משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

שינוי הלוק בסטייל 2023

צבעים אקזוטיים ומשמחים

נראה כי קיץ 2023 אמור לשים סוף למגמות שונות בעולם האופנה שהושפעו מתקופת הקורונה. למרות שמאז שנה שעברה, מעצבים ובתי אופנה מובילים החלו להנחיל טרנדים שמטרתם להדגיש את החופש, הנוחות והיציאה החוצה, פלטת הצבעים המגוונת שהולכת לשלוט בסטייל בקיץ הקרוב לוקחת את המגמות הללו צעד אחד קדימה.

מבחינת הצבעים עצמם, גווני הכתום פסטל (וכתום עמוק), סגול, ורוד אפרסק, ירוק פסטל והכחול הולכים להופיע בפריטים רבים שנראה בקיץ הקרוב. מעצבים רבים דיברו על מוטיבים כמו “מצב רוח טוב” ו”חופש” כהשראה מרכזית עבור הקולקציות. בפרט, אנו צפויים לראות גוונים אקזוטיים רבים שישלטו בנוף הסטילינג בקיץ. הגוונים האקזוטיים באים לידי ביטוי לא רק בצבעים, אלא גם בדוגמאות השואבות השראה מפרחים וצמחים בולטים שמופיעים מעל פרטי לבוש.

עיצוב סטייל בתוספת גוון כתום-זהב
עיצוב סטייל בתוספת גוון כתום-זהב

בדים נשפכים וטרנד השמלות השקופות

למרות שטרנד השמלות השקופות נמצא איתנו לפחות משנת 2021, נראה כי בהשראת מצב הרוח האביבי, טרנד השמלות השקופות הולך להיות בולט במיוחד בקיץ 2023. הבדים הנשפכים והשקופים, הכוללים בין היתר גם שלל תחרות למיניהן, באים לידי ביטוי גם בחולצות, אוברולים ואף בגדי פנאי המשדרים חופש, קלילות וסקסיות, בקיצור ללכת עם ולהרגיש בלי. אגב, הבדים הנשפכים באים לידי ביטוי גם בפריטים נוספים שאינם דווקא שקופים, אבל בגזרות חופשיות ורחבות יחסית המאפשרות מקסימום תנועה אך עדיין שומרות על מראה קלאסי. אם בכל זאת חשקה נפשכן בשמלות השקופות אך במראה סולידי יותר, קיימות שמלות רבות המשלבות בדים שקופים רק באזורים מסוימים.

טרנד בדים נשפכים תופס תאוצה
טרנד בדים נשפכים תופס תאוצה

כיסים, כיסים ועוד כיסים

אחד מן הטרנדים המפתיעים הקיץ ללא ספק הוא טרנד המכנסיים עם הכיסים. למען הסר ספק, מדובר בעיקר במכנסיים וחצאיות המזכירים במעט את הדגמחים המוכרים לנו מהארץ, אך בגזרות שונות ומבדים בטקסטורות מגוונות יותר. מדובר בפרטי לבוש הממוקמים איפשהו בין מדי צבא לתרבות הקיי פופ עם הבדים המטאליים והחלקים. הדבר המעניין בהקשר של הקיץ הקרוב הוא שהם הולכים מעולה עם טנקים לבנים, חולצות צינור ושאר טופים קלילים החוזרים בגדול בעונה הקרובה וממשיכים את המגמות שצוינו למעלה.

שילוב כיסים בסטייל במכנס בצבע לבן
שילוב כיסים בסטייל במכנס בצבע לבן

ג’ינס בלוק שונה

ניתן לכתוב מאמר שלם רק על הג’ינס ותפקידו בסטיילינג 2023, אולם נציין כי מדובר באחד מחומרי הגלם, אם אפשר לכנות זאת כך, הכי עשירים ומודגשים בקיץ 2023. נכון, לא מדובר בבד הקליל ביותר בעולם, אולם יש לו תפקיד משמעותי בסטיילינג בקיץ הקרוב, שכן בתצוגות אופנה עדכניות הוא הופיע בשלל גזרות (שמלות ג’ינס ארוכות, חצאיות וחולצות חיתוכי ג’ינס) וכן, בגוונים שונים מלבד הג’ינס הקלאסי המוכר לנו.

קריצה לוינטג’

בכל שנה נראה שמעצבים בולטים בוחרים לקחת אופנות קודמות ולתת להן פרשנות ואופי חדש ומעניין. השנה, מדובר כנראה בשנות ה-70 עם שלל פריטים ששואבים השראה מתרבות הדיסקו, גזרות ג’ינס וסנדלי פלסטיק שלמען האמת קצת קשה לתארך אותם. בכל אופן, מדובר בפריטים נוחים, רחבים יחסית ואיך לא – צבעוניים כיאה לעונה. אחד הטרנדים הייחודיים ביותר בעונה הקרובה בהקשר הזה, הוא הבד הכסוף-מטאלי, המשתלב במגוון פרטי לבוש: חולצות, שמלות, חצאיות, גופיות ואף מכנסיים. שימו לב במיוחד לחולצות הלורקס הצבעוניות והמכופתרות, שכן אם חיפשתן דרך לרענן סטיילינג אישי- זה הפריט המושלם עבורכן. למידע נוסף על תחום הסטייל אתם מוזמנות להירשם לקורס הסטיילינג של רוית אסף.

שילוב אקססוריז כמו צמידים ומשקפי שמש
שילוב אקססוריז כמו צמידים ומשקפי שמש

אקססוריז שאת חייבת בקיץ הקרוב

אמנם הצבעים הבולטים העונה יכולים לסייע לך לייצר לוקים מרשימים ללא פריטים רבים, אך כל עונת אופנה מתייחדת גם בפרטי אקססוריז המהווים תוספת הכרחית או לכל הפחות, מומלצת. הנה כמה רעיונות:

  • סרטי ראש – ילדי שנות ה-90 וה-2000 אולי זוכרים את התקופה בה סרטי ראש היו לגמרי באופנה והשתלבו כמעט עם כל לוק, וגם את התקופה בה הם נעלמו לחלוטין מהנוף. ובכן, בקיץ הקרוב סרטי הראש הספורטיביים חוזרים ובענק. מדובר בפריט קליל, סופר פרקטי ומתאים כמעט לכל אחת. הדרך הנכונה לחבוש את סרטי הראש מסתבר, היא להשאיר אותם בעיקר על החלק הקדמי של הראש עם שיער חלק מאחור.
  • תיקי חיות ותיקי צורות – עוד פריט מפתיע שסביר שנראה יותר ויותר בקיץ הקרוב הם תיקים מעוצבים, מעט “גחמניים” וילדותיים, בשלל צורות, דובונים, חיות, פרחים ועוד. אם בעבר העיצובים הסתפקו רק בפרינט מנומר, או פרחים וכד’, היום נראה כי עיצובי התיקים יהיו יצירתיים יותר, צבעוניים יותר ובקיצור – לא טרנד שמתאים לכל אחת, אך ללא ספק מעניין.
  • צמידים, קשתות ועגילים – אז בהשראת הצבעוניות ואביביות, ושוב עם קריצה ל-70′ נראה שהאקססוריז הקיץ יכללו גם צמידים, קשתות ועגילים שיעזרו לך לשמור על סטייל אישי ובעיקר, ישלימו את הלוק ביחס לפריטים אחרים, כמו טנקים לבנים, גופיות פשוטות ועוד. מיותר לציין שגם פריטים אלו יוכלו להגיע בצבעים אקזוטיים משמחים.
האיזון הנכון בין גווני הצבע של הבגדים לאביזרים, יוצרים את הסטייל האישי
האיזון הנכון בין גווני הצבע של הבגדים לאביזרים, יוצרים את הסטייל האישי

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים