משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

קינוח טוב גורם לנו לחייך-חגי אבדר

קינוח טוב גורם לנו לחייך, יש בו נחמה גדולה והוא גורם לנו לעונג בלתי מוסבר. הפקת איפור אמנותי בהשראת קינוחים – בסגנונות שונים לאורך השנים.

בקולקצייה שלפניכם חגי אבדר שילב את הצבעוניות העשירה והמתוקה של הקינוחים, בתוך סגנונות עבר. הוא מצא ששנות ה-40, ה-60 ה-80 וה-90 מאפשרות “להוציא” מהמראה בדיוק את מה שהוא רצה – דוגמנית שנראית ממש כמו ממתק.

קינוח טוב גורם לנו לחייך, יש בו נחמה גדולה והוא גורם לנו לעונג בלתי מוסבר. הפקת איפור בהשראת קינוחים – בסגנונות שונים לאורך השנים

חגי אבדר

בהשראת מתיקות הקינוחים והצבעוניות העשירה והעליזה של המנות יצרתי ארבעה מראות – לוקים צבעוניים. כשאנחנו יוצרים מראות, אנחנו תמיד מושפעים מהצבעים, הריחות, הבגדים ורוח האופנה של התקופה בה אנחנו חיים. אחד המאפיינים של התקופה הזו, היא דווקא הדיאלוג שמקיימים מעצבי אופנה, מעצבי שיער ומאפרים עם סגנונות העבר. את סגנון הווינטג` אנחנו פוגשים בכל מיני צורות ואופנים מסביבינו.

בקולקצייה שלפניכם רציתי לשלב בדיוק את זה – את הצבעוניות העשירה והמתוקה של הקינוחים, בתוך סגנונות עבר. מצאתי ששנות ה-40, ה-60 ה-80 וה-90 מאפשרות “להוציא” מהמראה בדיוק את מה שרציתי – דוגמנית שנראית ממש כמו ממתק.

 

איפור בסגנון שנות ה-40

המראה הזה, בסגנון הקבארט של שנות ה-40 מתאפיין בצבעוניות רבה ובסגנון לא רגיל ומפתיע. לאחר הנחת בסיס של קונסילר, הונחה צללית קרם כחולה על כל שטח העפעף ותחמה את קו המתאר של הצללית בחלק העליון והתחתון של העין. לאחר מכן העין פודרה עם צללית אבן בצבע כחול רקיע, ובחלק התחתון של העין נוצר עישון של הצללית בשילוב של צללית בצבע צהוב בוהק. לסיום, קו הריס העליון הודגש עם איילינר בצבע שחור.

איפור בסגנון שנות ה-60
איפור בסגנון שנות ה-60

איפור בסגנון שנות ה-60

כאן העיניים הודגשו בקווים נקיים ורכים כשרוב הדגש במראה זה הוא בגבות. הונח בסיס של צללית קרם ועליה צללית אבן בגוון טבעי. שקע העין הודגש בגוון סגול ומעט כתמתם עם נגיעות של ירוק עדין. קו הריס העליון והתחתוון הודגשו בקו אייליינר ג`ל ליצירת מראה תיאטרלי ופתוח. הגבות בחלקן החיצוני הוסתרו לגמרי (ע”י דבק מיוחד ושעווה רכה), וכך אפשר היה לצייר מחדש את הגבה בצורה דרמטית ועבה, עם סיומת דקיקה ונקייה.

8448ImageFile5
איפור בסגנון שנות ה-80

איפור בסגנון שנות ה-80

מראה זה, בהשראת שנות השמונים העליזות, נותן פרשנות חדשה לאיפור יצירתי ולחשיבה מחוץ לקופסא כמו קישוטי שוקולד על עוגה. על בסיס של מייק-אפ נוזלי, העין אופרה בגוונים של טורקיז עמוק עם צבע צהוב על עצם הגבה. החלק המורכב של האיפור היה האיילינר שהתפצל לו לכמה חלקים בכמה מקומות אסטרטגיים בעין בחלק החיצוני והפנימי. אחד הקשיים באיפור מסוג זה הוא הסימטרייה שעליה מומלץ להקפיד. כדי להגיע לקווים נקיים וחדים של איילינר, כדאי לנסות קודם על היד ולהתאמן על הקווים, ורק לאחר מכן לנסות על שטח העין.

איפור בסגנון שנות ה-90
איפור בסגנון שנות ה-90

איפור בסגנון שנות ה-90

מראה זה בהשראה שנות ה-90 הגדולות משלב צבעים עזים וחמים בסגנון איפור שיוצר קונטרסט גדול בגימורי האיפור. כאן, הגבות לא קיבלו כל דגש. על בסיס של מייק-אפ לבן, העין אופרה בגוונים של כתום שקיעה נועז וורוד עתיק בצורה מעושנת על כל העפעף ועצם הגבה. גם בחלק התחתון של העין נוצר עישון כמעט לא מוקפד של צבע. את התיחום העין קיבלה על ידי שלושה קווים שנוצרו עם קייק איילינר בצבע שחור. העבודה עם הקייק איילינר נעשית על ידי עירבוב עם מעט מים. היתרון בשיטה הזאת היא היכולת לשלוט בכמות הפיגמנט. לדוגמה, עירבוב של חומר עם מעט מים באופן יחסי, יגרום לצבע להראות פיגמנטטיבי יותר, וההפך – מעט מים יגרמו לצבע להראות דליל יותר. הגבות “הושקטו” על ידי צביעה שלהם עם מעט מייק-אפ וכך נוצר מראה ייחודי.
חגי אבדר הוא מאפר מקצועי
איפור : חגי אבדר; הפקה, סגנון וסטיילינג: טלי גולן; צילום: אופיר דויד; עיצוב שיער: אושר סעדון; דוגמניות: מיטל סולומון; פולי לאור ל`דה ז`ה וו`

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים