משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

פינת הלייף סטייל של רוית אסף בערוץ 10 והפעם בנושא בשמים מומלצים לגברים

מה אישה רוצה מהגבר שלה? שירגיש טוב, שייראה טוב, שיהיה אסתטי ושיריח טוב. לכן הוא צריך בושם שיתאים לאופי שלו ולצרכים שלו.
חברות בשמים וחברות אופנה, הבינו שגברים הם קהל לקוחות שמוכן לבזבז לא פחות על בשמים מאשר נשים. ישנם גברים שמשקיעים לא פחות מנשים ברכישת בשמים, ישנם גברים שמחזיקים בושם לכל עניין, בשמים למפגשים עסקיים, בשמים לאירועים משפחתיים, בשמים לעבודה ובשמים לדייטים.

עם התפתחות מודעות הטיפוח אצל גברים הם החלו לקנות את הבשמים שלהם בעצמם, זה לא שהם לא סומכים על הנשים שלהם אך הם מעדיפים להריח אותו ולבדוק בעצמם אם הם אוהבים אותו או לא.

מנגד יש גברים שמעדיפים שהאישה תקנה להם. הם בטוחים שכל בושם שהיא אוהבת יתאים להם. אם היא קונה לעצמה, אז על הדרך היא תקנה גם  לגבר איזה בושם במבצע. בגלל שהיא פשוט רוצה לקנות לגבר שלה מתנה או כי פשוט נגמר לו הבושם.

3 טיפים לגברים כיצד לקנות בושם

טיפ ראשון : תסמכו על הטעם האישי שלכם. תמיד תבחרו בושם לפי הטעם שלכם ולא לפי הטעם של אחרים. רצוי לבחור בושם שאתם מכירים, שיש לכם ניסיון טוב איתו. ככה הקנייה יותר בטוחה.

טיפ שני : כל גיל והבושם שלו. יש גיל בו מתאים בושם חצוף ושובב ויש גיל שמתאים בו בושם צנוע לא כבד מדי, בזמנים מסוימים בחייו ירצה הגבר לגרום לכל מי שעובר לידו להריח אותו גם לאלו שרחוקים ממנו.

טיפ שלישי : קנו לפי התקציב שלכם, תתפלאו איזה מבצעים יכולים להיות על בשמים שחשבתם שהם יקרים. אתם צריכים להחליט מה התקציב שלכם ולבחור בושם. אם התקציב מאפשר זאת, אל תסתפקו בבושם אחד, פשוט תקנו שניים, שיהיה לכם אחד ליום ויום ואחד לאירועים. מה מריח יותר טוב מזה?

בושם מומלץ? כל גבר והבושם שלו

בניגוד לנשים שמסתפקות בשפריצים בודדים גברים חושבים שכדי שיריחו אותם צריך “להתקלח” עם הבושם , מה שלעיתים יוצר ריח חזק מידי.

גברים רבים שמים בושם לפני השינה, חשוב מאוד כדי למנוע את החומציות להשתמש בבושם ללא אלכוהול אחרי המקלחת או לפני הכניסה למיטה.

רבים ממותגי הבשמים יוצרים ריחות של בשמים לפי העונות , לדוגמא בחורף האחרון יצאו מס’ בשמים בריח של פירות הדר ואילו באביב הקרוב המגמה היא בשמים בריח של פריחה אביבית.

גבר משייך את הבשמים שלו לפי המקום אליו הוא הולך , יש לו בושם למכון הכושר, בושם אחר לעבודה, אחד לארוע משפחתי ותמיד יש לו בושם אחד זרוק באוטו למקרה ששכח. אז איזה בושם מומלץ לגבר?

לסיכום גבר יקר, לא משנה אם אתה מטופח או לא, אם אתה בוחר את הבושם שלך בעצמך או נותן לאישה להחליט, העצה שלנו אל תפסיק להתבשם כי זה מריח נהדר.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים