משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

רוית אסף מראיינת את הכוהנת של עולם הביוטי והאסתטיקה

כל מה שחדש בתחום הביוטי: רוית אסף מראיינת את הכוהנת של עולם הביוטי והאסתטיקה

רוית אסף, מלכת יופי, חברה ולקוחה ותיקה של הקוסמטיקאית אריאלה אמרוסי, הגיעה ל”אריאלה ביוטי” כדי לראות מקרוב איך נראה יום עבודה בקליניקה, ומה מוצרי החובה שהיא ממליצה עליהם? הכירו את אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית זה 37 שנה עם ידע וניסיון רב, שאוהבת קידמה והתחדשות ולא מפסיקה ללמוד ולהתעדכן תדירות בתחום, בעיקר בטכנולוגיות, מכשור ומוצרים חדשים. יחד עם רוית אסף, חברה ולקוחה ותיקה של אריאלה, ליווינו אותה ביום עבודה סטנדרטי שבו אריאלה חשפה בפנינו את שגרת הטיפוח הסודית שלה, סיפקה לנו הצצה לקליניקה המהממת שלה וסיפרה לנו מהו מוצר הקוסמטיקה שהוא מאסט מבחינתה.


בקליניקה של אריאלה ניתן לעבור שלל טיפולי אסתטיקה למיצוק ולשיפור מראה העור. אריאלה היא אש, לא נחה ולא עוצרת לרגע, היא תזזיתית ותמיד בדרך לכבוש יעדים חדשים. היא מסיימת פרויקט ומיד חושבת על המשימה הבאה. היא דמות מגוונת, שאוהבת להתעסק בכל ולהרגיש הכל ולראות תוצאות כאן ועכשיו. טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, טיפולים בקליניקה ושימוש במוצרים של סדרת Active Cosmetics, פרי פיתוח שלה. מרכיבים אלו מייצרים יחד תוצאות גבוהות וטבעיות.

לקריאת הכתבה המלאה במגזין לאישה באתר YNET

רוית אסף ואריאלה אמרוסי ב"אריאלה ביוטי" (באדיבות "אריאלה ביוטי") אתר YNET

הכתבה שפורסמה באתר YNET




מוזמנים לראות קצת תמונות מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה של בוגרי ויצ”ו

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים