משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך להניח צלליות לעיניים?

בעולם שלם של פריטי איפור המתחדשים בקצב מהיר וטכנולוגיות חדשות בתחום האיפור נכנסות לחיינו, הצללית עדיין מהווה פריט חובה בכל תיק איפור. חשוב לדעת כי המגוון העצום של צלליות הוא ממש מדהים. הייחוד של הצלליות הוא שהן מגיעות בצבעים הטבעיים של עור הפנים. הדבר מעניק את האפשרות לייצר משחק של אור וצל ולהדגיש את היופי של העיניים. לקראת בואו של הקיץ, הכנו לכם מספר טיפים כיצד לעבוד עם הצלליות.

צלליות מומלצות של רוית אסף
צלליות מומלצות של רוית אסף

כיצד מכינים את העיניים לשימוש נכון בצללית?

צלליות בעיניים מאפשרות יצירה של אפקטים רבים – ניתן ליצור בעזרתן מראה מעושן ודרמטי, מראה טבעי ורך לשימוש יומיומי או מראה חד וחתולי. אך מעבר לסגנונות האיפור המגוונים, צלליות מאפשרות משחק של טשטוש בעיניים, כך שניתן לבצע את התיקונים המדויקים כדי לשוות מראה של עיניים גדולות, פתוחות, מלוכסנות ויפות, גם במקרה בהם יש עפעף נפול, עין סגורה או עיניים קרובות מאד זו לזו.

רוית אסף בית ספר לאיפור

טרם ההנחה של צללית, יש לעשות מספר הכנות כדי להבטיח הן ניצול מקסימלי של פיגמנט הצללית הנבחרת, והן את האיכות של הצללית ביצירת האפקט הרצוי. באופן כללי, ההמלצה היא לשמור על שגרת טיפוח פנים הכוללת ניקוי יומיומי והעשרת העור בלחות ובסרום עיניים. באופן נקודתי, לפני הנחת הצללית, מרחי פריימר ייעודי לעיניים, על העפעף העליון – הפריימר יהווה בסיס לצללית ויסייע לך לשמור על עמידות הצללית לכל היום, ללא זליגת הצבע למקומות לא רצויים בצדי העיניים.

צלליות לעינים בגוון סגול של רוית אסף
צלליות לעינים בגוון סגול של רוית אסף

איך ניתן להתאים את הצללית לגוון עור הפנים?

הייחוד בצלליות, לא בא לידי ביטוי רק במגוון העשיר של הצבעים הקיימים בשוק – מחום-ביסקוויט ועד טורקיז עמוק, אלא גם במנעד העשיר של המרקמים שלהן – נוצצים, מטאליים, מט ועוד מגוון צבעים. לכל אחת מאיתנו יש צבע עור שונה, וכיוצא בזאת צבע הצללית משתנה בהתאם לגוון העור. חשוב לדעת שניתן תמיד לבחון את צבע הצללית כנגד צבע העור על ידי הנחת סווטצ’ (דוגמית של הצבע) על פרק כף היד או פנים האמה. הנחת הצבע במקומות הללו תאפשר לך לדמות כיצד הצבע מתקבל כנגד עורך ולעבוד איתו גם אם הוא לא מתקבל באופן זהה כפי שהוא נראה על פלטת צלליות עצמה.

צללית בגוון סגול
צללית בגוון סגול

מה היתרון בשימוש בצללית במרקם קרם?

כפי שכבר ציינו, ההיצע הקיים בעולם הצלליות הוא עשיר ביותר והשוק כל הזמן מתחדש ומציע פתרונות אולטימטיביים לאיפור עמיד, איכותי ונוח לשימוש. אחד החידושים השווים ביותר הוא הצללית במרקם הקרמי. היתרון של הצללית הקרמית מתבטא גם בעובדה שהיא נתפסת על העין טוב יותר, וכך חוסכת את הצורך להכין מייק-אפ לבן על העין, ובנוסף – היא נשארת זמן רב יותר על העפעף. המשמעות היא שעם צללית קרמית את יכולה להתאפר בבוקר ולהיות בטוחה שהצללית לא תזוז עד הערב. במקרים רבים, ניתן להניח צללית קרם ומעליה לקבע אותה בצללית באבקה באותו הצבע, מה שיכול להגביר עוד יותר את העמידות.

אילו מברשות מומלצות לשימוש עם צלליות?

בינינו, איפור הוא מעבר לשגרת טיפוח ואסתטיקה – הוא הופך לתחביב של ממש. כל אחת מאיתנו מפתחת הרגלי איפור, בין אם חלקנו אוהבות להשתמש באצבעות ובידיים כדי למרוח מייק-אפ או להניח צללית, ובין אם חלקנו מעדיפות לעשות שימוש במוצרים מיועדים למריחת איפור, כמו ספוגים ומברשות. כשזה נוגע להנחת צלליות, ההמלצה שלנו היא להשתמש בשני סוגים של מברשות לעיניים – מברשת הנחה ומברשת טשטוש.

הנחה נכונה של הצלליות באמצעות מברשת
הנחה נכונה של הצלליות באמצעות מברשת

מברשת ההנחה היא לרוב שטוחה, ומיועדת להנחה של הצללית על אזור העפעף, בטפיחות עדינות. המברשת מסייעת להגיע לאזורים קטנים יותר, מדייקת את ההנחה של הצללית במקומות הנכונים ומרכזת את הפיגמנט כך שהצללית נמרחת עם כל הצבע שלה. בשלב הבא, מומלץ לעשות שימוש במברשת טשטושים – זוהי מברשת עם ראש פלאפי אוורירי, המיועדת לריכוך וטשטוש הצללית אחרי שמניחים אותה. עם המברשת לאיפור, מטשטשים את הקצוות ויוצרים שכבת צלליות אחידה והרמונית. המברשת המטשטשת מחליקה את המעברים בין הצבעים השונים של הצלליות ובכך יוצרת מראה עדין וזורם על העפעף.

צלליות לעיניים של רוית אסף בגוון חום
צלליות לעיניים של רוית אסף בגוון חום

כדי להשלים את המידע על צלליות פנינו לאלישבע אברהם – מאפרת מקצועית ומומחית בטכניקת האיירבראש כדי שתענה לנו על מספר שאלות חשובות.

איך מומלץ לשים צלליות?

לפני שמניחים כל צללית אני ממליצה לשים צללית קרם. בזכות צללית הקרם,  צלליות האבקה נתפסות טוב יותר על העין ונשארות לזמן ארוך יותר. צללית הקרם מקנה יותר עמידות וגם רואים את הצבע האמיתי של הצללית. חשוב להשתמש במברשת שטוחה על אזור העףעף, שבאמצעותה שמים את הצבע העיקרי . חשוב אחר כך לעבור למברשת טשטושים – גדולה יותר ואיתה אנחנו מטשטשים את גבולות הצללית על פני השטח.

רוית אסף בית ספר לאיפור

 

איך ניתן להתאים צלליות לצבע העיניים?

יש לנו גלגל צבעים, אשר על-פיו אנחנו מאפרים. לרוב צבעים מנוגדים מקפיצים אחד את השני. סגול – צהוב, אדום- ירוק, כחול- כתום.

 

מכאן אנו לומדים :

כל הצבעים החמים יותר – חום, זהב, ברונזה אפרסקים למינהם – יהיו מאוד יפים לעין כחולה ויקפיצו אותה החוצה

עיניים ירוקות – כל הצבעים שישי בהם פיגמנט סגול אדום יקפיצו את הירוק

לעיניים חומות – כחול יקפיץ החוצה את החום …על עיניים חומות אפשר לשים יותר צבעים. כי החום הינו צבע ניטרלי יותר.

 

אפשרי לשים צבעים שמשלימים אחד את השני. עפרון ירוק או צללית ירוקה על עין ירוקה אבל לקחת בחשבון שזה לא ידגיש את העין אלא יותר יזרום עם העין . אותו הדבר לגבי עיניים חומות. צלליות חומות לא יוציאו את הצבע של העין החוצה ויותר יזרמו עם הצבע הקיים.

שילוב נכון בין גווני הפנים לצבע הצלליות
שילוב נכון בין גווני הפנים לצבע הצלליות

 

איך מומלץ לאפר את העיניים לקראת אירוע?

איפור עיניים מאוד תלוי באישה ומה היא רוצה לשדר. אני כמאפרת מאמינה שאיפור אינו תחפושת . משהי שביומיום שלה עדינה ורכה צריכה להתאפר במידה ולא להתחפש פתאום עם איפור כבד. אבל חשוב לזכור שבדרך כלל יש העדפה לשים איפור טיפה יותר דומיננטי. למשל, מעושנים (סמוקי) איילנרים מאוד מודגשים וגם תוספת של ריסים זה הדובדבן של הקצפת.

 

אילו מברשות מומלץ להשתמש עם צלליות?

אני ממליצה על שתי מברשות עיקריות אחת הינה מברשת הנחה – שאיתה אנו מניחים את הצללית על העףעף והשניה היא מברשת טשטושים שאיתה אני מרככת ועושה שכבת צלליות אחידה המטשטשת בין מעברי הצבעים. זה מייצר מראה עדין וזורם בין הצבעים.

 

איך מונעים מהצללית להיעלם?

כדי למנוע מהצלליות להיעלם, משתמשים בצללית קרם או מורחים עיפרון ומטשטשים אותו ועל זה שמים את הצללית.

 

מהן הצלליות המומלצות של רוית אסף?

פלטת צלליות של הגוונים החמים היא האהובה עלי – יש שם הרבה סגולים וחומים ואני משתמשת הרבה פעמים עם השיבר שלנו N1 מתחת לגבה נקודת אור בפינה הפנימית של העין. זה עושה נפלאות לעיניים.

 

איך מומלץ להגדיל את העיניים בעזרת איפור?

שלושה דברים עיקריים:

  1. צבע בהיר  למעלה  על העף עף
  2. צלליות מבריקות
  3. הרבה מסקרה /הדבקת ריסים.

 

מהי התדירות שמשתמשים בצלליות?

צלליות מתאימות יותר לאיפור ערב ללוקים דומיננטיים ודרמטיים יותר. בבוקר שמים יותר צלליות עדינות צבעים רכים ועדינים , כי יש  הרבה אור שמש ואור מלאכותי בתוך המשרד.

צלליות של רוית אסף
צלליות של רוית אסף

איך משלבים בקורס איפור את עולם הצלליות?

במהלך קורס איפור משלבים כמעט בכל השלבים שימוש בצלליות. מהנחת צללית ועד ללמידת הנחת איילנר מעושן בשילוב צלליות, בפועל בכל שיעור נוגעים בצלליות למעט שיעורי ההתחלה שהם הבסיס יותר שמדברים על העור, מייקאפ, הצללות וכדומה.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים