משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך משלבים גוונים בשיער?

גווני שיער הם דרך נפלאה לרענן את מראה השיער, לספק לו מראה עדכני יותר ולהחמיא לפנים באופן כללי. עם זאת, על מנת ליהנות מכל היתרונות שיש לגוונים להציע לנו, חשוב לשלב אותם בצורה נכונה בשיער ולהיות קשובים לטרנדים העדכניים ביותר. אז מה חשוב לדעת על גוונים בשיער ומהם הטרנדיים בתחום לשנת 2023?

שיער מתולתל עם גוון שיער מוזהב
שיער מתולתל עם גוון שיער מוזהב

לפני הכל: כיצד ניתן ליצור גווני שיער מותאמים אישית?

גוונים בשיער הם ללא ספק טרנד נחשק ביותר בקרב נשים רבות, אך חשוב לזכור כי מדובר בטרנד שדורש מאיתנו להבהיר את השיער – פעולה אשר עלולה להזיק לו כאשר היא מתבצעת בצורה לא נכונה. למרבה הצער, גם כשההבהרה מתבצעת בצורה נכונה, היא עדיין כרוכה בנזק מסוים לשיער, ובייחוד כאשר אנו מעוניינים לשלב גוונים על שיער צבוע או גוונים אפורים בשיער, שדורשים פעולת הבהרה אגרסיבית יותר. במצבים כאלה, נשים שהשיער שלהן דק או רגיש במיוחד עלולות לסבול משיער שברירי יותר, או אף מהתפוררות של השיער.

מבלונד ועד שחור פחם - איזה גוון מומלץ לבחור? צילום: shutterstock
מבלונד ועד שחור פחם – איזה גוון מומלץ לבחור?

החדשות הטובות הן שכיום ניתן ליצור גוונים בשיער חום או בכל צבע אחר של שיער, באמצעות תוספות שיער. בשונה מתוספות השיער הרגילות שאנו מכירים, מדובר בתוספות מתקדמות ואיכותיות יותר, שניתן לחפוף איתן את השיער בחופשיות ואף להיכנס איתן לים או לבריכה, ללא חשש לדהייה של הצבע. את התוספות ניתן להוריד בקלות עם אלכוג’ל, ועבור חובבות השינויים התכופים – מדובר בבשורה של ממש, כיוון שכך ניתן להחליף את הגוונים שבשיער לעיתים קרובות וליצור לוק שונה ומעניין בכל פעם מחדש. התוספות אינן רק מאפשרות לנו להימנע מהבהרת השיער, אלא גם מספקות לו אורך ועובי, ושומרות על הבריאות שלו בטווח הארוך. מדובר בפתרון נהדר עבור נשים שאינן יכולות לבצע הבהרה בשיער שלהן מכל סיבה שהיא.

 

איך משלבים גוונים בצורה נכונה בשיער?

ראשית, חשוב להבין כי הגוונים הם לא הפוקוס של השיער, אלא רק אמצעי נוסף שמשתלב בצבע השיער הקיים – בין אם הוא טבעי ובין אם הוא צבוע – ומעניק לו עומק נוסף בדמות הבהרה או הוספת צבע כהה יותר באזורים אסטרטגיים. לכן, כאשר משלבים גוונים בשיער, חשוב לעשות זאת בטוב טעם ולהתחשב לא רק בגוונים של השיער, אלא גם בתת הגוון שלו – חם או קר. גוונים קרים על שיער חום ערמוני, למשל, או גוונים חמים על שיער כסוף, לרוב ייראו מוזר וייצרו התנגשות ביניהם לבין מראה השיער. באופן עקרוני, רצוי להיצמד לגוון אחד שמתאים לגוון השיער ומשתלב עמו בהרמוניה. אם אתן מעוניינות ליצור רבדים ומראה “מורכב” ומתוחכם יותר, ניתן לעשות שימוש גם במספר גוונים שונים, כל עוד הם דומים אחד לשני, נמצאים על אותה סקאלת צבעים ואינם מתנגשים ביניהם.

שילוב מספר גווני שיער בצורה נכונה
שילוב מספר גווני שיער בצורה נכונה

הגוונים הטרנדיים ביותר לשיער לשנת 2023

נראה כי בשנת 2023, הגוונים הטרנדיים ביותר לשיער מתחלקים לשני סוגים עיקריים: גוונים טבעיים וגוונים צבעוניים ונועזים.

בגזרת הגוונים הצבעוניים או הנועזים, מככבים הגוונים האדומים, הסגולים והוורודים, אותם ניתן לשלב בשיער במגוון של דרכים שונות: על השיער כולו, על קצוות השיער בלבד, כפס המשתלב בצבע השיער ועוד.

צבע בלונד הוא עדיין הגוון השולט גם ב-2022
צבע בלונד הוא עדיין הגוון השולט גם ב-2023

בגזרת הגוונים הטבעיים יותר מככבים גווני הבלונד הזהובים, או בשמם האחר: “גווני שמש”. הרצון לשיער בהיר יותר ממשיך לעמוד במבחן הזמן, וכיום גווני שמש בשיער נחשבים לחמים יותר מאי פעם. את גווני הבלונד ניתן לשלב בשיער בשלוש שיטות עיקריות: באליאז’, אילומינאז’ וברזיליאן אילומינאז’:

  • באליאז’ (Balayage) – טכניקה שמשלבת בין גוונים כהים לבהירים, ולמעשה יוצרת מעבר טבעי ויפה ביניהם לכל אורך השיער.
  • אילומינאז’ (Illuminage) – טכניקה שמדגישה אזורים ספציפיים בשיער, במטרה למסגר את הפנים וליצור מראה זוהר.
  • ברזיליאן אילומינאז’ (Brazilian Illuminage) – טכניקה שמותאמת לנשים שהעור שלהן כהה יותר ובעל תת גוון זהוב. בטכניקה זו, השורש נותר כהה, ולאורך השיער שזורים גוונים בהירים יותר מצבע השיער המקורי, שמשתלבים בשיער באופן טבעי ו”מאירים” אותו.

פרט לגווני השמש הללו, שנת 2023 גם מתאפיינת גם בחזרה לצבע השיער הג’ינג’י, כפי שמדגימות סלבריטאיות כמו ברבי פריירה וקנדל ג’נר.

שיער חלק בגוון פלטינה - צילום shutterstock
שיער חלק בגוון פלטינה – צילום shutterstock

במגמת השיער של רשת רוית אסף, התלמידים ילמדו לעומק על טכניקות אלה ועל טכניקות הבהרה נוספות, שיאפשרו להם להתנסות במגוון של שיטות להבהרת שיער ולהפוך לאנשי מקצוע מובילים בתחומם.

 

כדי להוסיף מידע נוסף על גוונים בשיער אנחנו מצרפים לכם מספר שאלות חשובות:

 

מהו גוון הצבע המומלץ?

גוון הצבע משתנה מאישה לאישה אך הוא מומלץ ומותאם על פי פיגמנט שיער של הלקוחה. לנשים עם שיער בהיר יתאים גוון בלונד פנינתי אפרפר או בלונד צהבהב, ואפילו גוונים של סגלגל! כמו כן לנשים עם גוון שיער כהה יתאים גווני שיער מסוג שמש אילומינז׳ים שיתנו מראה אקזוטי ומחמיא וכך גם נשמור על השערה. גוונים תמיד משתנים לפי טרנדים וזמנים.

טרנדים גווני שיער 2022
טרנדים גווני שיער 2023 צילום shutterstock

כמה גווני שיער קיימים והאם מומלץ לשמור על הגוון הטבעי?

קיימים המון צבעים בגוונים שונים המדהימים לשיער, אפשר להגיד שקיים כמעט הכל מהכל. הגוונים גם תמיד מתחדשים וחוזרים לעיתים עם טרנדים של גוונים חדשים. רצוי לשמור על צבע גוון טבעי של השיער משום שזה מגן על תאי הצבע,ולא מעודד את הפיגמנט שלנו לצאת החוצה, הדבר גם משאיר אופציה לשנות מספר יחסית גדול של גוונים. שיער שנצבע בתדירות גבוהה, עם השנים הוא הופך לחסר פיגמנט עד שהוא מלבין! (בכפוף לגנים מסויימים/חוזק שערה/פיגמנטציה/התבהרות). רצוי לבצע צבעי שטיפה שמרעננים את הגוון ותורמים למראה שיער מבריק ואחיד.

מידע נוסף על גווני שיער מומלצים

האם צביעת שיער והוספת גוונים יכולה להשפיע על אובדן שיער?

בעיקרון פעולה לא נכונה של הבהרה או שימוש לא נכון של צבע/פעולה כימית יכולה בוודאי לגרום נזק בשיער, פגיעה בגוונים, פסים, בליאז׳ים וכו׳ יכולה אף לפורראותו!!

 

ממליצים בחום כי פעולות כימיות מומלץ לעשות אצל מומחי ביוטי אשר למדנו באקדמיות לשיער!

 

האם כדאי לשלב גוון צבע אחד או כמה צבעים שונים?

נושא הוספת גוון צבע אחד או כמה צבעים שונים תלוי באופי הלקוח/ה והיד החופשית שהם נותנים בנוסף ישנה השפעה של המחשבה של מעצבי השיער ומידת האומנות שהם משלבים בעבודה שלהם.

ההמלצה הטובה ביותר היא לגוון ולהיות בראש פתוח לשינויים.

גוון שיער חם-בוער בצבע אדום
גוון שיער חם-בוער בצבע אדום

האם צבע שיער זהוב יהיה טרנדי גם ב-2023?

בלונד צהבהב תמיד יהיה טרנדי, אפילו לבנות ״שחורדיניות״ שאוהבת לבוא כהות ולצאת בהירות אפור פלטין הצבע שיער זהוב יכול להתאים. עם זאת אופנה היא תקופה מוגבלת ולקוחות הן אופי, כל אחת יש האופי שלה. חשוב בתור מעצבי שיער לבדוק מה מתאים ולהשפיע לטובה על קהל הלקוחות שלנו לצד הכי נכון וטוב שאפשר להשיג.

 

באיזה גיל מומלץ לשלב פסים וגוונים בצבע אפור?

מבחינת גוונים שיער מומלץ להתחיל בגיל 12 ומעלה.

 

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים