משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

קורקטור – אילו סוגים יש ואיך משתמשים בהם?

אם גם את מחפשת את מראה העור המושלם, כדאי שתכירי את הקורקטור.

מה זה קורקטור?

קורקטור הוא למעשה קונסילר מתקן – קונסילר הפלא שבעזרתו תוכלי לטשטש פגמים בעור והוא נמצא בשימוש אצל מאפרים מקצועיים, אבל לא רק. ניתן למצוא מגוון רחב של קורקטורים בחנויות האיפור וברשתות הפארמים השונות.

מה מסמלים הצבעים של קורקטור?

הקורקטור מופיע בשלושה גוונים עיקריים: ישנו קורקטור כתום, קורקטור ירוק וקורקטור צהוב. הם יכולים להגיע בטקסטורה מוצקה (קרמית) או בטקסטורה נוזלית. הרעיון של הקורקטור מבוסס על גלגל הצבעים, הבנוי מצבעים אשר נמצאים אחד מול השני (ראו תמונה מטה). אותם זוגות של צבעים יוצרים אפקט של נטרול ונקראים צבעים משלימים.

גלגל הצבעים
גלגל הצבעים

בתמונה ניתן לראות כי הצבעים המשלימים, הנמצאים אחד מול השני, יוצרים מעין משולש:

צבע ירוק מול אדום.
צבע כתום מול כחול.
צבע סגול מול צהוב.

כמאפרים מקצועיים יש לנו את היכולת להתמודד עם כל פגמי העור השונים כמו אדמומיות בפנים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים וכתמי פיגמנטציה שונים עם מוצר הפלא שנקרא קונסילר מתקן (קורקטור).

הרעיון שעומד מאחורי הפעולה נקרא תיקון של הפגם ולא כיסוי שלו. מכיוון שצבעים משלימים מנטרלים אחד את השני, שכבה דקה של קורקטור ומעליה שכבה דקה של מייקאפ או קונסילר מעלימה את הפגם.

מתי משתמשים בקורקטור?

ניתן להשתמש בקורקטור למס’ דברים – מהסתרת אדמומיות בעור ועד לטשטוש והעלמת עיגולים מתחת לעיניים.

קיימים מס’ גוונים של קורקטורים המתאימים לכל צבעי העור ומתאים לכל הגילאים וכל סוגי העור.

נתחיל בנוזליים:

הקורקטור הנוזלי נמצא בשימוש אצל מאפרים מקצועיים רבים, שמעדיפים אותו על פני קורקטור במרקם מוצק, מכיוון שהטקסטורה שלו עדינה יותר ומתאימה גם לשימוש יום יומי ולאיפור עור בוגר .מעליו שמים כמות קטנה מאוד של קונסילר נוזלי.

 

קורקטור ירוק – השימוש בקורקטור ירוק נועד להסתיר אדמומיות בעור כמו רוזציאה (קופרוז) תופעה של נימי דם מורחבים בעור. תופעה של פצעונים או נטייה להסמקות. יש להניח את הקורקטור הירוק בעדינות על האזור אותו רוצים לכסות, ומעליו להניח מייק אפ וקונסילר במידת הצורך.

קורקטור ירוק
קורקטור ירוק

קורקטור צהוב – השימוש בקורקטור זה נועד להסתיר כתמי פיגמנטציה באזורים שונים בפנים. לרוב אלה כתמי פיגמנטציה הנגרמים מהריונות, חשיפה לשמש או שימוש בגלולות.

קורקטור צהוב
קורקטור צהוב

 

קורקטור כתום – קורקטור כתום משמש להסתרת עיגולים כהים מתחת לעיניים, אשר נגרמים כתוצאה ממחסור בשינה.

קורקטור כתום
קורקטור כתום

איך לאפר עיגולים מתחת לעיניים בצורה נכונה?

ראשית, על מנת לטשטש ואף להעלים את העיגולים מתחת לעיניים, יש להניח את הקורקטור הכתום מסביב לעיניים עם מברשת קטנה ולאחר מכן להניח מעליו את קונסילר אשר בהיר בטון אחד מהגוון של העור.

מאפרים מקצועיים נוהגים לשלב ולעבוד עם קורקטורים בשני סוגים של טקסטורות.

קורקטור מוצק – גלגל קורקטור צבעוני

גלגל קורקטור (קונסילר מתקן) צבעוני הינו מוצק ומורכב מששה גוונים. בעל פיגמנט חזק, בתוספת סיליקון המשמש לכיסוי מלא של כתמי עור ופיגמנטציה.

פלטת-קורקטורים
פלטת קורקטורים מליין מוצרי האיפור של “רוית אסף”

ראוי לציין כי אין צורך לפדר את הקונסילר מליין מוצרי האיפור של רוית אסף מכיוון שהוא עמיד ויחד עם זאת אינו מבליט את הקמטוטים שמסביב לעיניים.

הקונסילר הינו בעל פיגמנטים מחזירי אור, אלו היוצרים מראה מואר ומטשטשים סימני עייפות בזמן איפור מתחת לעיניים.

עוד כמה טיפים לסיום

דרך נוספת להסתיר כתמים של פיגמנטציה היא באמצעות איפור בטכנולוגיית איירברש (אקדח אויר).

אלישבע אברהם מאפרת ומורה בכירה לאיפור ברשת אשר מעבירה את הקורס של איפור בטכנולוגיית Airbrush  החדשנית ואומרת ואנו מצטטות: “יש באיירבראש משהו כל כך מיוחד, גם נותן כיסוי גבוה בבניה בשכבות ויחד עם זאת הוא כל כך עדין שבעבודה נכונה זה נראה כל כך טבעי , לפעמים כאילו לא שמנו בכלל חומר! ישנם תתי גוון בצבעים של המייקאפים המיועדים לאיפור באיירברש, צהובים וורודים ובשילוב נכון ביניהם ניתן להגיע לתוצאות נהדרות גם ללא שימוש בקורקטור,על מנת לכסות את הכתם”.

אולם שיטה זו חדשנית יותר, אך לאלו שרוצות פתרון לטשטוש כתמים על העור מעכשיו לעכשיו, בזמינות מיידית ובכל מקום, מומלץ להצטייד בקורקטור.

עוד טריק קטן שאני מאד אוהבת לעשות זה להוסיף קצת שימר נוזלי לתוך המייקאפ וכך מנטרלים את הפיגמנטציה יותר בקלות – עם ההחזר של העור הפיגמטציה כמעט ונעלמת לחלוטין!”.

לעוד טיפים – היכנסי לעמוד איפור עיניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים