משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור טבעי – איך עושים את זה נכון מבלי לוותר על הגלאם?

השאיפה הגדולה של כל מאפרת או מתאפרת, היא להדגיש את כל היופי הטבעי בעזרת האיפור, מבלי שיבחינו בכך – כלומר, כמו הקלישאה הידועה – להיות עם ולהיראות בלי. איפור נועד לגרום לנו להסתכל במראה ולהרגיש נפלא עם עצמנו, עם שימוש במוצרים נכונים ובמינון מדויק, כל אחת יכולה לדעת איך להתאפר טבעי. איך עושים את זה נכון? אספנו לכם מספר טיפים לאיפור טבעי שאף אחד לא ישים אליו לב, רק נדגיש את היופי הזוהר שלכן.

שילוב איפור עדין עם אודם תואם.
שילוב איפור עדין עם אודם תואם.

בסיס טבעי באיפור

הכלל הבסיסי ביצירת איפור במראה טבעי, הוא להיצמד לגוונים הטבעיים שלכן ולהעצים את מה  שהטבע נתן. בסיס של איפור תמיד מתחיל ממייקאפ טוב, מייק אפ כזה מעניק לפנים מראה אחיד של העור, ובו-זמנית שומר על התווים הטבעיים כך שלא מתקבל מראה של מסכה על הפנים (רק לא לשכוח למזג מעט משאריות המייקאפ גם על הצוואר.

כדי לשמור על הברק הטבעי של העור, מומלץ לבחור במייק אפ שהוא במרקם קליל ולא כבד, ועם זאת, אם יש לכן מייק אפ כבד מאד, תמיד תוכלו לערבב אותו עם מעט קרם לחות כדי להקליל את המרקם שלו יותר.

עם איפור עדין את פשוט קורנת
עם איפור עדין את פשוט קורנת

המייק אפ הנוזלי של רוית אסף, מיוצר במרקם קטיפתי ועדין לפנים ומותאם במיוחד כדי ליצור שכבה עדינה ולא אטומה מדי של מייק אפ. תוכלו לעשות זאת עם מגוון צבעים המתאימים לכך עם גוון המתאים  לעור הפנים שלכן. היתרון ביצירת בסיס מייק אפ קליל, טמון לא רק בעובדה שהוא מעניק מראה טבעי וזוהר לפנים, אלא גם ביכולת להסיר את האיפור בצורה נוחה ומהירה בסוף היום.

ravit_click_7

איפור טבעי ליום יום – מה נכון?

כאמור, הדרך הנכונה ביותר להתאפר עם מראה טבעי ולא מעובד מדי היא לבחור בגוונים שישתלבו עם צבע העור בצורה טבעית – קשת של צבעי ניוד. כדי ליצור את ההצללות, נשתמש בצבעי הניוד הכהים יותר ועבור ההארות, בבהירים יותר. חשוב לשים לב שהגוונים שאתן בוחרות, יתאימו לתת-הגוון של העור שלכן – כאשר הנפוצים ביותר הם תת הגוונים ורוד וצהוב. פלטת השימרים של רוית אסף היא פלטה נהדרת שיכולה לשמש אתכן הן כצלליות והן כשימרים למראה זוהר וטבעי. השימרים במרקם משי ובגווני זהב ניוד, זהב, ניוד ורדרד וברונזה, שמתאימים לכל גווני העור.

להדגיש את המקומות הנכונים עם איפור עדין
להדגיש את המקומות הנכונים עם איפור עדין

איפור טבעי לערב – איך משדרגים את האיפור?

כאשר הערב יורד והצורך להדגיש את האיפור עולה כך מגיעה החשיבות להדגיש את גוון עור הפנים. אמנם בערב אפשר ליצור מראה טבעי בעזרת האיפור אך כדי ליצור מראה זוהר וקורן, ניתן לעשות שימוש במסקרה להדגשת העיניים, לעלות את הטונים בגווני הצללית, לייצר מראה מעט מעושן עם גווני החום, ולבחור במוצר לשפתיים עם מעט יותר צבע כדי להדגיש אותן.

 

רוית אסף מציעה גלוס נוזלי במגוון צבעים טבעיים עם טוויסט של גימור מאט במרקם קטיפתי ועשיר בלחות, שיתמזג עם המראה הכללי של האיפור הטבעי.

 

איפור כלה טבעי – איך לשלב ייחודיות ופשטות יחדיו?

איפור טבעי הוא לא רק נחלתן של המתאפרות באופן יומיומי. כיום, הבקשה לאיפור טבעי וזוהר בקרב כלות, רק הולך ותופס תאוצה – יותר ויותר כלות מבקשות להבליט את היופי הטבעי שלהן בעזרת האיפור, אך באותה נשימה לא להכביד על הפנים.

איפור עדין בתוספת גלוס לשפתיים
איפור עדין בתוספת גלוס לשפתיים

כשמדובר באחד הימים המרגשים שבהן כל פרט הכי קטן נלקח בחשבון מראש, כלות רבות בוחרות להישאר נאמנות למראה הפנים שלהן גם ביום הזה ולהתאפר במראה טבעי. שימוש בשימר עדין, יכול להתמזג נהדר עם צלליות בצבעים חמים ופסטלים כמו אפרסק או חום בהיר, ועדיין להבליט את הזוהר הטבעי של העור. תיחום העין יכול להיעשות בגוונים חומים שיעניקו אפקט הדגשה לעיניים, או בצבע שחור כדי לצייר איילינר דק ועדין שמחדד את קו הריסים ויוצר מראה חתולי אך טבעי מאד.

שאלנו את  המורה  מיכל אופיר מספר שאלות של איפור עדין.

מיכל היא מורה בכירה ברשת, מאפרת מובילה, עם נסיון מעל 20 שנה המתמחה באיפור טבעי, קלאסי, אל זמני .

 

איך איפור טבעי יכול להאיר את פנייך?

ניתן להאיר את הפנים באמצעות שימוש בשימר עדין בכמות קטנה שתמיד מקפיץ את העור ומאיר אותו . אפשר להדגיש את השפתיים בגון טבעי.

להאיר את הפנים באמצעות האיפור
להאיר את הפנים באמצעות האיפור

מייקאפ או קרם לחות עם גוון –  מנטרל פגמים ומעניק גוון אחיד וצעיר. בקרם לחום עם הצבע הוא נותן פתרון מעולה לנשים שלא אוהבות מייק אפ.

 

סומק –  קצת  סומק על הלחיים ונגיעה מהסומק הזה על העפעפיים במקום צללית – הוא מאוד יפה ומקנה איפור עדין וגם נוח. כמובן שחשוב לסדר את הגבות היטב.

לשים מסקרה.

הכל עניין של מינונים.

כשמדברים על איפור עדין – אפשר כמובן לסדר את הגבות באיפור קבוע ולהעניק גוון עדין לשפתיים. לחלק מתאים לשים איילנר מה שמעניק מסגרת יפה לעיניים אבל לא לכולם זה מתאים. כל אלו  כבר בלי שצריך לנגוע באיפור כלל מעניקים לפנים מראה מסודר ואחיד, צעיר ומטופח. נשים רבות עושות איפור קבוע כיום –  במיוחד אלו שלא בא להן להתעסק עם האיפור כל יום .

זה טוב לנשים מבוגרות יותר שאין קו מתאר לשפתיים , שהגבות נעשות דלילות ועוד.

 

איך אני יכולה להראות מדהים עם איפור טבעי?

אם נותנים לעור מראה אחיד , ברגע שמסתירים כהויות מתחת לעיניים או פיגמנטציה כבר הכל נראה וואו . בלי לעשות כלום !

מדגישים את השפתיים עם אודם בהיר/ גלוס ,  נגיעה בעיניים של צלליות מהסמקים ולא צריך להתעסק הרבה מעבר לזה, לפעמים קצת מסקרה (לעיתים גם מעגל ריסים יכול להוסיף מאוד).

לגבי גבות קודם כל יש לעצב את הגבות להשלים את השערות החסרות עם איפור רגיל או קבוע. כמובן שהשיער במראה מטופח ותספורת אחת לחודשיים רק יוסיפו לטוטאל לוק להראות ממש טוב.

בגדול – חמישה דברים: “גבות / ריסים , הדגשת שפתיים , שימר, סומק , מייקאפ /קרם לחות עם גוון).

 

איך איפור טבעי מותאם לגוון צבע הפנים?

מייקאפ או קרם לחות עם גוון ,  צריך להתאים לצבע הצוואר. בודקים אותו בקו הלסת.

 

איך ניתן להתאים את הצלליות וגוון העיניים לאיפור טבעי?

בגדול באיפור טבעי הצלליות צריכות להתאים לצבע העור. כל הבג’ים ניודים. בגלל שזה טבעי עדיפות למט ולא נצנצים. צלליות משי עם הברקה עדינה מאוד הולכות ומאירות את הפנים.

 

איך איפור עיניים משפיע על האיפור?

עם איפור לעיניים נראים פחות עייפים והפנים יותר מוארות. יותר פרודוקטיביים ויותר יפים.

הרעיון כיום לתת מראה פחות עייף לעור הפנים.

 

איך משפיע מייק אפ נוזלי על איפור הטבעי בפנים?

כפי שציינו קודם. הכל עניין של מינונים או מעט מייקאפ  או קרם לחות עם גוון

רק להסתיר דברים קטנים . פצעים , פיגמנטציה כהויות …איחוד גוון של אור.

 

האם כל אחת יכולה לאפר איפור טבעי?

ברור שכל אחת יכולה לאפר איפור טבעי אך אנחנו ממליצים גם לשקול בחיוב לבחור באיפור קבוע.

איפור קבוע עונה על הצורך של איפור עדין אבל מבלי להתאמץ ומבלי להתאפר בכל יום מחדש.

למידע נוסף על איפור קבוע

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים