משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

חם מהתנור: מדריך איפור במיוחד בשבילך

חולמת לקחת את יכולות האיפור שלך לשלב הבא? הגעת למקום הנכון. ארגנו עבורך מדריך איפור עם כל הטיפים שאת חייבת להכיר כדי ליצור לוק מושלם ומחמיא במיוחד

בין אם את עושה את צעדייך הראשונים בעולם האיפור, ובין אם את מתאפרת כבר שנים – המדריך הבא מיועד עבורך. לפנייך מוצרי איפור פופולריים שחשוב שיהיו בכל תיק איפור בואי נדבר קצת על החשיבות שלהם, ועל אופן השימוש בהם קבלי כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לך ללטש את יכולות האיפור שלך לשלמות.

מייקאפ

כמעט שאין אישה בעולם שלא מחזיקה במייקאפ, ובצדק. מדובר בכלי השימושי ביותר בעולם האיפור, כיוון שהוא מאפשר לנו לטשטש פגמים וליצור “קנבס” אחיד וחלק. על הקנבס הזה נוכל לבנות את שאר האיפור שלנו. את המייקאפ יש למרוח על הפנים והצוואר תוך כדי שמירה על האחידות. ולפעמים גם על האוזניים כן, כן אם השיער משוך לאחור והאוזניים גלויות נאפר גם אותן .

מייק אפ נוזלי מקצועי Silk Cover M3
מייק אפ נוזלי מקצועי Silk Cover M3

טיפ שלא הכרת: מייקאפ הוא אמנם מוצר שאמור לספק כיסוי לפנים, אבל האמת היא שמדובר במוצר ורסטילי למדיי, שניתן לעשות בו שימוש גם לצרכים אחרים – כמו למשל קונטור. אם את מעוניינת להדגיש את עצמות הלחיים ולהבליט אותן, למשל, בחרי במייקאפ ב-כ 2 גוונים כהה יותר מגוון העור שלך, הניחי אותו מתחת לעצמות הלחיים כדי ליצור הצללה, וטשטשי אותו לכיוון מעלה. התוצאה שתתקבל היא מראה טבעי של עצמות לחיים מחודדות ובולטות יותר.

פודרה

למרבה הצער, לפודרה יצא שם רע בעולם האיפור כיוון שרבות חושבות שהיא מדגישה קמטוטים או יוצרת מראה מקומח, אבל האמת היא שבשימוש נכון, פודרה יכולה להיות כלי נפלא, שגם יסייע לאיפור להחזיק מעמד לזמן רב יותר, וגם יסייע לנו ליצור מראה מלוטש יותר. את הפודרה יש להניח על כל הפנים מספר דקות לאחר מריחת המייקאפ (אחרי שהוא מתייבש מעט או מתקבע).

טיפ שלא הכרת: אם את בדרך כלל מניחה את הפודרה באמצעות מברשת איפור – נסי להחליף לספוגית. טבלי את הספוגית בפודרה, טפחי עם הספוגית על גב כף היד שלך כדי להסיר את העודפים, ואז לחצי עם הספוגית על הפנים, בכל האזורים שבהם הנחת את המייקאפ. הפעולה הזו תגרום לפודרה “להידחס” אל תוך הנקבוביות ותטשטש אותן משמעותית, והתוצאה שתתקבל היא מראה פנים חלק יותר. ועוד טיפ קטן היישר מהמאפרים של הכוכבות הגדולות בעולם , החדרת הפודרה בדחיסות קלות עם ספוגית סחוטה ולחה מעט תעניק מראה מושלם של הנקבוביות ממש כמו של פוטושופ .

לרכישת פלטת קונטור להצללות

לרכישת פלטת סמקים והצללות

אייליינר

אייליינר יכול לשנות את צורת העין, להדגיש אותה, להפוך אותה לחתולית יותר ולהחמיא לה מאוד באופן כללי. את האייליינר חשוב להקפיד לצייר בצמוד לקו הריסים, ולהתחיל לעבות אותו מהאמצע של קו הריסים לכיוון הצד החיצוני של העין.

טיפ שלא הכרת: יצירת אייליינר זוויתי יכולה להיות משימה מורכבת, כיוון שהיא דורשת דיוק על-אנושי. על מנת ליצור קו זוויתי מדויק, סמני נקודות קטנות באזור שבו את מעוניינת לצייר את ה”כנף”, ורק לאחר שהזווית תואמת בשתי העיניים, חברי בין הנקודות הללו ליצירת קו רציף. את הנקודות ניתן לסמן באמצעות האייליינר עצמו, או לחילופין, באמצעות עיפרון עיניים לבן או עיפרון עיניים בצבע גוף.

צלליות

בדומה לאייליינר, גם לצלליות יש כוח לשנות את מראה העין, לפתוח אותה יותר, להגדיל אותה או להעניק לה מראה חתולי ומלוכסן. בין אם את משתמשת בצללית קרם ובין אם את משתמשת בצלליות רגילות, חשוב להשתמש במברשות איפור איכותיות, כמו מברשות האיפור של רווית אסף, על מנת לטשטש את הצלליות בצורה טובה. בעת השימוש בצלליות, חשוב להשתמש בצללית “מעבר” – כלומר צללית בגוון שדומה לגוון העור שלך, שתאפשר לך לטשטש את הצלליות האחרות כדי לחבר ביניהן באופן מיטבי.

צלליות מותג רוית אסף
צלליות מותג רוית אסף

טיפ שלא הכרת: על מנת שהצלליות יונחו בצורה אחידה וטובה על העפעפיים, חשוב להכין אותם לכך מראש. הניחי בסיס שעליו יישבו הצלליות כגון קונסילר בגוון העור או מייקאפ בעל דרגת כיסוי גבוהה קבעי אותו בטפיחות באמצעות פודרה או צללית בגוון העור, ורק לאחר מכן המשיכי עם הנחת שאר הצלליות.

מסקרה

מסקרה היא ללא ספק מוצר חובה בתיק האיפור של כל אישה. מסקרה כן מסייעת בהארכת הריסים, מדגישה את העיניים וגורמת לנו להיראות ערניות יותר באופן אוטומטי.

טיפ שלא הכרת: במקום “ללטף” את הריסים מהאמצע שלהן לכיוון הקצוות, הקפידי להניח את המסקרה בבסיס הריסים, ולעלות איתה לכיוון קצוות הריסים תוך תנועות זיג-זג. הפעולה הזו לא רק תדגיש את קו הריסים ותבליט אותו, אלא גם תפריד את הריסים ותדגיש אותם יותר.

על מנת לייצר אשליה של עין פתוחה ומלוכסנת יותר סרקי את הריסים כלפי הרכות בצורה אלכסונית ולא כלפי מעלה.

לרכישת מסקרה שחורה או מסקרה לגבות

שפתון

השפתון משלים את הלוק של האיפור המקצועי, הוא מדגיש את השפתיים ויכול לחבר בין האלמנטים השונים בלוק שלנו באמצעות בחירת הגוון הנכון. חשוב לקחת בחשבון את גוון הסומק שהשתמשת בו ואת גוון העור שלך, כדי להתאים את גוון השפתון אליהם.

טיפ שלא הכרת: אם את משתמשת בשפתון עמיד – במקום למרוח את השפתון ישירות על השפתיים, השתמשי במברשת איפור וטשטשי באמצעותה את השפתון על גבי השפתיים, על מנת לדקק אותו. הפעולה הזו לא רק תאפשר לך למרוח את השפתון באופן מדויק יותר, אלא גם תמנע מהשפתיים שלך להתייבש במהלך היום תודות לכיסוי הקליל יותר.

על מנת להאריך את עמידות הליפסטיק הלחותי שלך קבלי טיפ נוסף היישר מהשטיח האדום בהוליווד

לאחר מריחת הליפסטיק טפחי קלות עם שכבה אחת של נייר טישיו  על השפתיים על מנת לספוח את הלחות ופדרי מעל הטישיו קלות עם פודרה. הליפסטיק יהפוך מאט ויארך את עמידותו.

ליפ גלוס, שפתון עמיד של רוית אסף שזכה לביקורות מחמיאות
ליפ גלוס, שפתון עמיד של רוית אסף שזכה לביקורות מחמיאות

שימר

שימר הוא מוצר נפלא שיכול לסייע לנו להדגיש אזורים מסוימים בפנים, וליצור מראה זוהר יותר באופן כללי. את השימר יש להניח על הנקודות הגבוהות בפנים, בדגש על עצמות הלחיים ועצמות הגבות, וכמו כן באזורים כמו הזווית הפנימית של העין וקשת הקופידון (הקשת שמעל לשפה העליונה).

לרכישת שימר בחנות של רוית אסף

טיפ שלא הכרת: בדומה למייקאפ, גם שימר הוא מוצר ורסטילי למדיי, בו ניתן להשתמש גם כצללית או כתוספת מעל הצללית. אם את רוצה ליצור מראה זוהר או למשוך תשומת לב לעיניים, הניחי את השימר על העפעפיים, על גבי צללית קיימת או בלעדיה, באמצעות טפיחות קטנות עם האצבע המורה.

את מוזמנת לבחור בין שימר נוזלי לבין שימר אבקה במגוון צבעים.

וטיפ אחרון מהמאפר הבינלאומי של הזמרת ג’ניפר לופז – מעט שימר על עצמות הבריח יעניקו לך מראה זוהר במיוחד ומתאים מאד לאירוע וליציאה בערב .

שימר מותג של רוית אסף
שימר מותג של רוית אסף

נשמח שתצלמי לנו את הלוק הנוצץ שלך עם מוצרי רוית אסף

ותתייגי אותנו באינסטגרם RAVITASAFSCHOOL@

נשמח לשתף ולתייג אותך חזרה

קרדיט: אלעד שורתי מנהל הדרכה נילי כהן מדריכה ומנהלת סניף תל אביב

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים