משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך בוחרים שפתון עמיד?

בכל הנוגע לאיפור מסתבר שניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה – עם מגוון מוצרי איפור עמידים וכמובן שפתונים עמידים. באמצעות טיפוח עמיד ניתן להתאפר וליהנות ממראה רענן של השפתון גם לאחר מספר שעות. אם אתן שוקלות לרכוש שפתון עמיד, לפניכן מאמר שיסייע לכן להכיר את תכונותיו ולהבין – כיצד לשמור על מראה השפתון לאורך זמן? למי הוא מתאים? והאם הוא מחזיק ל-24 שעות?

מהו שפתון עמיד? מהו שפתון לא עמיד?

שפתון עמיד הוא שפתון ייעודי שנועד להחזיק על השפתיים כמה שעות ללא שינוי ניכר במראה השפתון. במילים אחרות, המטרה כאן היא לאפשר לכן להיראות מאופרות לאורך כל היום (או הלילה)  ללא דהייה, סדקים ושאר פגמים במראה השפתון. שפתון עמיד הוא בעל פורמולה מאוד איכותית, כלומר הוא יהיה בעל צבע עשיר, מרקם נוח ובעל תחושה נוחה על העור (שכן המרקם והתחושה לא פחות חשובים מעמידות הצבע עצמו). למרות שניתן למצוא שפתונים עמידים של חברות שונות המוגדרים מעט אחרת, זוהי ההגדרה הבסיסית והפרקטית ביותר.

רוית אסף משתמשת בשפתון עמיד מס' 5
רוית אסף משתמשת בשפתון עמיד מס’ 5

כמה מילים על השפתונים המומלצים של רוית אסף:

סדרת מוצרי השפתיים של רוית אסף כוללת את השפתונים העמידים – ליפ ליקוויד מאט, המגיעים במספר רב של גוונים. השפתונים העמידים מהסדרה נועדו כדי לתת מענה לכל אחת ואחת מבחינת סוגי הגוונים ובנוסף, הם נוחים במיוחד לשימוש ומגיעים עם אפליקטור המסייע בהנחה מדויקת שתחזיק לכן לאורך זמן.

לפניכן כמה תשובות לשאלות נפוצות הנוגעות לשפתון עמיד (ואיפור עמיד בכלל):

האם לא עדיף לחדש את מראה השפתון כל כמה שעות?

התשובה לשאלה הזו תלויה לחלוטין בהעדפה האישית של כל אחת ואחת. יש נשים עסוקות שימצאו את הפנאי לחדש את האיפור או השפתון פעם-פעמיים ביום, בעוד שיש כאלה שיעדיפו שגרת איפור מינימלית הכוללת בין היתר, הנחה חד פעמית של שפתון לכל היום. בכל אופן, שפתונים רבים (כולל השפתונים העמידים של רוית אסף) מגיעים בגימור מאט, כך שיש לקחת בחשבון גם את הגימור המועדף עליכן, כשאתן באות לבחור שפתון או ליפסטיק ליום-יום. לרוב שפתונים עמידים איכותיים יהיו בגימור מאט.  לרוית אסף שפתון שקוף המגיע בטקסטורת גלוס מרוכז שאותו ניתן להניח מעל כל שפתון עמיד ומאט, מה שהופך אותו לגלוסי עם ברק מבריק ועדיין עמיד.

למגוון שפתונים עמידים במגוון צבעים בחנות של רוית אסף

האם שפתון עמיד מחזיק 24 שעות?

שפתון עמיד נועד כדי להחזיק יום שלם, בדגש על יום עבודה (6-9 שעות בממוצע). אולם, הדבר תלוי במספר גורמים ביניהם: בריאות ולחות השפתיים בעת המריחה, אכילה ושתייה במהלך היום (במיוחד של מאכלים שומניים שגורמים לשפתון לדהות מהר יותר), מספר שיחות הטלפון (אחרי הכל, מדובר בהפעלת השפתיים) וכיו”ב. בכל אופן, שפתון עמיד לרוב לא יהיה כזה שיורד בקלות מהשפתיים אחרי כמה שיחות טלפון או שתיית מים, כשהזמן המדויק שהוא מחזיק על השפתיים משתנה מאחת לאחת.

דוגמא לשפתון עמיד – ליפ ליקוויד מס’ 21

שפתון עמיד בצבע כהה
שפתון עמיד בצבע כהה

האם מותר לישון עם שפתון עמיד?!

בואו נודה על האמת, כולנו היינו שמחות מפעם לפעם “למחזר” את האיפור מהיום הקודם ולחדש אותו מעט למחרת. הפיתוי רק מחמיר כאשר מדובר בשפתונים עמידים שמחזיקים מעמד שעות רבות. עם זאת, יש להבין כי שינה עם איפור אינה מומלצת בשום מצב, גם כאשר מדובר רק בשפתון, מכמה סיבות עיקריות: ראשית, חבל לפספס את ההזדמנות לחדש ולהזין את העור בלילה, בדגש על השפתיים. שנית, שפתון עמיד, איכותי ככל שיהיה, עלול לפגוע בעור השפתיים לאורך זמן ללא הזנה ולחות, שכן הוא אטום מטבעו ועלול לייבש את השפתיים לאורך זמן. כפי שנסביר מיד, שפתיים יבשות וסדוקות הן ממש לא הבסיס הרצוי להנחת שפתון, וודאי שלא שפתון עמיד.

דוגמא לשפתון עמיד – שפתון עמיד-ליפ ליקוויד מס’ 25

מספר טיפים לשמירה על מראה שפתון עמיד לאורך זמן

  • בדיוק כמו שאר חלקי הפנים, גם מראה שפתון עמיד מושפע ממרקם השפתיים. כמו שמייקאפ ייראה לא טוב על עור יבש ובעל מרקם לא-אחיד, כך גם השפתון. אז מה ניתן לעשות? מומלץ להכין את עור השפתיים בשגרת טיפוח קבועה, הכוללת בעיקר לחות ופילינג כשצריך. מיותר לציין, ששתיית מים היא חיונית לשמירה על לחות העור ולחות השפתיים בכלל.
  • בהמשך לאמור לעיל, כדי לשמור על מראה אחיד של השפתון החל משלב ההנחה מומלץ למרוח שכבת מייקאפ דקה על השפתיים בטרם מריחת השפתון, בעיקר כדי להפוך את צבע ומרקם השפתיים לאחיד ובנוסף, לנצל את העמידות של המייקאפ לשמירה על השפתון.
  • לבסוף, היות וגם לשפתון העמיד יש חסרונות, גם את השפתון העמיד ניתן למרוח בשיטה הידועה של מרלין מונרו: למרוח כמה שכבות ובין לבין ניתן לספוג מעט את שכבת הלחות הנותרת על השפתיים לאחר כל מריחה.
  • ואם השפתיים שלך ממש יבשות – אז וותרי על השפתונים המאד עמידים והשתמשי בשפתוני לחות. הם אומנם פחות עמידים ותאלצי לחדש אותם מעת לעת במהלך היום ואולי פחות תאהבי לראות אותם על כוס השתייה שלך, אבל הם רוויים בלחות אקסטרא ולכן יתאימו לך יותר.
  • חשוב לזכור שגם שפתונים עמידים – יש בהם לחות ואם פגשת שפתון עמיד שגורם לאי נחות על השפתיים, נסדק או מתפורר, אזי הוא לא מהשפתונים העמידים האיכותיים ונטול לחות. הליפ ליקוויד מאט של רוית אסף הכי עמיד שהכרת, לחותי ואינו נסדק.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים