משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מוצרי טיפוח לגבר ושמירה על עור הפנים

בשנים האחרונות, עולם הטיפוח לגבר עובר לא מעט שינויים ומצרף לשורותיו מוצרי טיפוח נוספים, מדובר על מוצרים שבעבר נחשבו לכאלו המיועדים רק לנשים, כמו למשל מוצרי טיפוח פנים לגבר. למעשה, על אף שבעבר רוב עולם הטיפוח נחשב לנחלתן של נשים בלבד, כיום מתבססת הבנה שרצוי שכל אדם, ללא קשר למין או מגדר, ייעזר במוצרי טיפוח בהתאם לצרכים ולהעדפות שלו, על מנת לשמור לא רק על מראה אסתטי, אלא גם על היגיינה ועור ושיער מטופחים ובריאים. אז איך מתחילים?

מהי החשיבות של מוצרי טיפוח לגבר?

בדומה למוצרי טיפוח לאישה, גם מוצרי טיפוח לגבר מסייעים למשתמש בהם לשמור על היגיינה ואסתטיקה, ויחד עם זאת לטפל בבעיות עור שחלק מהאוכלוסייה סובלת מהן – כמו למשל אדמומיות, גירויים, אקזמה, פסוריאזיס, עור יבש, רוזיצאה, עור שמנוני ועוד.

בנוסף, מוצרי טיפוח יכולים לסייע בשמירה על עור בריא, מונעים מצבים כמו אקנה – אשר עלול להוביל לצלקות, ואף מסייעים במניעה או טשטוש של סימני הגיל, כמו למשל קמטוטים, עור נפול או פחות אלסטי, מיקרו פיגמנטציה וכדומה. עם זאת יש לזכור כי הגבר החדש עוסק בתחומים אשר נכספים לקרינה של עור השמש וקרינת UV של מסכים, תאורה ועוד. רוב האנשים לא יודעים שמעבר לקרינה של השמש שמזיקה לעור הפנים, הקרינה של המחשבים והסמארטפונים עם התאורות המהונדסות מזיקה פי 2 מקרינה של אור השמש, כי קרינה של אור השמש מעניקה גם ויטמינים לעור הגוף לעומת פולטי קרינה שרק פוגעים בעור הפנים.

לכן הדבר החשוב ביותר גם בחורף ובקיץ, הייטקסטים הטיפ הזה מתאים במיוחד בשבילכם, יש להשתמש בקרם הגנה ואף מומלץ למרוח פעמיים ביום.

החשיבות של מוצרי טיפוח לגבר

החשיבות של מוצרי טיפוח לגבר

מהם מוצרי הטיפוח הפופולריים לגברים הנמצאים בשוק?

מוצרי הטיפוח הפופולריים ביותר לגברים הקיימים כיום בשוק הם ללא ספק מוצרי הטיפוח ה”בסיסיים” יותר – כמו למשל סבון, שמפו, דיאודורנט, קרם גילוח, אפטר-שייב ומוצרי טיפוח לשיער, כמו למשל קרם או ג’ל לשיער – לצד תספורת לגבר, אותה גברים רבים מבצעים על בסיס קבוע. כל אלה מסייעים בשמירה על שגרת טיפוח בסיסית יחסית, אשר אינה נוגעת בנושאים כמו אנטי-אייג’ינג, בעיות עור שונות ועוד.

עם זאת, כפי שניתן לראות, עולם הטיפוח הגברי עובר לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות, וכיום מוצרי טיפוח נוספים לגבר הולכים וצוברים יותר ויותר פופולריות. דוגמאות טובות למוצרים כאלה הם מוצרים לעיצוב וסידור הגבות, מסכות פנים, קרמים לעיניים, מדבקות להסרת שחורים מהאף וכדומה.

למעשה, ככל שיותר ויותר גברים מביעים התעניינות בעולם הטיפוח, כך נוצרים מוצרי טיפוח נוספים, שמטרתם לתת מענה למגוון של צרכים והעדפות שיש לגברים כיום, כאשר המטרה היא לסייע גם לגברים לשמור על מראה אסתטי לאורך זמן, כמו גם על עור זוהר ובריא יותר.

באילו מוצרי טיפוח לפנים כדאי לגברים להשתמש?

בדומה לנשים, רצוי שגם שגרת טיפוח הפנים היומיומית של גברים תכלול ניקוי פנים, מריחת קרם לחות לפנים לגבר, מריחת קרם הגנה, שימוש במסכות לפנים בעת הצורך, מריחת קרם עיניים ואף עיצוב וסידור הגבות. גם אלה שמעדיפים שגרת טיפוח בסיסית וקלה יותר, יזדקקו לערכת טיפוח לגבר המכילה שלושה מוצרים בסיסיים לכל הפחות: סבון פנים, קרם לחות לגבר וקרם הגנה.

אלה יסייעו בשמירה על ניקיון הפנים ורמת לחות טובה, וימנעו פיגמנטציה ונזקים נוספים שנגרמים לעור שלנו כתוצאה מחשיפה לשמש. חשוב לזכור כי באופן טבעי, נקבוביות העור של גברים נוטות להיות גדולות יותר, גברים מזיעים יותר ובהתאם לכך, נצבר יותר לכלוך על עור הפנים שגורם לנזקים. מסיבה זו, קרם ההגנה וסבון הניקוי הם שלב הכרחי וחשוב, גם לנער בגיל 15 וגם לגבר בן 70.

מוצרי טיפוח לגבר

מוצרי טיפוח לגבר

גברים המעונינים להשקיע בעור הפנים יוכלו להשתמש בארבעת מוצרי הקודש לעור הפנים:

  1. הפילינג המינראלי הנהדר של רוית אסף, שיסייע בהסרת תאי עור מתים ויעניק לפנים מראה זוהר ורענן.
  2. חלב פנים – מסיר שומן ולכלוך, החלב מועשר בויטמינים ומינרלים, אינו גורם לאדמומיות או גירוי, פותח את הנקבוביות לניקוי יסודי.
  3. מי פנים – מחזיר את האיזון החומצתי לעור, משלים את פעולת הניקוי לאחר חלב פנים, מרגיע את העור ומכין לספיגת הסרום.
  4. סרום – מעשיר את העור בנוגדי חמצון, מאט את תהליך ההזדקנות של העור ומעניק מראה בטוח וקורן.

בנוסף, להשגת מראה עירני וצעיר יותר, ניתן להשתמש במוצרים כמו קרם העיניים של רוית אסף, אשר מכיל תמצית קפאין שמפחיתה את העיגולים השחורים מתחת לעיניים, מספק לאזור לחות טובה ועוזר במניעת קמטים בשימוש מתמשך. לא לשכוח קרם לחות עם קרם הגנה.

איפור: לא רק לנשים

כדאי לדעת כי עבור אלה המעוניינים לקחת את הטיפוח עוד צעד אחד קדימה, ישנם גם מוצרי איפור לגבר. על אף שהמילה “איפור” נוטה לייצר קונוטציה שלילית בהקשר לגברים, חשוב לדעת כי לאיפור כוח עצום בשיפור ההופעה החיצונית שלנו וביצירת מראה רענן וצעיר. בשונה ממה שנהוג לחשוב, לא מדובר באיפור נשים או איפור דראג, אלא איפור בסיסי יותר, שמטרתו לסייע בטשטוש סימני עייפות, טשטוש סימני פיגמנטציה או צלקות ועוד.

בין המוצרים המובילים בקטגוריה הזו ניתן למצוא קונסילר מתקן, פריימר, פודרה וקרם שפתיים:

קונסילר מתקן – קונסילר מתקן הוא מוצר שמטרתו לטשטש פיגמנטציה, אדמומיות, עיגולים שחורים ועוד. הקונסילר מגיע בשלושה צבעים עיקריים: אדום, ירוק וכתום, כאשר לכל צבע ייעוד משלו. כך, למשל, כדי לטשטש אדמומיות הנוצרת כתוצאה מהגילוח – יש להשתמש במעט קונסילר מתקן ירוק, ולמרוח מעליו מעט מייקאפ. על מנת לטשטש עיגולים שחורים מתחת לעיניים, יש למרוח קונסילר מתקן כתום או אדום ומעליו מעט קונסילר נוזלי בגוון העור של הגבר. הקונסילרים יסייעו ביצירת מראה עור אחיד, רענן ועירני יותר.

פריימר על בסיס סיליקון – מטרתו של הפריימר היא “למלא” את הנקבוביות וליצור מראה עור אחיד וחלק יותר.

פודרה – מוצר שמטרתו למנוע הברקות וסימנים של שמנוניות. טוב במיוחד לגברים שסובלים מעור שומני, או לכאלה שנוטים להזיע הרבה במהלך היום. הפודרה למעשה “סופחת” את כל הזיעה והשמנוניות, ושומרת על מראה פנים מאט.

קרם שפתיים – קרם ללא צבע, שמכיל מקדם הגנה ומגן על השפתיים מפני יובש בהווה וקמטוטים בעתיד.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים