משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תחזיות טרנדים איפור 2023

שנת 2023 הולכת להפתיע אותנו בגדול בעולם האיפור. טרנדים חדשניים הולכים להפתיע, חלק מהטרנדים ממשיכים מהשנה החולפת וחלקם מחזירים לחיים אופנות נשכחות.

הנה כמה דוגמאות מהטרנדים המדוברים:

מה הקשר בין איפור דיגיטלי לחיים האמיתיים?

האם השפתון האדום סוף סוף חוזר לקדמת הבמה והאם טרנד ה- cold girl makeup הולך ללוות אותנו גם בחורף הקרוב?

לפניכם סקירה של הטרנדים הבולטים לכל המתעניינות בתחום האיפור בשנת 2023

אם היינו צריכים להצביע על מאפיין אחד בעולם האיפור בשנת 2023 היינו מצביעים על ההשפעה מתחום הדיגיטל והשפעתו על השילוב המנצח בין איפור מקצועי ל-איפור אומנותי. נראה כי שנת 2023 תפיק את מירב טכניקות האיפור מאלמנטים מבריקים, איפור לחיים סולידי וטבעי יחסית, ודגש רב על אזור העיניים. איך הדבר בא לידי ביטוי?

תחזיות לטיפוח ואיפור בשנת 2023
תחזיות לטיפוח ואיפור בשנת 2023

איפור אומנותי ואיפור דיגיטלי

אחד מהטרנדים הבולטים שהחלו לתפוס תאוצה בחודשים הראשונים של הקורונה ועד ימינו, הוא האיפור הדיגיטלי. על הדף, איפור דיגיטלי הוא איפור הנעשה באמצעות תוכנות חכמות (כאלה שכבר בטח יש לכן בסמארטפון גם ככה) שיכולות לאפר אתכן במגוון סגנונות ואף להתאים לכן סגנון משלכן. במציאות, הטכנולוגיה הזו משפיעה גם על החיים האמיתיים עם מגוון סגנונות שלא ראינו כבר שנים, בעיקר בתחום האיפור האומנותי ובכלל. מבט קצר בטיקטוק ידגים לכן בדיוק מה הכוונה, עם שלל מדריכים נהדרים ומקוריים.

קצת מידע מפורט יותר, איפור דיגיטלי מתייחס לתהליך של שיפור או שינוי המראה של אדם באמצעות שימוש בתוכנת מחשב. בחיים האמיתיים, איפור משנה פיזית את מראה העור. הקשר בין השניים הוא שניתן להשתמש באיפור דיגיטלי כדי להציג תצוגה מקדימה או לדמות כיצד איפור יראה על אדם לפני מריחתו בחיים האמיתיים, או ליצור מראה רצוי שאולי קשה או בלתי אפשרי להשיג עם איפור פיזי.

איפור אומנותי דיגיטלי
איפור אומנותי דיגיטלי

מהו הקשר בין איפור דיגיטלי לאיפור אומנותי ולחיים האמיתיים?

כאמור איפור אומנותי מתייחס לשימוש בתוכנת מחשב כדי לשפר או לשנות את המראה של אדם במדיה דיגיטלית. בחיים האמיתיים: יישום פיזי של איפור נועד כדי לשפר או לשנות את המראה של אדם במצבים אמיתיים. איפור אומנותי: מתייחס לשימוש באיפור ליצירת מראה מוגזם או דמיוני עבור יצירה או מיצג. לכן איפור דיגיטלי יכול לשמש ככלי לאמנים להתנסות כדי לראות תצוגה מקדימה של עיצובי האיפור היצירתיים שלהם לפני החלתם בחיים האמיתיים, וליצור מראות ייחודיים ומלאי דמיון שעשוי להיות קשה או בלתי אפשרי להשיג עם איפור פיזי מסורתי. מצד שני, איפור אומנותי מעורר לרוב מאפרים דיגיטליים ליצור גרסאות דיגיטליות דומות או מוגזמות של המראה שלא היו חושבים עליו לפני כן.

איילינר ואיפור עיניים

בהקשר של האיפור האומנותי, טרנד שילווה אותנו היישר מהשנה שעברה הוא השילוב בין צלליות בולטות לאיילינר אשר מדגיש שלל צורות וסגנונות של איפור העיניים. מדובר בטרנד המתכתב עם ההשראה הדיגיטלית כאמור, בעיקר בכל הנוגע לאיפור עיניים עם סגנונות איילינר זוויתי. נראה כי אחרי שנים שבהם צורות האיילינר היו סטטיות יחסית, השנה נראה צלליות המשולבות עם איילינר בצורות אבסטרקטיות יותר.

דוגמא לאיפור עם איילינר זוויתי
דוגמא לאיפור עם איילינר זוויתי

מהו הקשר בין איפור אומנותי לשימוש באיילינר זוויתי?

נושא היצרתיות, ניתן להשתמש באייליינר זוויתי באיפור אומנותי ליצירת מראות ייחודיים. הקווים החדים והמוגדרים של אייליינר זוויתי יכולים לשמש כדי להדגיש את העיניים וליצור מראה נועז וגרפי. ביטוי, אייליינר זוויתי יכול לשמש גם לביטוי רגש או מצב רוח מסוים. לדוגמה, מראה אייליינר חד וזוויתי יכול לבטא חוזק וביטחון, בעוד שמראה אייליינר זוויתי יותר דרמטי ומוגזם יכול לבטא מצב רוח דרמטי או עצבני יותר. הופעה בולטת, איפור אומנותי משמש לעתים קרובות בהופעות, כגון תיאטרון, ריקוד או מחזות זמר. ניתן להשתמש באיילינר זוויתי כדי לשפר את תכונות המבצע וליצור מראה מוגדר לבמה.

בין צבעים וטרנד המים

עוד מוקדם לומר מה יהיה הטרנד שישלוט באביב-קיץ, אך נכון לחודשי החורף הקרובים טרנד בולט מאוד הוא אלמנט המים. מדובר באלמנט איפור בהשראת מאפייני המים כמו צורת הנזילות שלהם והתנועה שלהם. סגנון איפור זה כולל לרוב קווים רכים, מעורבבים וזורמים ונועד לשפר את התכונות הטבעיות של הלובשת בצורה עדינה ועדינה. הצבעים המשמשים באיפור אלמנט מים הם לרוב קרירים ומושתקים, כגון כחולים, ירוקים ואפורים, כדי לעורר את האיכויות השלוות והשלוות של המים. גם השילוב של נצנצים בא לידי ביטוי יחד עם שילוב של גוונים רכים ובהירים. הטרנד לא בא לידי ביטוי רק באיפור העיניים, אלא גם באיפור השפתיים עם דגש מיוחד על גלוסים מבריקים. בכלל, נראה שזהו המשך ישיר לטרנד ה-“cold girl makeup” המהווה בגדול, ניסיון דיי מוצלח לקחת את איך שאנחנו נראות כשקפוא בחוץ ולהפוך את המראה לקסום ואלגנטי יותר.

לא מזניחים את השפתיים

אם עד כה היה נדמה שהטרנדים הקרובים נוגעים בעיקר לאזור העיניים, אז חשוב להדגיש שגם לאיפור השפתיים יש מקום של כבוד. איפור שפתיים עם גלוס מבריק הוא נחשב מיוחד מכיוון שהוא יוצר מראה מבריק, ומקרין לחות על השפתיים. סוג זה של איפור כזה משמש לעתים קרובות כדי לשפר את הצבע והצורה הטבעיים של השפתיים, וליצירת מראה שמנמן ובעל לחות. הזכרנו את הגלוס המבריק, אולם לצדו צץ ועולה טרנד נוסף שכבר היינו עדים לתחילתו בתצוגות אופנה בארץ ובעולם והוא – השפתיים האדומות.  בשונה מהגוונים הסולידיים יחסית שליוו אותנו בעונות הקודמות, כאן מדובר על גווני אדום לא מתפשרים, שביחד עם המראה המבריק שהזכרנו יוצרות לוק נוכח. בקיצור – אם חיכיתן להזדמנות ללמוד סוף סוף את אומנות בחירת והנחת השפתון האדום, כנראה שהעונה הקרובה תהיה ה-עונה שלכן.

הוספת גלוס למראה מושלם
הוספת גלוס למראה מושלם

תחזית לאביב-קיץ

למרות הדומיננטיות של גווני החורף ה”קרים” ושלל הטרנדים ההולמים היטב את הגשם והשלג, נראה כי יש כבר על מה לדבר בקשר לאביב: ראשית, לא הזכרנו את איפור הלחיים, אולם המתאפרות המנוסות שבניינו כבר יודעות שאין דבר כזה לוק מלא ללא איפור לחיים. בחורף הקרוב הטרנד הבולט יכלול איפור לחיים סולידי שלא בהכרח מדגיש את עצמות הלחיים אלא מונח יותר במרכז הלחי (על מנת ליצור מראה טבעי). בנוסף, כמות החומר המונחת על הפנים תהיה בד”כ קטנה יותר לעומת הטרנדים הקודמים.

ומהפן המקצועי, כמה תשובות למתעניינות באיפור ולימודי איפור בשנת 2023:

1.      איך לבחור קורס איפור מקצועי ב-2023?

כפי שראיתן, סגנונות האיפור העכשוויים, ההשראה לטרנדים ושאר התחומים שעולם האיפור משלב בהם ומושפע מהם כבר מזמן חורגים מעולמות האסתטיקה והיופי. לכן, מומלץ לבחור בראש ובראשונה מקום לימודים אשר יעניק לכן ידע מקצועי ורחב לקראת הלימודים בקורס איפור מקצועי, כזה שישלב ידע מעולמות נוספים החל מטכנולוגיה ועד לשיווק ופרסום.

2.      על אילו תחומים חשוב לשים דגש בעת הלימודים?

בהמשך לאמור לעיל, חשוב לשים דגש מיוחד על עולם הרשתות החברתיות ושלל הטכנולוגיות הקשורות אליהן, לרבות אפליקציות, עולם המדיה באופן כללי ובנוסף, גם טרנדים אשר מחלחלים אט אט לשוק המקומי או משפיעים על עולם הביוטי הבינלאומי.

3.    מה צריכה לדעת עצמאית בתחום האיפור?

תחום האיפור, המקצועי והאומנותי כאחד, הוא עולם שלם אשר מעניק לעוסקות בו שלל אפשרויות תעסוקה, החל מתחום האופנה ועד לתחום האיפור לאירועים. בדגש מיוחד על שנת 2023. חשוב לשים דגש על המקצועיות, על הידע המגוון ועל הידע המעשי.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים