משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מדריך לקראת הקיץ: מראה שזוף וקורן בפנים ע”י איפור פנים בלבד

מראה שזוף בלי שיזוף: כל היתרונות

קרינת השמש האולטרה סגולה, המכונה בקצרה קרינת UV עלולה להזיק לעור לאחר חשיפה ממושכת, אשר מסכנת את כולנו, בעלי העור הבהיר והכהה. הנזקים הינם רבים וכוללים בין היתר: הזדקנות מהירה של העור, הופעת כתמי שמש ואף התפתחות סרטן העור. לכן, ברור מאליו מדוע מומלץ לנסות ולהשיג מראה שזוף בדרכים בטוחות, שימנעו את הסכנה בהיחשפות לקרינת השמש באופן יומיומי, לרבות על ידי איפור.

עם זאת, לאיפור פנים כמראה שזוף ישנם כמה יתרונות משמעותיים גם אם נשים לרגע בצד (ורק לרגע) את נזקי השמש: איפור מאפשר לכן לשלוט במראה וליצור הרמוניה, מה שלא תמיד מתאפשר בשיזוף טבעי (מספיק שתיחשפו לשמש מעט יותר זמן בצד אחד לעומת הצד האחר). בנוסף, איפור מאפשר לכן לשלוט בגוון ולהשיג את הגוון שעליו תמיד חלמתן בלי להסתכן במראה כהה מדי או בהיר מדי ביחס לזמן השהייה בחוץ. לבסוף, השימוש באיפור נועד כדי לתת לכן גם טאצ’ זוהר מיוחד שלא יתקבל בהכרח על ידי שיזוף טבעי.

מראה עור שזוף באמצעות איפור פנים
מראה עור שזוף באמצעות איפור פנים

מדריך איפור לקיץ: שלב אחרי שלב

שלב ראשון: בסיס קליל לאיפור – כמו בכל סגנון איפור, גם כאן קיימת משמעות רבה לסוג הבסיס שנבחר. בכוחו של הבסיס לקבוע האם השיזוף ייראה טבעי או מלאכותי, עד כמה הוא יהיה נוח ואולי חשוב מכל, עד כמה הוא יהיה עמיד לאורך היום ובייחוד ללחות ולזיעה. בסיס האיפור צריך להיות כמה שיותר קליל, כלומר עם כמה שפחות שכבות על מנת לא להעמיס על העור בתנאי הלחות והחום. לכן, במידת האפשר בחרו בפריימר קליל ומעליו מייקאפ נוזלי על בסיס מים, עם מעט פודרה. באשר לגוון, חשוב מאוד לשמור על גוון הרמוני לצבע העור, שכן בחירה בגוון כהה יותר תיראה מלאכותית. אולם, כיסוי קליל לא בהכרח מתאים לבעלות עור עם פיגמנטציה, אקנה וכד’, לכן בחרו במייקאפ שיאפשר לכן להוסיף שכבות נוספות במידת הצורך, ואל תשכחו לרדת עם הנחת המייקאפ גם לצוואר.

מראה שזוף באמצעות איפור של רוית אסף
מראה שזוף באמצעות איפור של רוית אסף

טיפ לבחירת המייקאפ – הבחירה במייקאפ נוזלי נועדה להעניק לעור נופך מעט “זוהר”, בייחוד עם מעט פודרה ליצירת תוצאה המשרתת אותנו בלוק הנוכחי. מומלץ לבחור במייקאפ נוזלי בגימור משי המעניק מראה רך יותר, לעומת גימור מאט.

  • מברשת או ספוגיות להנחת המייקאפ? למראה טבעי וקליל יותר עדיף לבחור בספוגית.

שלב שני: הברונזר שעושה את כל העבודה – מכיוון שהמראה הרצוי עבורנו הוא כמה שיותר טבעי, נוכל לעבור כבר בשלב הבא להנחת הברונזר. כאן המטרה היא להשתמש בגוון הברונזר כדי להעניק לעור מראה חם יותר, בדיוק כמו זה שהיה מתקבל בשיזוף טבעי (וזוהי למעשה מטרתו המרכזית) את הברונזר יש להניח בכל אותם אזורים בולטים שבד”כ חשופים לשמש, כמו המצח, הלחיים, האף והסנטר: למראה שזוף וטבעי יותר, ניתן להניח שכבה דקה של ברונזר על מברשת סומק פלאפית ולפזר את אותו בכל אותם אזורים שציינו, בכדי שישתלב עם המייקאפ ויעניק לעור מראה חמים יותר. אפשרות אחרת היא להשתמש בו לטובת הצללה. אזורי ההצללה המדויקים תלויים אמנם בצורת הפנים, אולם בכל הנגע לאזורים הקלאסיים של ההצללה – ניתן להניח שכבה מעט מרוכזת ודקה יותר שלו בגבולות המצח ומתחת לעצמות הלחיים (להצללות מקצועיות ומדויקות יותר יש מוצרים ייעודיים אחרים).

 

טיפ לבחירת הברונזר – ברונזר אבקתי מתאים יותר לפיזור עדין ורחב, לעומת ברוזר נוזלי, קרם או מוצק המתאים לאזורים ממוקדים יותר ולדגש צבע רב יותר. נוסף למרקם, שימו לב גם למידת הברק שבחומר, ביחס למידת הזוהר שאתן רוצות.

  • איזו מברשת עדיפה? מברשת פלאפית עבה יותר תעניק לכן פיזור רב יותר של החומר, בעוד שמברשת דקה יותר תסייע לכן בהתמקדות באזורים מסוימים.
שימר נוזלי מוזהב של רוית אסף
שימר נוזלי מוזהב של רוית אסף

 

שלב שלישי: שימר – השימר הוא הטאצ’ הסופי שיעניק לאיפור שלכן מראה זוהר ועדין. הנחת שימר בצורה נכונה צריכה להיעשות במתינות ובדיוק, היות שמדובר במוצר שיכול מחד להעניק לעור שלכן מראה קורן ומאידך יכול להבריק יתר על המידה. ביחס לברונזר, אותו הנחנו על האזורים הבולטים בפנים, בשלב הזה נדייק אף יותר ונניח את השימר רק על קצוות הלחיים ומרכז המצח, קצה האף והסנטר. למעשה, יש כאלה שבוחרות להניח אותו רק על חלק מהאזורים שציינו.

 

טיפ להנחה נכונה של שימר – התחילו משכבה דקה מאוד והוסיפו עוד חומר בהתאם לצורך. תוכלו לערבב מעט שימר עם הברונזר בשלבים הקודמים כדי לקבל מראה הרמוני יותר. לרכישת שימר אבקה בחנות של רוית אסף.

שימר אבקה בגוון מוזהב
שימר אבקה בגוון מוזהב

שלב רביעי: סומק לפי הבחירה שלכן – השארנו את הסומק לסוף, אם כי עדיף להניח אותו לפני השימר. שימוש בסומק לאיפור הוא לא חובה באיפור שזוף, אם כי הוא יכול להוסיף רבות. ההמלצה שלנו היא לקבל השראה ממראה השיזוף הטבעי שלכן, ולנסות להתאים את גוון הסומק לגוון הטבעי. גם סומק עדיף לבחור מתוך הגוונים החמים, אולם כדי לשמור על המראה הרענן ניתן בהחלט לבחור בגוונים בהירים יחסית.

 

טיפים נוספים:  

  • המנעו ממראה כתום מדי – זוכרות את הפרק המפורסם בו רוס גלר מ”חברים” הופיע עם שיזוף מלאכותי וברור? בקצרה, עדיף להימנע מגווני איפור בסיס כתומים – צהובים שאולי נראים כמו גוון שזוף, אבל בפועל מעניקים מראה מאוד לא טבעי. בנוסף, הימנעו מגוון כהה מדי.
  • שלבו את המראה השזוף עם צללית תואמת – ניתן לבחור גוון צללית חם להשלמת המראה.
  • ישנו מגוון רחב מאוד של גווני חום – זכרו שלא כל גוון חום יתאים למראה השיזוף, שכן גם צבע החום כולל גוונים קרים וחמים יותר.
  • התאימו את גוון המייקאפ מחדש – אם הלכתן על שיזוף מלאכותי בשאר הגוף, אל תשכחו להתאים את המייקאפ לגוון העור החדש.
הוספת סומק בגוונים חמים לשיפור המראה השזוף בפנים
הוספת סומק בגוונים חמים לשיפור המראה השזוף בפנים

קרדיט הכתבה: אלעד שורתי – מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף

כתיבה: מעיין מלחי

שאלות ותשובות בנושא איפור במראה שזוף:

  1. איך לגרום לפנים שלך להיראות שזופות יותר?

כדי לגרום לפנים שלך להיראות שזופות יותר באמצעות איפור, בחרי בסיס מעט כהה יותר, מרחי אותו בצורה אחידה, השתמשי בברונזר כהה יותר עבור העיצוב. בנוסף העדיפי סמקים בגוונים חמים, שפרי את העיניים עם צלליות בצבע חום, והוסיפי נגיעה של ברונזר או היילייטר.

  1. איזה איפור מומלץ כדי שהפנים יראו שזופות יותר?

כדי ליצור פנים שזופות, השתמשי בבסיס תואם, מרחי ברונזר בצבע חום, בחרי בסומק בגוון חם. בנוסף, התנסי עם צלליות בצבע אדמה, שפרי את הריסים עם מסקרה, ובחרי צבעי שפתיים חמים כמו גוון אפרסק או חום אדמדם, כדי להשלים את השיזוף. הדגשי את הזוהר הטבעי שלך ואת הגוון החם שלך עם אפשרויות האיפור הללו.

  1. אילו צבעים גורמים לעור להיראות שזוף?

כדי לגרום לך להיראות שזופה יותר אמצי גוונים חמים כמו אפרסק מוזהב וחום טרקוטה, ברונזרים, סמקים וצבעי שפתיים. בחרי צלליות חום אדמדם וגוון ברונזה, נחושת וחום חמים. צבעים אלו ייצרו מראה שובה לב בסדנון שזוף לעור שלך.

  1. האם הפנים שלך יכולות להשתזף עם איפור?

לא, עם איפור לא ממש ניתן לשזף את הפנים. שיזוף הוא תהליך טבעי המתרחש כאשר העור נחשף לקרני UV מהשמש או לשיטות שיזוף מלאכותיות. איפור יכול ליצור אשליה של שיזוף על ידי שימוש במוצרים וטכניקות מסוימות, אך הוא אינו גורם לעור להשתזף באותו אופן שבו עושה חשיפת UV, ולכן אם הפנים של מאופרות הסיכוי להשתזף יורד משמעותית.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים