משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

התנדבות למען חולות סרטן – תצוגת אופנה Pink Party

רוית אסף, יחד עם צוות מאפרות מקצועיות, מעצבות שיער ומלבישות, שמחות לקחת חלק בהתנדבות בתצוגת אופנה למען נשים גדולות מהחיים אשר מתמודדות עם מחלת הסרטן או שהחלימו ממנה, במטרה ליצור יום מלא שיק, כיף, יופי ותקווה לעתיד טוב יותר.

בשיתוף פעולה יחד עם סלונה, כחלק מתצוגת אופנה PINK PARTY שמטרתה יצירת מודעות לסרטן השד, שמחנו לקחת חלק מהיום המרגש ומלא התקווה לכל הנשים המתמודדות עם המחלה.

לכל הפרטים מיום האירוע המרגש, את מוזמנים לצפות בכתבה המלאה באתר סלונה ולהתרשם מגלריית תמונות פוטוגניות במיוחד.

צוות הבוגרות והתלמידות של “רוית אסף” היו אמונות על הנראות של הדוגמניות וכללו 10 מעצבות שיער, 10 מאפרות ו- 6 מלבישות בניצוחה של מנהלת ההדרכה של הרשת, מיכל אופיר ובשיתופה של הסטייליסטית גילי סיון. תודה רבה לכולן:

שיער – גל יניב, אלה לורנץ, נוי אורמן, רותם חלבני, יובל זקן, מזל איסקוב, ג’ניפר אוחיון, דבי חליוואה, רותי ארזורי, תמי מיכה. איפור – אלמוג גבזו, לינוי דראב, דניאל דן, נוי תירם, איריס חצב, קורל מסילתי, רות וואניש, רותם אנסר, אלינור אדראי, הילה ברנס. מלבישות – ציפי ימני, יובל מחסומי, שירז מאיר, שני ורדי, גלית מימון ושלי מזרחי

pink party התנדבות

צילום: בלה שחר הלל

התנדבות למען חולות סרטן - Pink Party

צילום: בלה שחר הלל

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים