משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תחזיות טרנדים עיצוב שיער, תספורות וגוונים 2023

שנת 2023 מביאה עמה לא מעט בשורות מעניינות לעולם הטיפוח והיופי, בייחוד בתחום האיפור ועיצוב השיער. בעונה הקרובה וייתכן שגם באביב-קיץ, נראה שתחום התספורות הקצרות מפנה את הדרך לעיצוב שיער אומנותי בשלל אופנים, הכולל שילוב צמות, אקססוריז ועוד. הטרנדים מגובים בשלל אביזרי ומכשירי עיצוב שיער חדשניים שיעזרו לנו לקבל מראה מושקע כמעט בלי מאמץ

עיצוב, עיצוב וגם עיצוב שיער

אם קראתם את המאמר שלנו על איפור בשנת 2023 בטח כבר נתקלתם בדגש האומנותי שילווה את עולם הביוטי השנה. בין אם כן ובין אם לא, נספר לכם כי בשונה מטרנדים קודמים, מעצבים מובילים מצביעים על העובדה שהשנה תחום עיצוב השיער יתמקד יותר בטכניקה של העיצוב, מאשר בעיצוב עצמו. במילים אחרות, הגיע הזמן להשקיע את הזמן בעיצוב השיער הקיים ולא באיך לצבוע, לקצר או לספר אותו.

הטרנד הזה בא ביחד עם שלל מוצרי עיצוב שיער ומכשירים מקצועיים וביתיים כאחד, המחליפים את המחליק או המסלסל הישנים ויכולים לסייע לנו להשיג את התוצאות הרצויות בזמן קצר. הטרנד הזה כבר התחיל להתגלגל עם מגוון רחב של סגנונות שנועדו למקסם את הפוטנציאל שבכל סוג וגוון שיער.

שיער קצר בסגנון הפיקסי או קארה קלאסי עם פוני

במעבר חד, אם אתן מעוניינות בשיער חלק או בתספורת שתשדר מחד מקוריות, ומאידך תדרוש מינימום עיצוב, אז תספורות פיקסי או תספורת קארה הקצר עם הפוני יעשו את העבודה. למרות שעוד מוקדם לומר האם אלו יהיו התספורות שישלטו גם בעונות החמות יותר, נכון לעכשיו מדובר על שתי תספורות מיוחדות המצריכות מינימום עיצוב ומשדרות שיקיות ואף עוצמה. 

כמה מילים על תספורת קארה מול תספורת פיקסי, שתי התספורות הללו הן תספורות קצרות כאשר ההבדל בינהם בא לידי ביטוי באורך  וסגנון. מבחינת אורך, תספורת קארה היא בדרך כלל ארוכה יותר מתספורת פיקסי, כשהשיער נופל ממש מעל הכתפיים. תספורת פיקסי, לעומת זאת, קצרה מאוד ולעיתים קרובות רק מכסה את האוזניים. סגנון השיער, תספורת קארה מעוצבת לעתים קרובות עם גלים משוחררים ומפותלים או גדילים ישרים וחלקים. תספורת פיקסי, לעומת זאת, יכולה להיות מעוצבת במגוון דרכים, כולל קוצנית, חתוכה או חלקה.

אגב, אם גם אתם ממעריצי “חברים” (או סתם ילידי שנות ה-90′), תספורת הקארה הממסגרת את הפנים ב-C שחוזרת מאד לאופנה היא למעשה שדרוג של תספורת ה-“רייצ’ל” הקרויה על שם הדמות האיייקונית ששלטה בשנות ה-90′.

עיצוב שיער פיקסי או קארה
עיצוב שיער פיקסי או קארה

תלתלים טבעיים

טרנד התלתלים איננו חדש לכאורה, אך השנה נראה אותו יותר ובסגנונות מגוונים יותר ובאופן טבעי יותר מתלתלי הבייביליס שהפכו מעט פאסה: תלתלים רטובים, תלתלים נפוחים, תלתלים משולבי צמות וכן הלאה. מי שלא זוכרת, ביבי ליס היה מותג עיצוב שיער המתמחה בשיער מתולתל. המותג היה ידוע בגישה החדשנית שלו לשיער מתולתל והציע מגוון מוצרים ושירותים המיועדים לשיפור והגדרת שיער מתולתל. מצד שני, אולי מדובר בתוצאה של טרנד השיער הטבעי ששלט עד לא מזמן ואולי בתוצאה של טרנד השיער הארוך אך על כל פנים, אנו צופים ייצוג מגוון של כלל סוגי התלתלים השנה, משולבים בתסרוקות או מעוצבים באופן טבעי.  

מידע נוסף על עיצוב שיער מתולתל

עיצוב שיער הכולל תלתלים מעוצבים ושיער חלק
עיצוב שיער הכולל תלתלים מעוצבים ושיער חלק

 

עיצוב תלתלים טבעיים
עיצוב תלתלים טבעיים

תסרוקות מפוסלות בגרסה עדכנית

אז מהן תסרוקות מפוסלות? בגדול “פיסול שיער” הוא עיצוב השייך יותר לתחום האומנותי ועושה שימש בשלל טכניקות ע”מ להעניק לשיער צורה, ללא שימוש בצבעים, תספורות מיוחדות וכן הלאה. כמובן שקיימים לא מעט שילובים, בין פיסול שיער לבין תספורות, או שילוב גוונים וכד’. עם זאת, פיסול שיער יהיה במיטבו כאשר השיער ארוך יחסית (כלומר – יש עם מה לעבוד) ופעמים רבות עם תספורת שהיא ניטרלית יחסית ומאפשרת הענקת אופי באמצעות הפיסול. ההקדמה הארוכה הזו הייתה חשובה לנו משום שפיסול השיער חוזר לאופנה ובגדול. למעשה, כבר התחלנו לראות מעצבי שיער שונים מפגינים את כישוריהם בתצוגות וכד’. אגב, פיסול בצמות גם חוזר לאופנה לשמחתן של רבות מאיתנו.

תסרוקות מפוסלות לכל אירוע
תסרוקות מפוסלות לכל אירוע

ולממהרות שבנינו: טכניקות עיצוב שיער מהירות

לבסוף, טרנד משעשע ומקורי כאחד למרות שיש שיגידו שהחל בכלל אי שם בשנות ה-90 עד תחילת שנות ה-2000, הוא טרנד האקססוריז לשיער הכוללים שילוב של סיכות צבעוניות עם פרפרים ושלל מוטיבים דומים, שילוב צמות פשוטות המפוזרות בתסרוקת וכן, שילוב קליפסים. מעבר לעובדה שמדובר בטרנד ממש חמוד, במעבר חד מעולם פיסול השיער, נראה כי אנו הולכות ליהנות השנה משלל אפשרויות לעיצוב שיער קליל ומהיר הכולל מינימום עיצוב עם תוספות מעניינות שישדרגו ברגע את המראה ויעניקו לו אופי ייחודי.

טכניקות עיצוב שיער מהירות
טכניקות עיצוב שיער מהירות

ומה לגבי צבעי שיער?

צבעי שיער הבולטים יהיו ככל הנראה הצבעים הטבעיים, או צבעים אחידים שיאפשרו מראה הרמוני לשיער. אולם, בעונת החורף הקרובה עדיין ניתן יהיה לראות גוונים חמים אשר טרנדים במיוחד בעונות הקרות כמעט בכל מצב. מבחינת צבעי שיער, חשוב לזכור שהשנה קיים דגש רב יותר על מרקם השיער, עובי השיער וכד’ ולכן לא מומלץ ללכת על צבעי שיער שיעניקו מראה יבש או שטחי . בקיצור, גם אם עד עכשיו לא דאגתן לבריאות השיער, נצלו את הטרנדים הקרובים כדי לעשות זאת.

לסיכום, כמה מילים על ההשפעות לטרנדים ב-2023

בדומה לעולם האיפור, נראה כי קיים דגש רב יותר על עיצוב שיער אומנותי השנה, בין אם מדובר בעיצוב פשוט המבוסס על אקססוריז ובין אם מדובר על עיצוב השיער עצמו. בהקשר זה, נראה כי תחום תסרוקות הערב הולך להשתדרג משמעותית השנה וגם הטכניקות עצמן.

 

אולם, אם בעבר היינו יכולים לומר בוודאות מהם הטרנדים שישלטו “השנה” או “העונה” בתחום הביוטי, קחו בחשבון שאנו חיים בעולם דינאמי שמשתנה כל הזמן, בייחוד בהשפעת הרשתות החברתיות ושאר המדיות המאפשרות את הפצתם של טרנדים בקצב מהיר. בקיצור, אם אתן עצמאיות בתחום, מומלץ להתעדכן כל כמה חודשים בטרנדים החדשים. אם אתן שוקלות ללמוד את תחום עיצוב השיער לעומק, בחרו את מקום הלימודים שלכן בחכמה, אנחנו ממליצים על בית הספר של רוית אסף ובייחוד שימו דגש על המקום שיעניק לכן כמה שיותר ידע מקצועי ומעשי כאחד.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים