משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

שיטת השערה: מה את צריכה לדעת?

שיטת השערה היא טכניקה עדינה, חדשנית ובמראה טבעי לעיצוב הגבות,  המאפשרת פתרון קבוע למחצה, כלומר מדובר בפתרון קבוע לזמן מוגבל של כמה חודשים עד שנים ספורות. הטיפול הולך ותופס תאוצה אצל נשים רבות, צעירות ומבוגרות כאחד. הטיפול מתאים הן לנשים בעלות גבות מדוללות ביותר והן לנשים המעוניינות בפתרון אסתטי שיחסוך להן את סידור הגבות כל יום, בעזרת איפור. פתרון שיאפשר להן להיפטר מעיפרון הגבות ויתן הדגשה ונוכחות יום יומית לגבות.

 

הדור הבא של עיצוב הגבות

כשמדברים על ההיסטוריה הארוכה של הטיפוח ובפרט בתחום עיצוב הגבות, מספיק לצפות בסרטוני טיפוח ואיפור מלפני 10 שנים כדי להבין עד כמה תחום עיצוב הגבות השתנה במהלך השנים. עברנו מאופנת גבות דקות לגבות העבות, מהגבות המלאות והכהות לגבות המסורקות, מסידור הגבה בזווית לסידור הגבה ישרה וכן הלאה. עם זאת, בשונה אולי מטרנדים אחרים המהווים עניין של טעם אישי ואופנה, נראה כי עם השנים הגבות הולכות וזוכות בכבוד המגיע להן כחלק ממסגרת הפנים. התחום הולך ומתפתח עד כדי כך, שעיצוב הגבות הפך למקצוע בפני עצמו ונשות מקצוע רבות בוחרות בו כתחום העבודה העיקרי (והרווחי) שלהן.

באילו אופנים מסייעות הגבות למראה הכללי?

  • הגבה ממסגרת את הפנים ומסייעת לפרופורציות הכלליות של תווי הפנים הייחודיים
  • בפרט, הגבות משפיעות רבות על מראה העיניים. בכוחן לסייע למראה עיניים פתוח או לגרום למראה מעט נפול
  • הגבות יכולות לסייע אף בהבעה

מה הן יתרונות הטיפול בשיטת השערה?

לפני ההסבר הטכני יש להסביר מדוע מדובר בטיפול שכבר מזמן חרג מגבולות האופנה או הטרנדיות, וכיום נשים רבות בוחרות בו כחלק מהשגרה וכטיפול הכרחי. טיפוח גבות נכון ומחמיא הוא דרך יעילה להעניק אסתטיות ופרופורציות לפנים, גם בלי להוסיף שום אלמנט אחר. הטיפול מסייע להשגת מראה מסודר ומדויק של הגבה (בהתאם לתווי פניה של כל לקוחה ולקוחה) ובהתאם יוצר הרמוניה בין החלק העליון של הפנים (עיניים-גבות-מצח) לבין האף והחלק התחתון יותר של הפנים.

 

בנוסף, הטיפול מעניק פתרון חדשני לבעיות שעד כה נותרו כמעט בלי פתרון, כמו דלילות של שערות הגבה, חוסר סימטריה ודקיקות הגבה .אשר מחד משאיר את הגבה “נוכחת” באזור הפנים אולם מאידך, לא מאפשר צביעה או סירוק של הגבה באופן שייראה מסודר לגמרי. מעבר לכך, נשים רבות נוהגות להשקיע בטיפוח הגבות באופן יומיומי, כך שטיפול בשיטת השערה המעניק פתרון קבוע למחצה, לזמן מוגבל ויכול לסייע לכל אישה להשקיע פחות זמן באיפור כל יום ולמעשה, לפנות זמן לדברים אחרים ובצביעת הגבות עם עיפרון גבות שמקשה מאוד על קבלת סימטריה.

מהי שיטת השערה?
מהי שיטת השערה?

 

איך מתקיים הטיפול בשיטת השערה?

הטיפול עצמו נעשה באמצעות מכשיר חשמלי המיועד להחדיר את הצבע לעור, ולמעשה מאפשר חדירה עדינה של הצבע לחלק העליון של הדרמיס. המכשיר החשמלי המבוסס על מעין ציור מדויק – הדמייה מדוייקת של שערות הגבה באופן הנראה טבעי ומשתלב היטב בגבה הטבעית. המכשיר הייעודי מסייע לא רק בשמירה על גבולות הגבה המשורטטת, אלא גם בהתאמת אורך השערות למבנה הגבה הקיים, לכיוון צמיחת השערות הטבעי ולכל פרמטר נוסף ומשמעותי בגבה.

באשר לאופן שרטוט הגבה, בטרם הטיפול עצמו מבוצעת מדידה של אזור הפנים המאפשר לאנשי  המקצוע לדעת בדיוק מה מבנה הגבות המתאים ללקוחה. שיטת השערה איננה מבוססת רק על מילוי (בדומה למשל, למילוי הכהה-  האטום שהיה נהוג בעבר) אלא על השלמה של הגבה הקיימת לצורה חדשה ומחמיאה יותר.

דוגמא נוספת למראה לפני טיפול בשיטת השערה
דוגמא נוספת למראה לפני טיפול בשיטת השערה

עניין נוסף שחשוב להזכיר הוא משך הזמן שהטיפול מחזיק. ככלל, מדובר בטיפול קבוע זמנית כלומר כזה המחזיק בין כמה חודשים לשנים ספורות (עד 3 שנים, ובהתאם לסוג העור ולאיכות העבודה) ובכל מקרה, על מנת לשמור על המראה הקבוע והחדש של הגבות, מומלץ להגיע לטיפולים בתדירות שתאפשר מחד לעור להחלים ומאידך, תשמור על מראה הגבות שהושג בטיפולי שיטת השערה. משך הטיפולים המומלץ לכל לקוחה עשוי להשתנות בהתאם למצב הגבה הטבעי, סוג העור ועוד. מהצד המקצועי נציין, שטיפולים כאלה יכולים להבטיח לעוסקת בתחום עבודה סדירה לאורך זמן עם פוטנציאל להגדיל את קהל הלקוחות.

לפני הטיפול בשיטת השערה
לפני הטיפול בשיטת השערה

מה הם ההבדלים העיקריים בין “שיטת השערה” לשיטות אחרות?

  • שיטת השערה, כשמה כן היא, נועדה כדי להעניק מראה כמה שיותר טבעי המחקה את צמיחת השיער הטבעי בגבות ושמחזיק לאורך זמן. המכשיר בו נעשה שימוש מסייע בהחדרת הצבע לעור באופן שבו הפיגמנט משתלב עם השערות הקיימות בגבה. שיטות אחרות ומיושנות יותר המבוססות על מילוי בלבד עלולות להעניק מראה “עשוי” ומלאכותי.
  • הבדל נוסף הוא בהתאמת הטיפול לכל אישה ובכל גיל. שיטות שונות לעיצוב הגבות מתאימות לנשים בעלות גבות עבות יחסית, או לחלופין לנשים עם גבות מדוללות. השיטה בה נבחר לביצוע המילוי וההדגשה של הגבות תלויה בסוג העור ומראה הגבה הטבעית. מקומה של כל שיטה במקומה מונח, קיימות טכניקות שונות ומגוונות להשגת מראה גבות מחמיא אולם שיטת השערה מתאימה הן לנשים בלי דלדול משמעותי בשערות הגבה והן לנשים שאינן בעלות עור שומני . בעלות מעט שערות המקשות על עיצוב הגבה הטבעית.
דוגמא נוספת לטיפול שיטת השערה
דוגמא נוספת לטיפול בשיטת השערה

מהו משך זמן ההחלמה מטיפול שיטת השערה?

מדובר בתהליך פשוט יחסית, אך עדיין כזה שמצריך החלמה של העור שאורכת בממוצע בערך חודש. כדי לדעת בדיוק מה משך ההחלמה הצפוי, יש להיוועץ עם אנשי המקצוע ובנוסף, לקחת בחשבון פרמטרים אישיים כמו היחשפות לשמש, רגישות של העור גיל הלקוחה וכן הלאה. בזמן ההחלמה ובייחוד מיד לאחר הטיפול, העור צפוי להיות רגיש יותר מהרגיל ולעיתים תהיינה תופעות לוואי שונות כגון אי נעימות, עקצוץ וכן הלאה. בכל אופן, הטיפול לרוב איננו כואב או כמעט שאינו כואב כלל משום שנעשה שימוש בחומר מאלחש המטשטש את השפעת החדרת הפיגמנט.

מהי שיטת השערה?
מהי שיטת השערה?

למי מתאים ללמוד את שיטת השערה?

באופן כללי, העיסוק בתחום מתאים לכל מי שמעוניינת לעסוק במקצועות הטיפוח, מי שיש לה “חוש” לטיפוח ואסתטיקה, וכמובן, למי שכבר עוסקת בתחום ומעוניינת להגדיל את תחומי ההתמחות שלה. בנוסף, חשוב לומר שהקורס מיועד למי שכבר עוסקת או למדה את תחום האיפור הקבוע ובעלת ידע בנושאים כמו: סוגי עור, החלמת העור, טכניקות של איפור קבוע וכד’. בבית הספר המוביל למקצועות היופי “רוית אסף” הקורס איננו מוצע בפני עצמו.

קרדיט: סיון לינור מרצה ברשת בתי הספר רוית אסף

ואלעד שורתי – מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים