוש האישה שתלוי מאזור הכתפיים ועד המותניים} .או עיטורים כדי להוסיף נפח לחזה וליצור קימורים. בחרי שמלות או חולצות עם מותניים או חגורות מכווצות כדי ליצור מראה של דמות שעון חול. נסי עם שכבות ומרקמים כדי להוסיף עומק ומימד למבנה שלך

מבנה גוף צורת משולש:

כדי להחמיא למבנה גוף משולש, בחרי חלקים עליונים שמוסיפים נפח לפלג הגוף העליון ותחתונים שמנגנים את הירכיים. בחר צווארי סירה, צווארון V רחב, חצאיות בקו A ומכנסיים מתרחבים. הדגישו את המותניים עם שמלות בהתאמה והתאמה. לבשו אביזרי אמירה כדי למשוך את תשומת הלב כלפי מעלה.

מבנה גוף צורת משולש הפוך:

רככי את הכתפיים על ידי בחירת חולצות עם בדים נשפכים, כגון חולצות עם סלסולים או וילונות. בחרי בחצאיות או בשמלות בקו A כדי ליצור איזון ולהוסיף נפח לפלג הגוף התחתון. בחרי מכנסיים או ג’ינס עם התרחבות קלה או חתך מגפיים כדי ליצור עיקולים. נסי עם מחשופים א-סימטריים או מחוץ לכתף כדי למשוך את תשומת הלב מהכתפיים.

זכרו, אלו הן המלצות כלליות, וסגנון אישי ונוחות תמיד צריכים להיות בעדיפות. הדבר החשוב ביותר הוא ללבוש בגדים שגורמים לך להרגיש בטוח ונוח בעור שלך. נסה עם סגנונות שונים, צלליות וצבעים כדי למצוא את מה שמתאים לך ביותר.

עיצוב סטיילינג וסטיילינג אישי
עיצוב סטיילינג וסטיילינג אישי

 

עיצוב סטיילינג ברוית אסף
עיצוב סטיילינג ברוית אסף

 

להלן 10 טיפים שיעזרו לך להתלבש יפה ובסטייל ייחודי:

  1. הכירי את מבנה הגוף שלך:

הבנת מבנה הגוף שלך חיונית במציאת בגדים שמחמיאים לגזרה שלך. זהי את מבנה הגוף שלך ולמדי על הסגנונות שמתאימים לך.

  1. התלבשי בהתאם לסוג האירוע:

קחי בחשבון את האירוע או התפאורה אליה את מתלבשת. בין אם זה אירוע רשמי, טיול מזדמן או מסגרת מקצועית של העבודה, בחרי ביגוד שמתאים להקשר.

הנה כמה דוגמאות:

  • עבור אירוע רשמי, כמו חתונה או אירוע עסקי, בחרי ביגוד נקי, מסודר ומכובד. זה יכול לכלול שמלה, חצאית ומכנסיים עם חולצה או ז’קט.
  • עבור טיול מזדמן, כמו טיול בפארק או טיול בחיק הטבע, בחרי ביגוד נוח וקל לתנועה. זה יכול לכלול ג’ינס, טי-שירט או חולצה קצרה.
  • עבור מסגרת מקצועית של העבודה, בחרי ביגוד נקי, מסודר ומקצועי. לבוש זה יכלול חצאית או מכנסיים עם חולצה או ז’קט.
  1. לבשי בגדים מצוידים היטב:

התאמה נכונה היא המפתח למראה סטייליסטי מנצח. ודאי שהבגדים שלך מותאמים למבנה הגוף ולמידותיך. הימנעי מבגדים צמודים מדי או רפויים מדי. בגדים שמתאימים לך היטב יגרמו לך להיראות ולהרגיש הכי טוב שאת יכולה. הם יתאימו לגזרה שלך ויגרמו לך להיראות גבוהה ורזה יותר. לבוש כזה גם יגרום לך להרגיש טוב ובטוחה יותר עם עצמך.

  1. התמקדי באיכות על פני כמות:

השקיעי בבגדים איכותיים שצפויים להחזיק זמן מה. בגדים שעשויים מבד איכותי לא רק נראים טוב יותר אלא גם נוטים להתאים יותר ולשמור על צורתם. בגדים איכותיים יהיו עשויים מחומרים עמידים יותר, כמו כותנה, פשתן או עור. הם גם יהיו תפורים בצורה טובה יותר ועם תפרים חזקים. בגדים איכותיים יהיו גם נוחים ללבישה, ופחות סביר שיהיו להם פגמים.

השקעה בבגדים איכותיים היא השקעה ארוכת טווח שיעזרו לך להיראות ולהרגיש טוב יותר, וכאמור יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

  1. בני ארון בגדים רב-תכליתי:

הדרך הקלה ביותר ליצור מראה סטייליסטי היא ליצור בארון הבגדים שלך אוסף של אביזרים בסיסיים שניתן לערבב ולהתאים ליצירת תלבושות שונות. פריטים חיוניים כמו בלייזר מחויט, חולצה לבנה קלאסית ומכנסיים או חצאיות מגוונות יכולים להגיע רחוק.

הנה כמה דוגמאות לאיך תוכלי להשתמש באביזרים בסיסיים כדי ליצור מגוון רחב של תלבושות שונות:

  • בלייזר מחויט: בלייזר מחויט הוא פריט רב תכליתי שניתן ללבוש עם מגוון רחב של בגדים. תוכלי ללבוש אותו עם חולצה לבנה וג’ינס ליצירת מראה מזדמן, או שללבוש אותו עם שמלת ערב ליצירת מראה רשמי.
  • חולצה לבנה קלאסית: חולצה לבנה קלאסית היא פריט שאת צריכה במיוחד בארון הבגדים שלך. זה יכול לשמש ליצירת מגוון רחב של תלבושות, החל ממראה מזדמן ועד רשמי.
  • ג’ינס: ג’ינס לנשים הוא פריט נוסף שאת צריכה בארון הבגדים שלך. זה פריט רב תכליתי שניתן ללבוש עם מגוון רחב של בגדים, מחולצות ועד ז’קטים.
  • חצאית עיפרון: חצאית עיפרון היא פריט אלגנטי שניתן ללבוש לאירועים רשמיים. זה יכול לשמש גם ליצירת מראה מזדמן יותר, אם תשלבי אותו עם חולצה טי וסניקרס.
  • שמלת ערב: שמלת ערב היא פריט  חובה לאירועים מיוחדים. זה יכול להיות כל דבר, החל ממראה פשוט ועד מראה גרנדיוזי.
  • נעלי עקב: נעלי עקב הן פריט אופנתי שיכול להוסיף טאץ’ של אלגנטיות לכל מראה. עם זאת, זכרי לא ללבוש אותן כל הזמן, כי הליכה ממושכת על נעלי עקב לא תמיד הכי נוחה.
  • נעלי ספורט: נעלי ספורט הן פריט פונקציונלי שניתן לנעול ולהתאים עם מגוון רחב של בגדים. הן נהדרות ללבוש ביום יום או לפעילויות ספורטיביות.
  1. שימי לב לפרטים:

פרטים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול במראה הכללי שלך. גהצי את הבגדים, וודאי שהכפתורים מאובטחים ושימי לב לטיפוח. נעליים ואביזרים מטופחים יכולים להעלות את המראה שלך.

  1. ניסוי עם צבעים ודפוסים:

אל תירתעי משילוב צבעים ודוגמאות בתלבושות שלך. נסי שילובים שונים כדי להוסיף עניין ואישיות לסגנון שלך. רק שימי לב לאיזון צבעים ודפוסים כראוי.

הנה כמה טיפים לשילוב צבעים ודוגמאות:

  • השתמשי בצבעים משלימים כדי ליצור מראה עז ותוסס.
  • השתמשי בצבעים ניטרליים כדי ליצור מראה קלאסי ומעודן.
  • השתמשי בדוגמאות גדולות כדי ליצור מראה נועז ואקספרסיבי.
  • השתמשי בדוגמאות קטנות כדי ליצור מראה עדין ומעודן.
  • בדקי את צורת הגוף שלך כאשר את בוחרת צבעים ודוגמאות.
  • נסי שילובים שונים עד שתמצאי את מה שאת אוהבת.

חשוב גם לאזן צבעים ודפוסים כראוי. אם את משתמשת בצבעים עזים או דוגמאות גדולות, כדאי לאזן אותם עם צבעים ניטרליים או דוגמאות קטנות יותר. אם את משתמשת בצבעים ניטרליים או דוגמאות קטנות, תוכלי להוסיף קצת צבע או דוגמה עם פריט אחד או שניים.בעזרת קצת ניסוי ותהייה, תוכלי ליצור מגוון רחב של תלבושות שישקפו את הסגנון האישי שלך.

  1. השתמשי באקססוריז מתוך מחשבה:

אביזרים יכולים לשפר את התלבושת שלך ולהציג את הסגנון האישי שלך. בחרי אביזרים המשלימים את הבגדים שלך, כמו חגורות, צעיפים או תכשיטי סטייטמנט. הימנעי משימוש יתר באביזרים, מכיוון שזה עלול לגרוע מהמראה הכללי שלך.

  1. קחי בחשבון את מזג האוויר:

התלבשי בהתאם לתנאי מזג האוויר. בחרי בבדים ושכבות המתאימים לטמפרטורה, כדי להבטיח שגם נוח לך וגם את שומרת על עיצוב סטייליסטי ומסוגנן.

  1. ביטחון בבחירה:

הטיפ החשוב ביותר הוא ללבוש את הבגדים שלך בביטחון. כאשר את מרגיש טוב עם מה שאת לובשת, זה ישתקף ביציבה ובהתנהגות שלך, ויגרום לך להיראות אפילו מדהים.

להתלבש יפה הוא דבר סובייקטיבי ואישי. מצאי סגנון שמהדהד איתך וגורם לך להרגיש נוחה ובטוחה. בבית הספר רוית אסף יש קורס סטיילינג מקצועי המעניק את כל הכלים להיות סטייליסטית אישית מובילה שמבינה בתחום האופנה והלבוש. בנוסף את יכולה לבחור בקורס סטיילינג אישי, שהוא מומלץ מאוד וגם מעשיר ומהנה בדרך למקצוע חדש במיוחד בשבילך.

 

כתיבה: אלעד שורתי

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים