משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

פולי ג’ל בעיצוב ציפורניים: מה הם היתרונות והחסרונות?

מאיפה פוליג’ל הגיע אלינו?

החומר הראשון לבניית הציפורנים ועיצוב הציפורן שהחלו לעבוד איתו, מקורו בכלל מרפואת השיניים זהו האקריל. מדובר באבקה רכה ונעימה שכאשר אנחנו מחברות אותה עם נוזל שמותאם לה מתחילה להיווצר אמולסיה בין החומרים ונוצר חומר הבנייה אקריל, חומר נוזלי יחסית. למי שמכירה ויצא לה להתעסק עם האקריל תדע כי החומר מתייבש לבד באוויר הפתוח ובהתאם למזג אוויר הוא מתייבש בקצב שונה. בקיץ כשחם החומר מתייבש מהר יותר ואילו בחורף יקח לו קצת יותר זמן להתייבש ולכן יש לעבוד עם האקריל במהירות ובמיומנות רבה על מנת ליצור בניית ציפורניים יפה ונכונה. בשנים האחרונות האקריל קצת איבד מהפופולאריות שלו בגלל המראה המגושם, המהירות שיש לעבוד איתו, השיופים הרבים, הריח והחומר הפחות נעים.

אחרי שעולם הציפורניים עבר שינוי והלק ג’ל פרץ לחיינו בסערה וגרם לכולם להתאהב בו, הגיע אלינו הג’ל בגרסה אחרת, חזקה יותר ועם תוספת אקרילנים שונים כמובן שמדובר על ג’ל בנייה.

היתרון בג’ל הבנייה לעיצוב הציפורניים הוא שניתן לבצע בניית ציפורניים עדינה ויפה, שכמעט לא נראית לעין. עם חומר אחד סמיך מאוד אותו אין צורך לערבב בנוזל חיצוני והוא לא יוצר ריח חריף ולא נעים. יתרון בולט בג’ל הבנייה היא העובדה כי החומר אינו מתייבש לבד באוויר הפתוח, ג’ל הבנייה זקוק למכונת ייבוש מסוג LED UV על מנת להתייבש ולהפוך מנוזל למוצק. כמו באקריל גם בג’ל בנייה אנחנו צריכים.ות לעבוד במהירות ובמיומנות רבה, זאת על מנת להימנע מזליגות לתעלות ולאיזור הקוטיקולה. הסמיכות של ג’ל הבנייה משתנה גם בהתאם למזג אוויר, בקיץ נוכל לראות כי הנוזל פחות סמיך מאשר בחורף.

מה זה פוליג’ל בעיצוב ובניית הציפורניים?

בשנים האחרונות פותח חומר חדש שלקח את היתרונות מחומר האקריל לעיצוב הציפורניים ומהיתרונות של חומר ג’ל לבנייה. היתרונות המובהקים שנלקחו לחומר החדש שנקרא פולי ג’ל או אקריג’ל. הם: חומר ללא ריח, נראות טבעית ולא גסה, חוזק, גמיש וסמיך שמעניק עבודה קלה ונוחה יותר, הייבוש במנורה  LED UVבהחלט גאוני!

מה לגבי המחיר אקריג’ל או פולי ג’ל לציפורניים?

טווח המחיר למילוי בפולי ג’ל 120-160 ₪. בנייה חדשה בפולי ג’ל 250-300 ₪. מחיר החומר לטכנאית ציפורניים כמו האקריל והג’ל ולכן גם המחיר שגובה הטכנאית מהלקוחה נמצא על אותו המחיר בנייה בג’ל.

ומה לגבי זמן? המשאב היקר ביותר לאדם. העבודה עם הפולי ג’ל קלה נוחה ומקצרת זמנים ולכן המחיר שגובים מהלקוחות יותר משתלם לטכנאית וללקוחה בעניין הזמן.

איך נראה פוליג'ל לציפורניים?
איך נראה פוליג’ל לציפורניים?

איך עובדים עם הפוליג’ל?

העבודה עם פוליג’ל בעיצוב ציפורניים מצריכה עזרה חיצונית ויכולה להתבצע בעזרת מכחול או בעזרת מקלון עץ, הבחירה ביניהם תהיה על סמך העבודה אותה אני רוצה לבצע על הציפורן. על מנת להתחיל לעבוד עם הפוליג’ל אנחנו חייבות לטבול את המכחול או מקלון העץ בנוזל מותאם לפוליג’ל, הנוזל אינו מפיץ ריח חריף כמו זה של האקריל. החומר עצמו הוא דביק מאוד ולא ניתן לעצב איתו את הציפורן ללא מכחול או מקלון עץ ספוג בנוזל. ברוב המקרים יגיע הפוליג’ל בשפופרת שנוחה מאוד לעבודה ולהוצאת החומר ממנו בשיטת הכדורים, גם את גודל הכדורים מאוד נוח לייבא באמצעות השימוש בשפופרת. לאחרונה החלו לייצר את הפוליג’ל גם בצנצנות, ישנן מניקוריסטיות שיעדיפו את הצנצנת וישנן שיעדיפו את השפופרת.

את בניית הציפורניים בפוליג’ל אנחנו יכולות לבצע בשלוש דרכים שונות, נוכל לבחור אם להאריך את הציפורן באמצעות טיפס ועליו לבנות עם פוליג’ל. לאחר מכן נוכל לבחור בשימוש בתבניות ועליהן לבנות את הארכת הציפורן ואחרונה היא השיטה החדשה של טיפס הפוך, שיטה שהגיעה יחד עם הפוליג’ל, מדובר בטיפס רב פעמי שמתנתק לאחר ייבוש החומר במכונת UV.

לרכישת פוליג'ל נטורל
לרכישת פוליג’ל נטורל

מה הם יתרונות הפוליג’ל / אקריג’ל בעיצוב הציפורניים?

היתרון הבולט ביותר של הפוליג’ל בבניית ציפורניים הוא הסמיכות שלו, הוא לא נוזלי כמו ג’ל הבנייה והאקריל (כשהוא נוגע בנוזל אקריל כמובן)הוא גמיש מאוד אך באותה נשימה הוא גם יציב מאוד. החומר ינוע על גבי הציפורן שלנו רק במידה ואנחנו נזיז אותו עם מכחול או מקלון עץ, לא משנה כמה ננסה לגרום לחומר לזוז מעצמו הוא פשוט לא זז, הוא מרגיש ממש כמו פלסטלינה, חומר שניתן לעצב אותו אך שומר על צורת העיצוב שלו ולא מושפע מסביבתו.

עוד יתרון בולט לפוליג’ל היא העובדה כי החומר לא מתייבש בעצמו באוויר אלא רק במכונת ייבוש UV, יתרון זה עוזר לנו מאוד לעבוד עם החומר בלי לפחד שיזלוג לתעלות אות לאיזור הקוטיקולה. אנחנו מסוגלות לעבד את החומר בדיוק לצורה שאנחנו נרצה מבלי להיות מוגבלות. היתרון הזה משמעותי במיוחד למניקוריסטיות מתחילות, או מניקוריסטית שרק עכשיו מתחילות לעבוד עם החומר.

הפוליג’ל בשילוב עם לק ג’ל ותיקון מבנה

מעבר לכל היתרונות של הפוליג’ל, ישנו עוד יתרון גדול והוא מגיע דווקא מעולם הלק ג’ל. אסתטיקה של כף היד עלתה שלב בשנים האחרונות, היום כבר מעטות הנשים שלא עושות לק ג’ל. עם כניסתו של הלק ג’ל וטיפוח כף היד נוצר הצורך בשמירה על אורך הציפורן הטבעית. היום כשמגיעה לקוחה עם ציפורן שבורה לרוב היא לא תרצה לקצר את שאר ציפורני ידיה אלא תרצה להאריך את הציפורן הספציפית שנשברה, בעזרת הפוליג’ל אני יכולה להשלים את הציפורן רק באזור בוא יש שבר וכך להימנע מבנייה מלאה על כל הציפורן. כמובן שאם הציפורן נשברה למצב אפסי לא תהיה לנו ברירה אלא ליצור בנייה מלאה וחזקה.

בגלל שהפוליג’ל לא נוזלי בכלל אני יכולה להשלים את הציפורן בלי עזרה חיצונית של טיפס או תבנית. בנוסף להשלמת ציפורן שבורה, הפוליג’ל מאפשר לבצע חיזוק לציפורן קיימת, במידה והציפורניים של הלקוחה שלי חלשות במיוחד ונוטות להישבר באופן קבוע אני יכולה לשים שכבה דקה של הפוליג’ל על הציפורניים ועליה להמשיך בשימוש עם לק ג’ל.

לרכישת פוליג'ל קליר
לרכישת פוליג’ל קליר

קיצורי זמנים בבניית ציפורניים

הדבר הכי טוב שהגיע עם הפוליג’ל היא היכולת לבצע בניית ציפורניים ולהימנע משיופים, בגלל העובדה שהפוליג’ל לא יזלוג לצדדים ולא יתייבש באוויר, מניקוריסטית יכולה להיות מסוגלת להגיע למצב של בניית ציפורן מושלמת כך שהיא לא צריכה להשקיע זמן ומאמץ בשיוף הציפורן לאחר ייבוש החומר, דרך עבודה זאת חוסכת לנו זמן יקר ואם תשאלו תגלו כי כל מניקוריסטית תשמח לכמה שיותר קיצורי זמנים בבניית הציפורניים.

בניית אקסטרים עם פוליג’ל

החלק הכי מיוחד שהגיע עם הפוליג’ל היא בניית אקסטרים בשילוב עם פרנץ’ אקווריום. בניית אקסטרים זוהי בנייה ארוכה מאוד של ציפורן, לא טבעית כמובן, באמצעות הפוליג’ל. הנוחות של החומר והחוזק של החומר מאפשר לי להאריך את הציפורניים בנוחות ולאורכים גדולים מבלי לפחד שהחומר ייחלש והבנייה תישבר.

מה זה פרנץ’ אקווריום?

אם לא שמעתם על פרנץ’ אקווריום זה בדיוק הזמן! מדובר בפרנץ’ קבוע כמעט כמו שאנחנו עושות באקריל, רק שפה אנחנו מוסיפות כל מיני קישוטים בתוך הקצה החופשי יחד עם הצבע של הפרנץ’, נוכל להוסיף נצנצים, לעשות שילוב בין צבעים ויהיו כאלה שיקחו את זה לגמרי לאקסטרים ויוסיפו חפצים כאלה או אחרים. כי שוב עצם העובדה שהחומר לא יזוז וישאר קבוע עוזרת לנו לבצע את הפרנץ’ אקווריום הקבוע בצורה הכי נוחה שאפשר.

אז אם את מניקוריסטית ללק ג’ל בלבד אבל עם רצון להתקדם לעולם בניית הציפורניים, אני ממש ממליצה להתחיל עם הפוליג’ל ולא לפחד ממנו. מבטיחה לך שאת הולכת להתאהב. ואם את מניקוריסטית שכבר עוסקת בבניית ציפורניים שדרגי את העסק שלך בחומר שיעזור לך לקצר זמנים ויקל עליך.

קרדיט הכתבה:  גל יניב – מרצה ברשת בתי הספר רוית אסף, אלעד שורתי- מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף, רון שקל- מנכ”ל לילה מילאנו וג’לו בישראל.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים